Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko kaupassa kassan luona olevia tuotteita kuten suklaapatukoita, limppareita, purkkaa, jne?

Vierailija
19.01.2026 |

Ostatteko kaupassa kassan luona olevia tuotteita kuten suklaapatukoita, limppareita, purkkaa, nenäliinoja jne?

Tuli mieleen, kun nappasin tänään kassajonossa odotellessani suklaapatukan, jota en ollut ennen maistanut, siitä kassan luona olevasta hyllystä jossa on kaikenlaista pastillia ja patukkaa. Niin kuinka usein te ostatte herkkuja tai jotain tulitikkuja, nenäliinoja tms mitä ikinä kassojen luona onkaan myynnissä ja mitä yleensä tarttuu mukaan? Itselläni satunnaisesti juuri joku suklaapatukka lähtee siitä mukaan. 

Kiinnostaa tietää millaista tuotetta sieltä tarttuu muille mukaan vai ettekö koskaan osta kassan lähettyviltä mitään? 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastilleja ja purkkaa, joskus sukulaatia

Vierailija
22/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 1% kaupassa käyntikerroista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä liuottimet ja liimat?

Vierailija
24/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkaa ostan tarvitessani. Mutta silloin usein huomaan olevani juuri siinä jonossa, jonka kohdalla on vain kaikkea muuta kuin purkkaa.

Vierailija
25/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin. Viimeksi ostin tulitikkuja ja ne oli mulla ostoslistassa. Noudatan listaani melko orjallisesti koska mulla on tiukka säästökuuri menossa (tiedätte miksi. Se loppuu vasta kun Orpon hallitus eroaa).

Mihin käytät tulitikkuja? 

Vierailija
26/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta, en sorru heräteostoksiin!

Minä en ikinä tee niinkuin muut tekee ja siksi olen muita parempi. Just joo.

Vierailija
27/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan Mynthonia kassalta. 

Minäkin niitä kovia askia, kun sattuu halvempia. Eri kaupoissa rasian hinta 1.65€  - 2.35€

Vierailija
28/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyä ja pähkinöitä. 

Vierailija
29/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkaa, joskus jonkun patukan ja pitkiä tulitikkuja.

Vierailija
30/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin. Viimeksi ostin tulitikkuja ja ne oli mulla ostoslistassa. Noudatan listaani melko orjallisesti koska mulla on tiukka säästökuuri menossa (tiedätte miksi. Se loppuu vasta kun Orpon hallitus eroaa).

Mihinköhän niitä käytetään....

Vierailija
31/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta, en sorru heräteostoksiin!

Ihanaa kun on noin täydellisiä ihmisiä olemassa:)

Vierailija
32/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä siinä ei ole mitään mitä tarvitsisin tai haluaisin. Käyn todella harvoin karkkiosastolla, koska karkit ei pääse ostoslistalle. Mutta kun kohdalle sattuu, voisin kyllä niitä tai suklaata ostaa hetken mielijohteesta. Valitettavasti kassojen vierustan valikoima ei käy yhtään yksiin omien mieltymysten kanssa. Xylitolpastilleja käytän säännöllisesti mutta niistäkin on aina vain ne pahat vaihtoehdot siinä. 

Minulla karkit on pysyvästi aivojen "ostoslistassa". Ei ole tarvinnut koskaan erikseen listata.

Vierailija
33/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan, koska yleensä olen sortunut heräteostoksiin jo ennen kassaa.

Vierailija
34/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitikkuja ja muovikasseja ei myydä muualla kun siinä kassalla. Ehkä kerran vuoteen ostan useamman askin tikkuja, mulla on tulisijoja kotona eli tikkuja menee.

Paremmat suklaat ja makeiset on siellä osastolla, kassalla olevat ei ole mun makuun. Tuplakin halpuutettiin pilalle jo 30 vuotta sitten.

Vierailija
35/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhopolttoja on Turussa ollut viime aikoina. Et kai ole turkulainen?

Vierailija
36/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä aina smoothieita,en tiedä edes onko niitä muualla kun kassalla.Ovat ovelasti laittaneet nonesti esim.keksejä siihen,en ole vielä sortunut.

Vierailija
37/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulitikkuja ja muovikasseja ei myydä muualla kun siinä kassalla. Ehkä kerran vuoteen ostan useamman askin tikkuja, mulla on tulisijoja kotona eli tikkuja menee.

Paremmat suklaat ja makeiset on siellä osastolla, kassalla olevat ei ole mun makuun. Tuplakin halpuutettiin pilalle jo 30 vuotta sitten.

Halpuutettiin? Minun huomion mukaan menivät niin kalliiksi, etten enää osta.

Vierailija
38/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhopolttoja on Turussa ollut viime aikoina. Et kai ole turkulainen?

Sinulla ei ainakaan sytytä.....

Vierailija
39/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä just kysyin, ai sinäkään et tiedä. 

Vierailija
40/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen marketin kassalla töissä. Kassatuotteita ostaa noin 20% asiakkaista ja muovikasseja ostaa suunnilleen joka toinen, mikä on ihan älytöntä kun 4 muovikassin hinnalla saisi jo ison kestokassin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän