Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi selvittää onko hyvännäköinen vai ei?

Vierailija
19.01.2026 |

En osaa arvioida omaa ulkonäköäni ollenkaan vaan välillä ajattelen olevani maailman rumin, välillä ihan nätti ja useimmiten ihan tavallinen.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aikuinen ja joudut kysymään muilta, oletko hyvännäköinen, et ole hyvännäköinen.

Vierailija
22/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Tinderiin (tai muuhun vastaavaan nettipalveluun), tee sinne profiili omalla kuvalla. Älä kirjoita profiilitekstia tai pidä se todella lyhyenä. Mikäli saat kolminumeroisen tai suuremman määrän tykkäyksiä lyhyessä ajassa, olet tavallisen näköinen nainen tai normaalia komeampi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika surullista jos noin on, koska itse kehun kyllä ihan säännöllisesti miestäni komeaksi. Aina kun tulee sellainen hetki että siihen taas havahdun niin sanon. Hän ei siihen mitään vastaa, joten olen ajatellut ettei ajattele samoin minusta :/ 

Jos tämä on hänen strategia niin se on kyllä huono, koska olen huomannut innostuvani muiden miesten huomiosta, mikä ei tietenkään ole hyvä."

Miehet eivät ole samanlaisia kuin naiset eivätkä useinkaan välitä samoista asioista kuin naiset. Miehille ulkonäköä koskevat kehut eivät ole erityisen tärkeitä, eivätkä miehet muutenkaan sisäistä sellaista vastavuoroisuutta, jota naiset odottavat. Sinä esimerkiksi teet miehelle jotain kivaa, koska tykkäät hänestä ja haluat ilahduttaa. Samalla odotat, että mies tajuaa vinkin ja tekee vastavuoroisesti jotain mukavaa sinulle. Sehän on normaalia, mutta ei se vain toimi miesten kanssa. Lopeta siis miehen ulkonäön kehuminen. Kehu miestä mi

Niin, minusta vain olisi kiva saada kehuja mieheltäni. Kun muut miehet kehuu niin se jotenkin korostuu, että miksei oma mies. Alkaa kyseenalaistaa asioita. Ajatella että joku muu arvostaisi enemmän.

Vierailija
24/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsukainen mene kasvamaan, äläkä ainakaan tiktok ym systeemeihin  kuviasi lataa!

Vierailija
25/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset sanovat spontaanisti ulkonäöstäsi?

Jotkut ovat sanoneet kauniiksi ja jotkut nauraneet päin naamaa, että olen ruma ja ruotineet jokaista epäkohtaa mun naamassa ja kehossa. 

Ap

No et ole kaunis. Varmaan sellainen persoonallisen näköinen. En ole itsekään mikään jumalatar, mutta nuorempana lukuisa määrä miehiä spontaanisti halusi kertoa, että olen maailman kaunein nainen. Ulkonäöstäni ainoa negatiivisesti kommentoinut oli entinen poikaystäväni, joka oli itse vaatimattoman näköinen ja miehet kadulla huutelivat, mitä ihmettä teen sen näköisen pojan kanssa.

Vierailija
26/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollainen edes kiinnostaa? Kenenkään ulkonäkö ei miellytä kaikkia. 

Mikä logiikka tässä on? Eikö ole kivempi, että 99 sadasta kuin 1 sadasta tykkää? Vai eikö 99 tykkäyksellä ole väliä kun löytyi jälleen yksi " en varsinaisesti pidä perinteisesti hyvännäköisistä naisista/miehistä " - ihminen. Joka yleensä ei itsekään ole lähelläkään perinteisesti hyvännäköistä.

Juu tuollaiset "Se on ihan mausta kiinni, kuka pitää ketäkin hyvännäköisenä" on aika todellisuuspakoisia kommentteja. Totta kai makuasiat ovat subjektiivisia kysymyksiä. Totuus kuitenkin on, että tiettyjä piirteitä ja ominaisuuksia pidetään yleisesti kauniina, toisia taas epäviehättävinä. Tähän ohjaa paljolti perusbiologia, toisaalta kulttuurisidonnaiset estetiikkakäsitykset.

