Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 v ikäero

Vierailija
06.07.2025 |

Miten toimii? Mies vanhempi. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt vierailta ihmisiltä? Joillekin toimii, joillekin ei, kuten mitkä tahansa muut erot ihmisten välillä saattavat toimia tai olla toimimatta. Itse olen seurustellut itseäni suunnilleen tuon verran nuorempien naisten kanssa eikä ikäero ole ollut ongelma, mutta tämä ei ole yleispätevä sääntö. Riippuu ihan yksilöistä. 

Vierailija
2/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja siis ilmeisesti 15 v. ja mies 30 v. Ei kai kukaan aikuinen palstalta kyselisi tuollaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi pitkäaikaisesti. Miehet vanhenee nopeammin ja kuolee aiemmin kuin naiset. 

Vierailija
4/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi pitkäaikaisesti. Miehet vanhenee nopeammin ja kuolee aiemmin kuin naiset. 

Uhattu keski-ikäinen nainen on puhunut. 

Vierailija
5/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 63vuotias ja mieheni on 45.

Vierailija
6/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt vierailta ihmisiltä? Joillekin toimii, joillekin ei, kuten mitkä tahansa muut erot ihmisten välillä saattavat toimia tai olla toimimatta. Itse olen seurustellut itseäni suunnilleen tuon verran nuorempien naisten kanssa eikä ikäero ole ollut ongelma, mutta tämä ei ole yleispätevä sääntö. Riippuu ihan yksilöistä. 

Eiks tää palsta oo sitä varten että voi keskustella asioista tai kysellä kokemuksia. 

Vierailija
7/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen 63vuotias ja mieheni on 45.

Niin vanha pappa! Itse olen 50-vuotias nainen ja poikaystäväni 20 v.  -päivystävä av-mamma

Vierailija
8/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää palsta oo sitä varten että voi keskustella asioista tai kysellä kokemuksia. 

Koska vieraat eivät tiedä mitään ap:n tilanteesta ja ketju tulee väistämättä täyttymään keski-ikäisten naisten trollailusta. Hyvä siitä alkaa löytämään todellisia neuvoja ja kokemuksia.

Vierailija
9/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mistä saa kysellä kokemuksia?

Vierailija
10/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun appiukko on 85 ja hänen naisystävä 71 eli lähes tuo ikäero. Ei tunnu enää suurelta, mutta kun appiukko täytti 60 ja naisystävä oli juuri täyttänyt 46, niin olihan se ikäero melkoinen. Samoin vielä silloin, kun naisystävä oli vuosia töissä, kun appiukko oli jo eläkkeellä...

Vierailija
11/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vieraat eivät tiedä mitään ap:n tilanteesta ja ketju tulee väistämättä täyttymään keski-ikäisten naisten trollailusta. Hyvä siitä alkaa löytämään todellisia neuvoja ja kokemuksia.

Pedofiilimiehet ovat niitä palstan trollailijoita. Naisista ei ole kirjoittamaan samanlaista kuraa.

Vierailija
12/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ikäerolla nuori nainen on helposti vanhemman ja kokeneemman miehen johdateltavissa. Kehottaisin olemaan varuillaan, ettei tule tehtyä huonoja valintoja.

Vierailija
13/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suvussa oli tällainen suhde. Olivat nuoruudesta kuolemaan asti yhdessä. Vanhempana ikäero alkoi näkyä selvemmin. Mies oli huonokuntoinen vanhus ja nuorempi vaimo olisi vielä jaksanut touhuta. Jos nämä seikat hyväksyy, niin eipä kai tuossa ongelmaa.

Vierailija
14/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 30 ja miesystäväsi 45. Kun olet 60 hän on jo 90. Mieti sitä.

Vierailija
15/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet 30 ja miesystäväsi 45. Kun olet 60 hän on jo 90. Mieti sitä.

Matematiikasta hylätty?

Vierailija
16/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vanhenee tosiasiallisesti naisia nopeammin. Vanha äreä mies nurkissa. Ei kuulosta oikein houkuttelevalta. Mutta jokainen tekee omat valintansa. 

Vierailija
17/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 14 vuoden ikäero, 21 vuotta yhdessä ilman ongelmia.

Vierailija
18/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos nuorempi on vähintään 30 ja molemmat hyväksyvät jo etukäteen vanhenemisen eritahtisuuden.

Vierailija
19/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimisi 5-10 vuotta vanhempi nainen, jos se olisi Virpi Kätkä tai Mette Mannonen. M

Vierailija
20/23 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi