Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?
Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.
Kommentit (561)
Vierailija kirjoitti:
Ns. salarakkaan näkökulmasta totean, että todennäköisesti antaisin sille miehelle miljoona mahdollisuutta jos hän jättäisi vaimonsa ja rohkenisi yrittää jotain kanssani uudelleen. Tiemme ovat jo eronneet, enkä haluaa enää tehdä mitään salassa. Mieskin varmasti tietää asian. En silti usko, että he eroavat, ainakaan miehen aloitteesta. Pohdin vain, että ehkä olen tietämättäni yhä jonkinlainen kolmas pyörä heidän välillään. En tiedä. Moralisoijille haluan kertoa, että tunsin miehen jo ennen hänen vaimoaan. Meillä oli suhde aiemminkin, joka jäi ikään kuin kesken.
v
:D voivoi. kakkonen kuvitelee selittelevänsä asiat paremmaksi. Varattuihin ei kosketa! Vaikka vaipoissa olisitte tavanneet ekaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjän kanssa olevaa on ihan turha syyllistää. Hän ei ole kenellekään tilivelvollinen.
---
Jos tiedät, että sun panokaverilla on kotona vaimo, joka ei tiedä miehen salasuhteesta mitään, niin totta hitossa sitä varattujen kanssa hu*raavaa naista saa syyllistää. Vaikka se salapano itse olisi vapaa, niin se on silti k-pää. Turhaa sanoilla pelleilyä, narsististen ihmisten logiikkaa.
Mitä se muille kuuluu, mitä toisten parisuhteissa tapahtuu.
Käytkö sä kahdelta eri laitteelta itse peukuttamassa näitä sun idioottikommentteja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatun kanssa seksiä harrastava nainen ei huo raa. Huoraaminen on seksin myymistä.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa enkä mä mitään huo raa. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En ole mikään ympäri kyliä jakava huo ra tai lut ka. Ketään mä en myöskään petä vaan mies on se joka pettää.
-----------
Seli seli, huono omatunto pistää selittämään. Olet se mikä olet.
Ei mulla ole huono omatunto enkä mä mitään selittele. Kerroin vain kuinka asiat on. Sä lapsellinen pölvästi voisit ottaa selvää siitä mitä on huo raaminen ja huo ra.
No mites se nyt noin menee ihon alle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjän kanssa olevaa on ihan turha syyllistää. Hän ei ole kenellekään tilivelvollinen.
---
Jos tiedät, että sun panokaverilla on kotona vaimo, joka ei tiedä miehen salasuhteesta mitään, niin totta hitossa sitä varattujen kanssa hu*raavaa naista saa syyllistää. Vaikka se salapano itse olisi vapaa, niin se on silti k-pää. Turhaa sanoilla pelleilyä, narsististen ihmisten logiikkaa.
Mitä se muille kuuluu, mitä toisten parisuhteissa tapahtuu.
Käytkö sä kahdelta eri laitteelta itse peukuttamassa näitä sun idioottikommentteja? :D
Oletko sä oikeasti noin tyhmä, että et tajua tässä ketjussa olevan useita ihmisiä? Mä olen yksi joka peukutti tuota kommenttia eikä ole mun kirjoittama tuo kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatun kanssa seksiä harrastava nainen ei huo raa. Huoraaminen on seksin myymistä.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa enkä mä mitään huo raa. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En ole mikään ympäri kyliä jakava huo ra tai lut ka. Ketään mä en myöskään petä vaan mies on se joka pettää.
-----------
Seli seli, huono omatunto pistää selittämään. Olet se mikä olet.
Ei mulla ole huono omatunto enkä mä mitään selittele. Kerroin vain kuinka asiat on. Sä lapsellinen pölvästi voisit ottaa selvää siitä mitä on huo raaminen ja huo ra.
No mites se nyt noin menee ihon alle :D
Niin mikä menee ihon alle? Mä vain kerroin kuinka asiat on ja sä tässä skitsoilet.
Mutta montako täysin raivopäissään kirjoittavaa kommentoijaa tässä ketjussa on, siinä vasta kysymys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. salarakkaan näkökulmasta totean, että todennäköisesti antaisin sille miehelle miljoona mahdollisuutta jos hän jättäisi vaimonsa ja rohkenisi yrittää jotain kanssani uudelleen. Tiemme ovat jo eronneet, enkä haluaa enää tehdä mitään salassa. Mieskin varmasti tietää asian. En silti usko, että he eroavat, ainakaan miehen aloitteesta. Pohdin vain, että ehkä olen tietämättäni yhä jonkinlainen kolmas pyörä heidän välillään. En tiedä. Moralisoijille haluan kertoa, että tunsin miehen jo ennen hänen vaimoaan. Meillä oli suhde aiemminkin, joka jäi ikään kuin kesken.
v
:D voivoi. kakkonen kuvitelee selittelevänsä asiat paremmaksi. Varattuihin ei kosketa! Vaikka vaipoissa olisitte tavanneet ekaa kertaa.
Hei ne teidän miehet itse tekee niitä aloitteita. En tunne p*skankaan vertaa syyllisyyttä tekemisistäni. Se mitä on ollut on ollut täydellisen oikein. Ihmiset ei ole kahlittuja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta montako täysin raivopäissään kirjoittavaa kommentoijaa tässä ketjussa on, siinä vasta kysymys!
Kuka tässä ketjussa on raivopäissään kirjoittanut? Muuta kuin te toisia naisia haukkuvat raivopäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
v
Hei ne teidän miehet itse tekee niitä aloitteita. En tunne p*skankaa
Niinhän he tekevät ja silti mullakin on järkeä sanoa kiitos ei. Olen arvokas ja itsenäinen nainen, en tarvitse kenenkään käytettyä. Pärjään mieluummin ilman, en ole epätoivoinen luuska.
N28 sinkku
Niinhän he tekevät ja silti mullakin on järkeä sanoa kiitos ei. Olen arvokas ja itsenäinen nainen, en tarvitse kenenkään käytettyä. Pärjään mieluummin ilman, en ole epätoivoinen luuska.
N28 sinkku
Voi luoja mikä pelle sä olet. :D No kai sä sitten voit ottaa jonkun incel-neitsyen, että ei ole käytetty. :D
En ihan ymmärrä tätä naisten välistä solidaarisuutta, jos se tarkoittaa, ettei saa olla eriäviä mielipiteitä silloin kun kysytään. Erikoinen ajatus, ettei saa haukkua toisia naisia, totta kai saa!
Tämä yksi salarakas on ainakin ymmärtänyt tilanteen väärin. Ei häntä alunperin ainakaan haukuttu, vaan yritettiin ylipuhua lopettamaan suhde, jonka kuvauksesta selvästi näki tarpeen yrittää esittää tilanne parempana kuin se oikeasti on.
Haukkumiseksi se meni, kun ei ollut kykyä vastaanottaa muuta kuin kuviteltua ihailua itsenäisen naisen elämästä.
Ei ole kaikki naiset samanlaisia eikä samaa mieltä, vaikka yrittäisivätkin auttaa toisiaan.
N28 kun elää elämää hiukan lisää, niin löytää lisää sävyjä. Niin käy kaikille jos ei ehdi kuolla ensin.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä tätä naisten välistä solidaarisuutta, jos se tarkoittaa, ettei saa olla eriäviä mielipiteitä silloin kun kysytään. Erikoinen ajatus, ettei saa haukkua toisia naisia, totta kai saa!
Tämä yksi salarakas on ainakin ymmärtänyt tilanteen väärin. Ei häntä alunperin ainakaan haukuttu, vaan yritettiin ylipuhua lopettamaan suhde, jonka kuvauksesta selvästi näki tarpeen yrittää esittää tilanne parempana kuin se oikeasti on.
Haukkumiseksi se meni, kun ei ollut kykyä vastaanottaa muuta kuin kuviteltua ihailua itsenäisen naisen elämästä.
Ei ole kaikki naiset samanlaisia eikä samaa mieltä, vaikka yrittäisivätkin auttaa toisiaan.
Jos mua tarkoitat, niin ihan itse aloitit siinä sönköttämään paskaa musta. Mä en oikeasti kaipaa parisuhdetta eikä ole mitään mielenkiintoa tutustua miehiin. Sä sitten aloit siinä valehtelemaan musta, että muka nautin yksinolosta ja muuta paskaa. Kummallista kun kuvitellaan kaikkien ihmisten olevan hirveän sosiaalisia ja koko ajan kaipaavan muiden seuraa. Eikä ymmärretä sitä, että ei kaikilla ole mitään pakkomiellettä olla aina parisuhteessa.
Totta helvetissä vastaan napakasti takaisin, kun musta aletaan valheita esittämään. Se sitten käännettiin raivoamiseksi vaikka vain napakasti puolustin itseäni. Mua siinä solvattiin keksimällä juttuja musta.
