Miksi miespuolinen kaveri alkaa käyttäytyä etäisemmin?
Käytös muuttui lyhyessä ajassa. Viestikeskustelut lyhenivät ja näkyvä somereagointi loppui. Mitä tapahtui? Teorioita?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi halunnut olla enemmän kuin kaveri.
Tiesi alunperin tilanteeni, ja lisäksi käsitin hänen etsivän vähän erilaista naista (nuorempaa), mutta tämäkin vaihtoehto on käynyt mielessä.
... Mikään muu vaihtoehto ei kelpaa 😂
Miksi olet niin kiinnostunut kaverisi käytöksestä? Teoriani on, että olet itse ihastunut häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesi alunperin tilanteeni, ja lisäksi käsitin hänen etsivän vähän erilaista naista (nuorempaa), mutta tämäkin vaihtoehto on käynyt mielessä.
Voi olla että huomasi kiinnostuvansa sinusta.
Toisaalta voi olla että koska etsii itselleen naista niin naispuoliset kaverit ovat rasite. Aivan samoin kuin miespuoliset kaverit ovat rasite naiselle joka etsii miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen kaveri on aloittanut seurustelun.
Jos näin, niin miksei vaikka esittele naistaan kaverilleen?
Jos sillä on joku järki päässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin kiinnostunut kaverisi käytöksestä? Teoriani on, että olet itse ihastunut häneen.
No koska hän on kaverini. Ihmettelisin kyllä naispuolisenkin kaverin yhtäkkiä muuttuvaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta voi olla että koska etsii itselleen naista niin naispuoliset kaverit ovat rasite. Aivan samoin kuin miespuoliset kaverit ovat rasite naiselle joka etsii miestä.
Näinkö? Yleensähän monet naiset kiinnostuvat miehistä, joilla on jo naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska hän on kaverini. Ihmettelisin kyllä naispuolisenkin kaverin yhtäkkiä muuttuvaa käytöstä.
Kaverilta voi kysyä suoraan. Ette te muuten mitään kavereita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on löytänyt sen etsimänsä naisen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt joku itsetunnonbuustaus aloitus?
"Kertokaa pliis mulle että se on musta kiinnostunut, kun mä haluan että se ois, niin saan validaatiota tähän harhamaan!"
Jos sua oikeasti kiinnostaa niin kysy siltä itseltä.
Väärin meni tämäkin.
Ketään ei voi pakottaa kaveriksi. Ihmiset muuttuvat, kaveripiirit vaihtuvat. Etsi uusia kavereita.
On löytänyt kiinnostavan naisen, joten sinut on siirretty taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei voi pakottaa kaveriksi. Ihmiset muuttuvat, kaveripiirit vaihtuvat. Etsi uusia kavereita.
Totta kai. Nopeat muutokset vaan ihmetyttävät aina. Tässäkin ketjussa tulee sellainen olo, että en opi ymmärtämään ihmisiä ikinä, ja lisäksi sävy on aika vihamielinen.
Vierailija kirjoitti:
On löytänyt kiinnostavan naisen, joten sinut on siirretty taka-alalle.
Ja se on ok. Silloinhan pitäisi olla entistä helpompaa kohdella kaverina.
Vierailija kirjoitti:
0/5 provo
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö? Yleensähän monet naiset kiinnostuvat miehistä, joilla on jo naisseuraa.
Olen kanssasi myös siinä käsityksessä että naiset kiinnostuvat miehistä joista tietävät muidenkin olevan kiinnostuneita (kilpailu). Olen myös siinä käsityksessä että muut naiset on parempi dumpata kun seurustelu alkaa, jo pelkän oman mielenterveyden vuoksi (kuka kestää mustasukkaista kumppania).
"Näinkö? Yleensähän monet naiset kiinnostuvat miehistä, joilla on jo naisseuraa."
"Naisseuraa" ei ole se että kelpaa nippa nappa jonkun naisen frend zonelle. Ennemminkin kuvaa että tuntee muutamia naisia joille ei kelpaa.
Eli naispuolisella ystävällä ei ole mitään arvoa, vaikka hän olisi kiva, samanhenkinen ja kannustava tyyppi?
Myöskin monet naiset dumppaavat naispuoliset kaverinsa alkaessaan seurustella, eipä siinä mitään...
Vierailija kirjoitti:
"Näinkö? Yleensähän monet naiset kiinnostuvat miehistä, joilla on jo naisseuraa."
"Naisseuraa" ei ole se että kelpaa nippa nappa jonkun naisen frend zonelle. Ennemminkin kuvaa että tuntee muutamia naisia joille ei kelpaa.
Miksi kaveruus on niin aliarvostettua? Eihän se kerro siitä mihin joku kelpaisi, jos osapuolet/osapuoli ovat vaikka varattuja?
No ei ollut sellaista. Ei mitään palvelusten teettämistä ym.