Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi selvittää onko hyvännäköinen vai ei?

Vierailija
19.01.2026 |

En osaa arvioida omaa ulkonäköäni ollenkaan vaan välillä ajattelen olevani maailman rumin, välillä ihan nätti ja useimmiten ihan tavallinen.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvia vaikka alastonsuomeen ja katso, paljonko tykkäyksiä saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta peili!

Vierailija
4/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on osittain hyvännäköinen, esim nätti pää mutta ruma alaruumis.

Vierailija
5/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen edes kiinnostaa? Kenenkään ulkonäkö ei miellytä kaikkia. 

Vierailija
6/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin rate my face -tyyppinen tekoälyappi kai on olemassa. Se mitä suurin osa pitää kauniina ei ole mikään mielipidekysymys, vaan tilastomatemaattinen fakta. Se, että rakkaus saattaa olla sokea on taas humanistispsykologinen tosiasia.

Vierailija
7/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se että on hyvännäköinen, jos välillä käy niin että miehet jotka tapaa vaikka ensi kertaa sekoaa sanoissaan ja punastelee? Tämä tapahtui viimeksi kuukausi sitten. 

Minua siis hämmentää se, että mieheni ei esim koskaan kehu ulkonäköäni, mutta muut miehet pokkuroi ja näyttää tykkäävän ja ihastuvan. Nuorena kyllä kehuttiin paljon, mutta koska mieheni ei kehu niin siksi olen ajatellut olevani nykyään vain ok.

(En ole ap)

Vierailija
8/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapset katsovat ihaillen ja kehuvat. Vauvatkin reagoivat myönteisesti hyvännäköiseen ihmiseen ja usein pelästyvät tai alkavat itkeä, jos näkevät ruman henkilön. Reddit on aika epäluotettava, siellä rumiakin kehutaan kannustusmielessä, toki riippuu vähän subredditistä.

Vierailija
9/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä on jotain väliä? Todennäköisesti olet ihan tarpeeksi hyvännäköinen yleisellä tasolla, kuten suurin osa täällä.

Vierailija
10/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan aika normi. Jos olisit tosi nätti tai tosi ruma, tietäisit sen kyllä.

Vierailija
11/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se että on hyvännäköinen, jos välillä käy niin että miehet jotka tapaa vaikka ensi kertaa sekoaa sanoissaan ja punastelee? Tämä tapahtui viimeksi kuukausi sitten. 

Minua siis hämmentää se, että mieheni ei esim koskaan kehu ulkonäköäni, mutta muut miehet pokkuroi ja näyttää tykkäävän ja ihastuvan. Nuorena kyllä kehuttiin paljon, mutta koska mieheni ei kehu niin siksi olen ajatellut olevani nykyään vain ok.

(En ole ap)

Miehesi on vain tottunut eikä jaksa kehua. Voi myös ajatella, että kehumalla hän nostaisi sinut jalustalle ja alkaisit kuvitella jotain itsestäsi... Nythän itsekin jo epäilet viehättävyyttäsi, eli miehen taktiikka toimii. Pysyt nöyränä ja vaatimattomana, kun mies ei anna kehuja.

Vierailija
12/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koskaan ole pidetty kauniina, mutta olen vasta vanhemmiten tajunnut, että saan enemmän kiinnostuksen osoituksia kuin monet muut. On paljon tavallaan näkymättömiä piirteitä, ihon sävy, vyötärö-lantio-suhde ja sen sellaisia, jotka ilmeisesti vaikuttavat asiaan vaikka olisi ns. tavallisen näköinen. 

Mielestäni asiaa ei kannata määräänsä enempää pohtia, vaan elää elämäänsä aivan muiden tavoitteiden mukaan. 

Vierailija
13/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollainen edes kiinnostaa? Kenenkään ulkonäkö ei miellytä kaikkia. 

Mikä logiikka tässä on? Eikö ole kivempi, että 99 sadasta kuin 1 sadasta tykkää? Vai eikö 99 tykkäyksellä ole väliä kun löytyi jälleen yksi " en varsinaisesti pidä perinteisesti hyvännäköisistä naisista/miehistä " - ihminen. Joka yleensä ei itsekään ole lähelläkään perinteisesti hyvännäköistä.

Vierailija
14/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(En ole ap)

Miehesi on vain tottunut eikä jaksa kehua. Voi myös ajatella, että kehumalla hän nostaisi sinut jalustalle ja alkaisit kuvitella jotain itsestäsi... Nythän itsekin jo epäilet viehättävyyttäsi, eli miehen taktiikka toimii. Pysyt nöyränä ja vaatimattomana, kun mies ei anna kehuja.

Aika surullista jos noin on, koska itse kehun kyllä ihan säännöllisesti miestäni komeaksi. Aina kun tulee sellainen hetki että siihen taas havahdun niin sanon. Hän ei siihen mitään vastaa, joten olen ajatellut ettei ajattele samoin minusta :/ 

Jos tämä on hänen strategia niin se on kyllä huono, koska olen huomannut innostuvani muiden miesten huomiosta, mikä ei tietenkään ole hyvä.

Vierailija
15/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että jos sitä erikseen pitää alkaa selvittämään niin silloin ei ole.

Vierailija
16/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika surullista jos noin on, koska itse kehun kyllä ihan säännöllisesti miestäni komeaksi. Aina kun tulee sellainen hetki että siihen taas havahdun niin sanon. Hän ei siihen mitään vastaa, joten olen ajatellut ettei ajattele samoin minusta :/ 

Jos tämä on hänen strategia niin se on kyllä huono, koska olen huomannut innostuvani muiden miesten huomiosta, mikä ei tietenkään ole hyvä."

Miehet eivät ole samanlaisia kuin naiset eivätkä useinkaan välitä samoista asioista kuin naiset. Miehille ulkonäköä koskevat kehut eivät ole erityisen tärkeitä, eivätkä miehet muutenkaan sisäistä sellaista vastavuoroisuutta, jota naiset odottavat. Sinä esimerkiksi teet miehelle jotain kivaa, koska tykkäät hänestä ja haluat ilahduttaa. Samalla odotat, että mies tajuaa vinkin ja tekee vastavuoroisesti jotain mukavaa sinulle. Sehän on normaalia, mutta ei se vain toimi miesten kanssa. Lopeta siis miehen ulkonäön kehuminen. Kehu miestä mieluummin siitä, jos hän tekee jotain konkreettista sinun hyväksesi.

Vierailija
17/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuvia vaikka alastonsuomeen ja katso, paljonko tykkäyksiä saat.

Jos olet nainen niin saat hemmetisti tykkäyksiä vaikka postaisit lähikuvan perseessäsi olevasta finnistä. Jos mies niin turha odottaa muuta kuin korkeintaan vittuilua.

Vierailija
18/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset sanovat spontaanisti ulkonäöstäsi?

Vierailija
19/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin aikanaan sellaiselle sivulle naamakuvani jossa tavalliset ihmiset saivat arvostella sitä, en enää muista sivun nimeä. Mulla tulos oli 50/50 eli puolet pitivät rumana ja puolet kauniina. Omasta mielestäni olen todella ruma, on haukuttu päin naamaakin rumaksi eikä yksikään mies ole koskaan lähestynyt/kehunut. Olen siis ikisinkku ja itseluottamus 0. Toisaalta kaverini laittoi myös kuvansa tuolle sivulle ja hän saa ja on aina saanut miehen kuin miehen ja pettänyt jokaista miestään ja hänen tuloksensa tuolla sivulla oli että 20 % piti kauniina ja 80 % rumana.

Vierailija
20/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset sanovat spontaanisti ulkonäöstäsi?

Jotkut ovat sanoneet kauniiksi ja jotkut nauraneet päin naamaa, että olen ruma ja ruotineet jokaista epäkohtaa mun naamassa ja kehossa. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi