Miten voi selvittää onko hyvännäköinen vai ei?
En osaa arvioida omaa ulkonäköäni ollenkaan vaan välillä ajattelen olevani maailman rumin, välillä ihan nätti ja useimmiten ihan tavallinen.
Kommentit (75)
Sinusta tulee kaunis sillä hetkellä kun katsot sisintäsi. Mikä on intohimosi? Mieti jotain omaa asiaa mitä harrastat? Näytä siltä että sinulla on oma elämä. Vaikka rämä mutta oma.
Vs epävarmat pälyilijät jotka vain kyylää muita ja antaa muiden arvottaa itsensä.
Minkä näköisten ihmisten kanssa olet seurustellut? Lähestyvätkö komeat miehet sinua? Yleensä ihmiset päätyvät suunnilleen yhtä viehättävien kumppaneiksi.
Saatko yleensä hyvää palvelua? Hymyilevätkö ihmiset sinulle ja ovat avuliaita? Rumia naisia kohdellaan usein kuin ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapset katsovat ihaillen ja kehuvat. Vauvatkin reagoivat myönteisesti hyvännäköiseen ihmiseen ja usein pelästyvät tai alkavat itkeä, jos näkevät ruman henkilön. Reddit on aika epäluotettava, siellä rumiakin kehutaan kannustusmielessä, toki riippuu vähän subredditistä.
Olenko sitten hyvännäköinen mies kun olen aina ihmetellyt miksi varsinki vauvat ja tosi pienet lapset esim busissa jäävät tuijottamaan kasvojani ja hymyilevät. En kyllä tiedä johtuuko tuosta, mutta suoraan sanottuna häiritsevää tuollainen tuijotus, varsinkin 3-5 vuotiaiden kohdalla luulisi että tuon ikäisille voisi jo opettaa että ei toisia saa tuijottaa.
Nuoren ja kauniin ei oleteta olevan sairas. Eli jos saat terveydenhuollossa hyvää palvelua, et ole ainakaan kovin paljon keskivertoa kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Katso peiliin, ja mieti: "Jos tuon näköinen tyyppi tulisi kadulla vastaan, mitä mieltä olisin hänen ulkonäöstään?"
Eli kuvittele, että se peilistä katsova tyyppi on joku muu kuin sinä, joku sinulle tuntematon henkilö. Arvioi hänen ulkonäköään.
Ok, entä jos on dissosiatiivinen identiteettihäiriö? Keneltä kaikilta pitäisi kysyä ja kenen kaikkien mielipide merkitsee?
Luulisi että sitä alkaa jälkeenpäin potea jotain itsevihaa tai -inhoa ja raastavaa hävetystä mikäli menee kertomaan jollekin tuntemattomalle antisukupuoliselle jotain kaunista hänestä, omalla naamallaan ja äänellänsä, tässä aikuisten tosilive-reaalielämässä. Sitä kun luultavasti olettaisi hänen olevan ilman muuta mieliterveessä avioliitossa ja saavan aivan tyytyisäksi tekevän määrän ihailua mieheltänsä...ppi. Myöskin varmaan olettaisi että hän näkee lävitseni, millainen sosiaalitaidoton olenkaan enkä koskaan iskumielessä kellekään mitään kaunista sanomassa.
Ja sehän vasta kiusallista olisi jos näkisi jossain myöhemmin uudestaan tuon kehumansa ihmisen, tuolloin kuitenkaan mitään hänelle sanomatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapset katsovat ihaillen ja kehuvat. Vauvatkin reagoivat myönteisesti hyvännäköiseen ihmiseen ja usein pelästyvät tai alkavat itkeä, jos näkevät ruman henkilön. Reddit on aika epäluotettava, siellä rumiakin kehutaan kannustusmielessä, toki riippuu vähän subredditistä.
Olenko sitten hyvännäköinen mies kun olen aina ihmetellyt miksi varsinki vauvat ja tosi pienet lapset esim busissa jäävät tuijottamaan kasvojani ja hymyilevät. En kyllä tiedä johtuuko tuosta, mutta suoraan sanottuna häiritsevää tuollainen tuijotus, varsinkin 3-5 vuotiaiden kohdalla luulisi että tuon ikäisille voisi jo opettaa että ei toisia saa tuijottaa.
Jospa lapsi ei saa vanhemmiltaan tuijotusta tarpeeksi. Siksikin saattavat 1-10-vuotiaat liian tuntoisesti tuijotella tuntemattomia aikuisia julkisissa tiloissa ja tilanteissa
Minua kehuvat spontaanisti vain humalaiset miehet, mutta se lienee yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua yksi plikka amiksessa silmäili suopeasti parikymmentä vuotta sitten, kutrinsa krumeluurasi, loitolta tuijotti , vastaantullessa heinkin heitti ja lopulta kehui perssettäini kavereittensa kuullen, siintä hänen ohitseen hipsiessäni. Olin kutienkin niin hissukaksi ja tunnelukkoiseksi oppinut parissa vuosikymmenessä etten osannut alkaa millekään tahi tietää kuinka vastata keimailuun. Miellytti se totta of koos, yhtä lailla kuin ällistytti ja kauhistuttikin ja piirsin hänestä lyijykynitse kuvan, niin viimeisen päälle näköisen kuin taisin. Tuolla se on muiden piirrosten joukossa yhähi, kontaktimuovin peitossa.
Ei siintä sitten mitään hedelmää kehkeynyt, kaikki kuivui kasaan ja kun pari vuotta myöhemmin sille irkissä jotain krjoitin niin henkilöllisyyteni paljastuttua töksäytti pelkän "voihelvetin".
Olipa ihana kirjoitus, sana hallussa😘Tulet pärjäämään suu
Näppäinvärkillä pääasiassa tuotan tekstini. Suuvärkki on useimmiten hiljaa, paitsi yksinpuhelua ja -kiroilua harjoitan aika lailla
Kauneus on katsojan silmissä. Hyvänen aika, miten hyvännäköinen teidän äiti on, tokaisi mies. Lapset katsoivat hämmentyneen järkyttyneinä, kenestä mies puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Minua kehuvat spontaanisti vain humalaiset miehet, mutta se lienee yleistä.
Mulle sanoi kerran yksi humalainen mies, että olen komea. Muuten saan olla kyllä ihan rauhassa jopa niiden humalaisten ympäröimänä.
Ap
Jos kelpaa jollekin puolisoksi / panokaveriksi on hyvännäköinen . Jos ei kelpaa niin ei ole hyvännäköinen .
Pääosin muitten tiedossa ovat hyvät ja huonot puolemme, siksi onkin tuskaa ihmislapsen olla yksin ja molemmista puolistaan melko tietämätön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset sanovat spontaanisti ulkonäöstäsi?
Jotkut ovat sanoneet kauniiksi ja jotkut nauraneet päin naamaa, että olen ruma ja ruotineet jokaista epäkohtaa mun naamassa ja kehossa.
Ap
Mikä noiden kommentoijien sukupuolijakauma on? Toinen nainenhan ei useinkaan anna ulkonäöstä positiivista palautetta, ei ainakaan jos kadehtii.
Ylipäänsä tuo, että on kommentoitu, viittaa minusta siihen, että olet kaunis, ehkä vieläpä persoonallisella tavalla.
Saatko spontaaneja kehuja ulkonäköösi liittyen? Jos saat, niin olet erittäin hyvännäköinen nainen.