Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt mieheni tyhmyyteen

Vierailija
19.01.2026 |

Häneltä ei saa mihinkään asiaan asiallista tai pätevää vastausta, kaikki on jotain musta-tuntuu, oon ehkä sitä mieltä, joo-o, voi olla, mitenkähän on, jaa-nyt en kyllä tiedä. Miksi hän ei ole perehtyneempi mihinkään, kaikki asiat olen selvittänyt täysin ilman hänen apuaan, kyllästyttää olla naimisissa jonkun perkeleen varamutterin-varamutterin-varamutterin-varamutterin kanssa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä enää ole sellaisen kanssa sitten naimisissa. 

Vierailija
2/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Jännä ettei halua miehinen mies ja perheen pää ja järki. Onko testot alhaalla?

Vierailija
4/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä takia olet naimisissa tyhmän miehen kanssa? Vai onko vastauksesi "öö emmätiedä, mitenhän tässä nyt näin kävi"?

Vierailija
5/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sano mitään varmaksi, jättää takaportin auki perääntymiselle. Voisiko olla että olet niin  hyökkäävä, niin on oppinut sellaisen tavan?

Vierailija
6/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että AP:ta puuttuu yksi tai useampi varamutteri. Ei ihan täysillä käy

Vierailija
7/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aattelee mu nallaan, ei sieltä tule kuin yksi mielipide. Miten et seuustellessa huomannut että on tyhmä? Oletko siis itsekin tyhmä?

Vierailija
8/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllästynyt työpaikan miesten typeryyteen ja organisointikyvyn puutteeseen. Olispa joku paikka, jonne voisi mennä, jossa olisi pelkkiä naisia, niin saisi hetken lepoa noista tauloista.

Vierailija
9/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen miehesi on? Mihin ihastuit hänessä, kun innostuit puolisoksesi ottamaan?

Vierailija
10/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenja naisten viisaus ja älykkyys on erilaisia.

Vierailija
11/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vmp

Vierailija
12/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tyhmistä miehistä on sen verran fiksuja, että esittävät alussa fiksumpaa kuin mitä ovat ja yrittävät päästä mahdollisimman nopeasti p*nemaan. Seksin jälkeisen hormonihuurun jälkeen naisen arvostelukyky on mennyttä. 

Vierailija
13/13 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap eroa? Mikä mutteri oikein itse olet siinä pyörässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi