Olen kyllästynyt mieheni tyhmyyteen
Häneltä ei saa mihinkään asiaan asiallista tai pätevää vastausta, kaikki on jotain musta-tuntuu, oon ehkä sitä mieltä, joo-o, voi olla, mitenkähän on, jaa-nyt en kyllä tiedä. Miksi hän ei ole perehtyneempi mihinkään, kaikki asiat olen selvittänyt täysin ilman hänen apuaan, kyllästyttää olla naimisissa jonkun perkeleen varamutterin-varamutterin-varamutterin-varamutterin kanssa.
Kommentit (13)
Oho. Jännä ettei halua miehinen mies ja perheen pää ja järki. Onko testot alhaalla?
No minkä takia olet naimisissa tyhmän miehen kanssa? Vai onko vastauksesi "öö emmätiedä, mitenhän tässä nyt näin kävi"?
Kun ei sano mitään varmaksi, jättää takaportin auki perääntymiselle. Voisiko olla että olet niin hyökkäävä, niin on oppinut sellaisen tavan?
Kuulostaa siltä että AP:ta puuttuu yksi tai useampi varamutteri. Ei ihan täysillä käy
Miehet aattelee mu nallaan, ei sieltä tule kuin yksi mielipide. Miten et seuustellessa huomannut että on tyhmä? Oletko siis itsekin tyhmä?
Minä olen kyllästynyt työpaikan miesten typeryyteen ja organisointikyvyn puutteeseen. Olispa joku paikka, jonne voisi mennä, jossa olisi pelkkiä naisia, niin saisi hetken lepoa noista tauloista.
Minkä ikäinen miehesi on? Mihin ihastuit hänessä, kun innostuit puolisoksesi ottamaan?
Miestenja naisten viisaus ja älykkyys on erilaisia.
Osa tyhmistä miehistä on sen verran fiksuja, että esittävät alussa fiksumpaa kuin mitä ovat ja yrittävät päästä mahdollisimman nopeasti p*nemaan. Seksin jälkeisen hormonihuurun jälkeen naisen arvostelukyky on mennyttä.
Miksi et ap eroa? Mikä mutteri oikein itse olet siinä pyörässä?
No älä enää ole sellaisen kanssa sitten naimisissa.