Vierailija
27/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuvia vaikka alastonsuomeen ja katso, paljonko tykkäyksiä saat.

Jos olet nainen niin saat hemmetisti tykkäyksiä vaikka postaisit lähikuvan perseessäsi olevasta finnistä. Jos mies niin turha odottaa muuta kuin korkeintaan vittuilua.

Ja johtuu siitä että miehet ovat niin itsekkäitä ja kaksinaamaisia elimensä orjia, että panevat vaikka vuohia paremman puutteessa. Siksi mielistelevät kaikkia 2 jalalla kulkevia, koska heillä on reikiä kehossaan.  

Vierailija
28/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika surullista jos noin on, koska itse kehun kyllä ihan säännöllisesti miestäni komeaksi. Aina kun tulee sellainen hetki että siihen taas havahdun niin sanon. Hän ei siihen mitään vastaa, joten olen ajatellut ettei ajattele samoin minusta :/ 

Jos tämä on hänen strategia niin se on kyllä huono, koska olen huomannut innostuvani muiden miesten huomiosta, mikä ei tietenkään ole hyvä."

Miehet eivät ole samanlaisia kuin naiset eivätkä useinkaan välitä samoista asioista kuin naiset. Miehille ulkonäköä koskevat kehut eivät ole erityisen tärkeitä, eivätkä miehet muutenkaan sisäistä sellaista vastavuoroisuutta, jota naiset odottavat. Sinä esimerkiksi teet miehelle jotain kivaa, koska tykkäät hänestä ja haluat ilahduttaa. Samalla odotat, että mies tajuaa vinkin ja tekee vastavuoroisesti jotain mukavaa sinulle. Sehän on normaalia, mutta ei se vain toimi miesten kanssa. Lopeta siis miehen ulkonäön kehuminen. Kehu miestä mi

Huomaa ettet ole mies. Nimittäin moni mies elää koko elämänsä saamatta miltei yhtäkään kehua ulkonäöstään. Moni mies muistaa yksittäisenkin kehun vielä vuosikymmeniä myöhemmin. Harvaa miestä säännöllisesti kehutaan komeaksi yms. Olet siis väärässä. Mies kyllä sisäistää ja muistaa kehun ellei ole sitten tavallista komeampi ja siihen jo varsin tottunut.

Vierailija
29/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat näyttävät oikeastihymyillessään somemmilta kuin passikuva-ilmettä pidellessään

Vierailija
30/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina  näin yhden nik-ru-tytön kassalla ja tiesin hänet nätiksi viakka oli lyhyt pörrötukka, mutten viittinyt sanoa sille muuta kuin tavanomaiset tervet

Vierailija
31/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisyyttä on montaa lajia. On tämä laitettu instatähteystyyli ja sitten naapurintyttötyyli esimerkiksi. Toisen superhottis on toisen ällötys. Vaikka olisit miten kaunis, aina löytyy niitä, koiden mielestä olet vääränlainen.

Vierailija
32/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kuule tietää. Jos et tiedä, silloin et ole hyvännäköinen. 

Vierailija
33/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu kunkin mielialasta, ketä tuntematonta hän pitää milloinkin kauniina. Vasta kun tututuu ihmiseen, alkaa hiljalleen tietää, onko hän miellyttävännäköinen

Vierailija
34/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät sen siitä, jos joku täysin selvin päin kadulla kulkeva sulle ventovieras mies/nainen on pysähtynyt sun kohdalla sanoakseen, että "Anteeksi, mutta on pakko sanoa, että olet TODELLA kaunis nainen". Mulle on käynyt näin muutamia kertoja ja se on ilahduttanut mua suuresti:)

Vierailija
35/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Tinderiin (tai muuhun vastaavaan nettipalveluun), tee sinne profiili omalla kuvalla. Älä kirjoita profiilitekstia tai pidä se todella lyhyenä. Mikäli saat kolminumeroisen tai suuremman määrän tykkäyksiä lyhyessä ajassa, olet tavallisen näköinen nainen tai normaalia komeampi mies.

Testasin joskus tuota ja sain jotain 8 000 tykkäystä, mutta tuosta ei voi päätellä mitään, koska miehet pyyhkii kaikki naiset oikealle sen enempää katsomatta.