Nyt katse kuule sinne peiliin ja mieti onko normaalia käytöstä keksiä tuntemattomalle ihmiselle ajatuksia, tunteita yms. eikä uskota kun toinen oikaiseen asioita.
Miksi mulle ei vastata siihen, että miksi joidenkin mielestä elämällä on arvoa vain kun on parisuhteessa?
No ei varmasti löydy vertaistukea kun ei kukaan tuollaisen salasuhteen jälkeen jää liittoaan jatkamaan.
Tuosta ei suhde selviä. Voitte ehkä leikkiä rakastutaan uudelleen-leikkiä. Kun arki taas palaa suhteeseen niin ukolla on taas salasuhde meneillään. Jos edes on edellinenkään päättynyt. Toki jos haluaa pitää liittonsa kulissina ja molemmilla omat salasuhteet niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullistahan näissä on ne naiset, jotka roikkuu vuosikaudet varatussa miehessä. Menee oma elämä hukkaan ja on välineen asemassa.
Kyllä se mies eroaa, jos olet oikeasti kaikin tavoin parempi, kuin miehen vaimo. Jostain syystä moni mies ei halua.Mulle varattu mies on vain seksiä varten. Hyvää seksiä eikä jää mies roikkumaan. En huolisi tuollaista pettävää miestä parisuhteeseen. Nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin sitä riittää. Parisuhdetta en halua kenenkään kanssa vaan nautin, kun saan olla yksin.
Minä minä minä... Vastenmielistä.
Mua ei kiinnosta sun mielipide.
😂 Miksi käyt tätä keskustelua?
Hän kertoi omansa. Huomasitko?
Oma parisuhdehistoria näyttäisi varmasti ulospäin paremmalta, jos olisin harrastanut salasuhteita ja pettämistä. Olen kuitenkin aina päättänyt parisuhteen, jos on alkanut tuntua liian houkuttavalta joku muu kuin oma kumppani. Lopputuloksena on hyvin vähän pitkiä parisuhteita, mutta ei lainkaan pettämistä.
Ristiriitaista, koska muiden silmissä olisin parempi ihminen, jos olisin jatkanut vain parikymmentä vuotta sen kanssa kuka tahansa kanssani suostuu olemaan ja säätänyt salaa siinä sivussa.
Parisuhteessa olemattomuus on meidän aiempien sukupolvien häpeää, joka saa joskus toimimaan epärehellisesti kun pelätään yksinäisyyttä. Onneksi nuorilla on jo erilainen suhtautuminen yksinelämiseen.
Jotenkin kiinnostavaa miten kierroksilla tämä yksi on ja luulee, että jos vain "napakasti" ja "napakasti" keskustelee saisi meille muillekin yhtä paljon tunteita pintaan. Mutta kun ei se mene niin. Sinä olet siellä nyt omassa elämässäsi niiden tunteiden kanssa ja ne on parempi käsitellä.
Sinulla on hyvä ja kaunis sielu, pidä huolta siitä, minä jatkan nyt matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi kuten arvelinkin: kommentoimaan alkoivat moraalinvartijat, joilla ei ole kokemusta asiasta, mutta kauhea halu tuoda itseään ja itsekkyyttään esille.
Puolisollani oli myös pitkä sivusuhde, sen paljastuttua olin enemmän hämmästynyt kuin loukkaantunut. Kyllä siitä keskusteltiin ja riideltiinkin! Sitten aloin miettimään suhdettamme, että mitä on muuttunut, vai onko muuttunut mitään. Ollut hyvä suhde, hyvä puoliso mielestäni. Päätimme jatkaa yhdessä. En ole katunut hetkeäkään. Suhteemme on jopa parantunut entisestään.
Olen jopa miettinyt, että voisiko tämä toinen nainen olla osaltaan vaikuttamassa minun avioliittoni kokonaisuuteen? En tiedä!
Niin, voi olla, että mies panee yhä sitä toista naista, mutta nyt vain kevyeämmällä omatunnolla. Jos liittonne on siksi parantunut?
Ja mitä sitten? Jos edellisellä kirjoittajalla on hyvä liitto ja hyvä olla, niin mikä sinä olet siihen väittämään vastaan?
Niin kuka tässä raivoaa? En ainakaan mä joka tässä olen nyt kirjoittanut. Napakasti kyllä vastaan, kun musta esitetään valheita.