Miksi miespuolinen kaveri alkaa käyttäytyä etäisemmin?
Käytös muuttui lyhyessä ajassa. Viestikeskustelut lyhenivät ja näkyvä somereagointi loppui. Mitä tapahtui? Teorioita?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Tajusi, että vaikka annoit ymmärtää muuta, haluat vain saada huomiota.
Kaverista kyse.
Epäilen että alkanut seurustella jonkun palstamammelin kanssa, joka uskoo ettei miehet ja naiset voi muka olla kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näinkö? Yleensähän monet naiset kiinnostuvat miehistä, joilla on jo naisseuraa."
"Naisseuraa" ei ole se että kelpaa nippa nappa jonkun naisen frend zonelle. Ennemminkin kuvaa että tuntee muutamia naisia joille ei kelpaa.
Miksi kaveruus on niin aliarvostettua? Eihän se kerro siitä mihin joku kelpaisi, jos osapuolet/osapuoli ovat vaikka varattuja?
Mainoksen tyyliin.... Kyllä ne Liisan ruoat oli hyviä ja ne pullat.... ja oli sillä Liisalla muuten aika tyylikäs mekko. Tuskin moni nainen haluaa kuulla miehensä puhuvan toisesta naisesta ja miehenä en haluaisi kuulla jostain naisystäväni kertovat jostain konttorin Matista tai yön Timosta.
Oletko someaktiivi, joka kaipaa huomiota 24/7/365?
Vierailija kirjoitti:
Oletko someaktiivi, joka kaipaa huomiota 24/7/365?
En.
Eikö kellekään muulle ole käynyt vastaavaa? Tämä kysymys siis naisille.
Vahditko sä kaikkia sun kavereita samalla tavalla, miten ne reagoi sun someen ja onko sulla muutenkin tapana vatvoa kaveruuttas somessa tai tälläsellä palstalla ventovieraitten kanssa sen sijaan että puhuisit sille kaverille jonka perään haikailet? Onko tää normaalia sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin olla kaveri samanhenkisen tyypin kanssa. Eniten ihmetyttää se, että muutos tapahtui niin nopeasti, enkä tiedä tehneeni mitään.
Löysi naisen ja haluaa keskittyä siihen.
Huomaa, että haluaa sulta muutakin kuin kaveruutta ja kun et vastaa näihin tarpeisiin, niin ei kiinnosta/toimi se kaveruuskaan.
Jompi kumpi tai molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naispuolisella ystävällä ei ole mitään arvoa, vaikka hän olisi kiva, samanhenkinen ja kannustava tyyppi?
Myöskin monet naiset dumppaavat naispuoliset kaverinsa alkaessaan seurustella, eipä siinä mitään...
Miksi tätä alapeukutettiin? Onko siis niin, että naispuolisella ystävällä ei ole arvoa, vaikka tämä olisi kuinka hyvä tyyppi?
On arvoa, mutta prioriteetit ja draaman välttäminen. Monen miehen elämään mahtuu aidosti 1 nainen kerrallaan. Jossain isommissa porukoissa voi tavata muitankin naisia, ei pitää yhteyttä yksittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin olla kaveri samanhenkisen tyypin kanssa. Eniten ihmetyttää se, että muutos tapahtui niin nopeasti, enkä tiedä tehneeni mitään.
Löysi naisen ja haluaa keskittyä siihen.
Huomaa, että haluaa sulta muutakin kuin kaveruutta ja kun et vastaa näihin tarpeisiin, niin ei kiinnosta/toimi se kaveruuskaan.
Jompi kumpi tai molemmat.
Kolmas vaihtoehto:
Totesi että tää ap ei olekaan sellainen ihminen jonka kanssa haluaa olla edes kaveri ja yrittää hankkiutua siististi eroon rasitteesta, ilman että joutuu käymään ärsyttävän, perinaisellisen keskustelun siitä miksi ei enää tykkää turhista postauksista somessa.
Haluaisin vaan tietää, että olenko loukannut häntä jotenkin, koska itselläni muuttuu käytös lähinnä tällaisesta syystä yllättäen. Samaa stressiä kokisin hyvästä naispuolisesta kaverista.
Moni ehdottanut, että kysy suoraan. Voitte olla tyytyväisiä, jos koette tällaisen kysymisen viestitse helppona ja rakentavana. Väärinkäsitysten vaara on valtava. Olen nähnyt lukuisia ihan naisten välisiäkin ryhmäkeskusteluja, joissa selvittäminen vain oahentaa tilannetta. Olen ollut niissä itse sivusta seuraaja, enkä aktiivinen draaman luoja.
En kyllä ihmettele sikäli viestittelyn vaikeutta, kun seuraa tämänkin palstan ilkeämielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaan tietää, että olenko loukannut häntä jotenkin, koska itselläni muuttuu käytös lähinnä tällaisesta syystä yllättäen. Samaa stressiä kokisin hyvästä naispuolisesta kaverista.
Moni ehdottanut, että kysy suoraan. Voitte olla tyytyväisiä, jos koette tällaisen kysymisen viestitse helppona ja rakentavana. Väärinkäsitysten vaara on valtava. Olen nähnyt lukuisia ihan naisten välisiäkin ryhmäkeskusteluja, joissa selvittäminen vain oahentaa tilannetta. Olen ollut niissä itse sivusta seuraaja, enkä aktiivinen draaman luoja.
Älä syyllistä häntä mistään. Kysy vaikka onko kaikki hyvin. Ei tuollaisesta kukaan suutu.
Älä setvi. Anna olla ja anna tilaa. Et ole loukannut häntä, hän vaan ei enää saa viestittelystänne yhtä paljon iloa irti kuin aiemmin eikä somekuvien tykkäilyistä.
Vierailija kirjoitti:
No ei taida olla sitten mikään hyvä kaveri jos et voi soittaa ja jutella ja herää kysymys miksi yrität roikkua kiinni sellaisessa ihmisessä joka selkeästi ottaa etäisyyttä mutta ei ole niin läheinen että voisit puhua puhelimessa.
Aivan turhaa draamaa kehität tässä nyt kyllä. Jotenkin raskas kyseisen kaveruussuhteen syvyyteen verrattuna.
Mulle tulee mieleen, että ehkä Ap olet ollut miehen makuun liian tuttavallinen tai olet vaikuttanut innokkaammalta pitämään yhteyttä kuin keskivertokaveri, ja mies on alkanut himmata, kun ei halua sinulta kaveruutta enempää. Mä olen pari kertaa alkanut vähän toppuutella, kun tyyppi, jonka haluan ehdottomasti pitää vain kaverina, on alkanut vaikuttaa yli-innokkaalta. Mutta toki on muitakin vaihtoehtoja, mitä nyt tässä ketjussa on tullut ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverista kyse.
Epäilen että alkanut seurustella jonkun palstamammelin kanssa, joka uskoo ettei miehet ja naiset voi muka olla kavereita.
Ihan oikein, itse saa valita kaverinsa ja myös kumppaniaan kunnioittaa.
Hah, onko hän ennen kaikkea miespuolinen? Jos sukupuolella ei ole väliä, niin miksi tuot sen ainoana asiana esille?
Jos böndikaveri ghostaa vaikka just meinattiin eka keikka saada, jos padelkaveri ei enää ehdi pelata sinun kanssa kun ryyppää, tai ryyppykaveri ei enää vaikuta innostuneelta kuunteleen sinun ryyppäysjuttuja, huomaatko eron?
Miksi hän on miespuolinen kaveri?
Koska et antanut hänelle p*llua. Kuka muka tutustuu naiseen ilman tarkoitusta paneskella? Naiset ovat vain pantavaksi tai parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen, että ehkä Ap olet ollut miehen makuun liian tuttavallinen tai olet vaikuttanut innokkaammalta pitämään yhteyttä kuin keskivertokaveri, ja mies on alkanut himmata, kun ei halua sinulta kaveruutta enempää. Mä olen pari kertaa alkanut vähän toppuutella, kun tyyppi, jonka haluan ehdottomasti pitää vain kaverina, on alkanut vaikuttaa yli-innokkaalta. Mutta toki on muitakin vaihtoehtoja, mitä nyt tässä ketjussa on tullut ilmi.
No hän itse alkoi osoittaa enemmän huomiota, ja sitten tämä muutos.
Miksi tätä alapeukutettiin? Onko siis niin, että naispuolisella ystävällä ei ole arvoa, vaikka tämä olisi kuinka hyvä tyyppi?