Ap

Vierailija
36/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät sen siitä, jos joku täysin selvin päin kadulla kulkeva sulle ventovieras mies/nainen on pysähtynyt sun kohdalla sanoakseen, että "Anteeksi, mutta on pakko sanoa, että olet TODELLA kaunis nainen". Mulle on käynyt näin muutamia kertoja ja se on ilahduttanut mua suuresti:)

Ai, musta se on vaan kiusaannuttavaa ja epäkohteliasta. Ei tuntemattoman ulkonäköä saa lähteä kommentoimaan, vaan kauniillakin on kehorauha.

Vierailija
37/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät sen siitä, jos joku täysin selvin päin kadulla kulkeva sulle ventovieras mies/nainen on pysähtynyt sun kohdalla sanoakseen, että "Anteeksi, mutta on pakko sanoa, että olet TODELLA kaunis nainen". Mulle on käynyt näin muutamia kertoja ja se on ilahduttanut mua suuresti:) Etkö olekaan pitänyt sellaista kehujaa säälittävänä reppanaisena mammam poika -simppinä? Saako kauniiksi kehua muitakin kuin aviovaimoansa tai simmosta kusta toivoo sellaisen tulevan? Eikö ole suorastaan aviorike olla muihin kuin aviovaimoonsa niin lääpälään että loihee sanoin ilmoittamaan himonsa syttymisestä, sille himon sytyttäneelle? Eikö sellainen ole hyvä  pitää omanna tietonansa?

Vierailija
38/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kai jostain nätin/ruman välimailta, varsinkin nuorempana "mesessä" sain pakit parilta ikäiseltäni pojalta (Olin jotain 17-19v). Joskus 26-v puhkesin kuitenkin kukkaan, ja sen jälkeen on vaan pälyilty ja jos tultu jutteleen, niin kerrankin kurssilla eräs mies vaikutti hermostuneelta seurassani. Nykyään oon jo pariutunut ja oma mies sanoo aina että olen tosi kaunis. Olen oikeastaan aina vain halunnut yhden vakavan parisuhteen, joten tämä on kiva. Luulenpa, että oikeasti kauniit kuulee ulkonöstään enemmän, ja jos he laittavat kuvan jonnekin (vaikka ei edes deittisivu) tulee kaikenlaisia viestejä.

Vierailija
39/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma nainen. Arvatkaa mistä sen oikeasti tietää? Siitä etten saa ikinä mitään kommenttia ulkonäöstäni, en positiivista tai negatiivista. Ainoat kommentit ovat olleet johonkin irralliseen ja muutettavaan asiaan kohdistuvia, esim. että onpas sinulla kiva hiustenväri tai kivat vaatteet. Aina. Minua ei ole lähestytty kertaakaan elämäni aikana parisuhdemielessä. Olen siis ollut aina hoikka ja pidän itsestäni huolta, mutta kasvojenpiirteeni ovat todella erikoiset, en ole nähnyt itseni näköistä ihmistä ikinä.

Vierailija
40/75 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se että on hyvännäköinen, jos välillä käy niin että miehet jotka tapaa vaikka ensi kertaa sekoaa sanoissaan ja punastelee? Tämä tapahtui viimeksi kuukausi sitten. 

Minua siis hämmentää se, että mieheni ei esim koskaan kehu ulkonäköäni, mutta muut miehet pokkuroi ja näyttää tykkäävän ja ihastuvan. Nuorena kyllä kehuttiin paljon, mutta koska mieheni ei kehu niin siksi olen ajatellut olevani nykyään vain ok.

(En ole ap)

Sama mulla. Mies ei koskaan kehunut ulkonäköä no hän on jo exmies. Saan huomiota miehiltä mutta en tiedä mitä siitä pitäis ajatella.

Vastakkainen sukupuoli on aina käyttäytyny kummallisesti ihan sieltä lapsesta asti pojat oli mun mielestä typeryksiä just sen käytöksen takia kiusaamista ym..  Aikuisena toiset miehet on jotenkin hämmentyneitä ja toiset käyttäytyy niin kuin olisin tehnyt heille jotain pahaa 🙄 vaikka en heitä edes tunne enkä keskustellut.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi