Ostatteko kaupassa kassan luona olevia tuotteita kuten suklaapatukoita, limppareita, purkkaa, jne?
Ostatteko kaupassa kassan luona olevia tuotteita kuten suklaapatukoita, limppareita, purkkaa, nenäliinoja jne?
Tuli mieleen, kun nappasin tänään kassajonossa odotellessani suklaapatukan, jota en ollut ennen maistanut, siitä kassan luona olevasta hyllystä jossa on kaikenlaista pastillia ja patukkaa. Niin kuinka usein te ostatte herkkuja tai jotain tulitikkuja, nenäliinoja tms mitä ikinä kassojen luona onkaan myynnissä ja mitä yleensä tarttuu mukaan? Itselläni satunnaisesti juuri joku suklaapatukka lähtee siitä mukaan.
Kiinnostaa tietää millaista tuotetta sieltä tarttuu muille mukaan vai ettekö koskaan osta kassan lähettyviltä mitään?
Kommentit (75)
Ostan yleensä kassa hyllyltä kismetin tai pari kaupassa käydessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä siinä ei ole mitään mitä tarvitsisin tai haluaisin. Käyn todella harvoin karkkiosastolla, koska karkit ei pääse ostoslistalle. Mutta kun kohdalle sattuu, voisin kyllä niitä tai suklaata ostaa hetken mielijohteesta. Valitettavasti kassojen vierustan valikoima ei käy yhtään yksiin omien mieltymysten kanssa. Xylitolpastilleja käytän säännöllisesti mutta niistäkin on aina vain ne pahat vaihtoehdot siinä.
Minulla karkit on pysyvästi aivojen "ostoslistassa". Ei ole tarvinnut koskaan erikseen listata.
Jep, sama mulla. Aina on mielessä joku sukalevy tai karkkipussi. Joskus onnistun vastustamaan kiusausta ja joskus en ja sitten se suklaa lähtee kotiin...
Otan aikaisemmalta hyllyltä suklaalevyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta, en sorru heräteostoksiin!
Hienoa! Varmaan teidän ruuatkin on suunniteltu exeliin moneksi viikoksi. Olet itse täydellusyys🏆
Exeliin? Kyllä ruutupaperi ja kuivamustekynä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin. Viimeksi ostin tulitikkuja ja ne oli mulla ostoslistassa. Noudatan listaani melko orjallisesti koska mulla on tiukka säästökuuri menossa (tiedätte miksi. Se loppuu vasta kun Orpon hallitus eroaa).
Mihin käytät tulitikkuja?
Mihinköhän niitä käytetään....
Purukumin ja sukulaatin korvikkeena
Imeskeletkö tulitikun rikkipäätä korvikkeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin. Viimeksi ostin tulitikkuja ja ne oli mulla ostoslistassa. Noudatan listaani melko orjallisesti koska mulla on tiukka säästökuuri menossa (tiedätte miksi. Se loppuu vasta kun Orpon hallitus eroaa).
Mihin käytät tulitikkuja?
Mihinköhän niitä käytetään....
Kerro, kerro, kerro jo. En jaksa enää odottaa vastaustasi!
Trollilla on aikaa odottaa.....
En ole trolli, vaan Rölli!
Vierailija kirjoitti:
Purkkaa joskus. Ei ole kalliimpaa kuin muualla kaupassa :D
Hallitset puuttu. Siel on merkkituotteet tyrkyllä ja erikoispalkaukset. Kilohinnaltaan siis kalliita tuotteitajoita tokimuualkakin myymälässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä siinä ei ole mitään mitä tarvitsisin tai haluaisin. Käyn todella harvoin karkkiosastolla, koska karkit ei pääse ostoslistalle. Mutta kun kohdalle sattuu, voisin kyllä niitä tai suklaata ostaa hetken mielijohteesta. Valitettavasti kassojen vierustan valikoima ei käy yhtään yksiin omien mieltymysten kanssa. Xylitolpastilleja käytän säännöllisesti mutta niistäkin on aina vain ne pahat vaihtoehdot siinä.
Minulla karkit on pysyvästi aivojen "ostoslistassa". Ei ole tarvinnut koskaan erikseen listata.
Jep, sama mulla. Aina on mielessä joku sukalevy tai karkkipussi. Joskus onnistun vastustamaan kiusausta ja joskus en ja sitten se suklaa lähtee kotiin...
Minulle joskus sana on tuntematon suklaan kohdalla. Joka kerta ostan kaupassa käydessä.
Toi on tosi nerokasta, että kaupat tyrkyttää tuotteita ihan viime metreille asti. Tyyliin kassakoneeen vieressäkin on vielä jotain patukoita. Lisää varmasti myyntiä.
Hetkinen, juovatko naiset muka limua? Sen tiedän, että naiset ovat persoja suklaalle, mutta muuten pitäisi olla salaatinlehti, soijarouhetta, ja tofua.
Mitähän helvettiä se sulle kuuluu!
En muista koskaan ostaneeni siitä mitään. No tulitikkuja joskus.