Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?
Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.
Kommentit (507)
Jos mies oikeasti rakastaa sitä toista naista, hän eroaa ja ryhtyy parisuhteeseen sen naisen kanssa.
"If he wanted he would."
Mies eroaa usein vasta kun saa kenkää puolisoltaan jäätyään kiinni pettämisestä. Mies nyt kertoilee kakkoselle mitä kertoilee.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö te naiset, mitä ne miehet puhuvat näille salarakkailleen. En halua ketään muuta kuin sinua. Olet täydellinen Ovat valmiit lähtemään vaikka ihan mistä tahansa tilanteesta tapaamaan toista naista. Ihan kesken jonkun arkisen tiistaipäivällisen. Lähettävät viestejä aamulla herättyään, pitkin päivää, öisin. Harrastavat seksiä sivulta, takaa, edestä, kaikista suunnista, kaikissa paikoissa. Suutelevat ja halaavat. Mutta pääsuhde parani?
Sellaiset fantasiat sieltä sitten. Et tiedä asiasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö te naiset, mitä ne miehet puhuvat näille salarakkailleen. En halua ketään muuta kuin sinua. Olet täydellinen Ovat valmiit lähtemään vaikka ihan mistä tahansa tilanteesta tapaamaan toista naista. Ihan kesken jonkun arkisen tiistaipäivällisen. Lähettävät viestejä aamulla herättyään, pitkin päivää, öisin. Harrastavat seksiä sivulta, takaa, edestä, kaikista suunnista, kaikissa paikoissa. Suutelevat ja halaavat. Mutta pääsuhde parani?
Tuollaistako luulet sen olevan? Sinulla ei taida olla kokemusta aiheesta.
Olen tällaisen elänyt. Sikäli on kokemusta. Jollain toisella voi olla toisenlainen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Varatun kanssa seksiä harrastava nainen ei huo raa. Huoraaminen on seksin myymistä.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa enkä mä mitään huo raa. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En ole mikään ympäri kyliä jakava huo ra tai lut ka. Ketään mä en myöskään petä vaan mies on se joka pettää.
-----------
Seli seli, huono omatunto pistää selittämään. Olet se mikä olet.
Mies tekee huorin koska on jo varattu.
Ja sä taas vaan on päästäsävinksahtanut itsensä vihaaja kun tyydyt tilanteeseen. Vedät puoleesi todennäkösesti varattuja ja muita luusereita, et kelpaa parisuhteeseen normaalille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatun kanssa seksiä harrastava nainen ei huo raa. Huoraaminen on seksin myymistä.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa enkä mä mitään huo raa. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En ole mikään ympäri kyliä jakava huo ra tai lut ka. Ketään mä en myöskään petä vaan mies on se joka pettää.
-----------
Seli seli, huono omatunto pistää selittämään. Olet se mikä olet.
Mies tekee huorin koska on jo varattu.
Ja sä taas vaan on päästäsävinksahtanut itsensä vihaaja kun tyydyt tilanteeseen. Vedät puoleesi todennäkösesti varattuja ja muita luusereita, et kelpaa parisuhteeseen normaalille miehelle.
Voi luoja. En todellakaan vedä puoleeni varattuja ja luusereita. Ihan normaalit miehet lähestyy, mutta mua ei kiinnosta tutustua heihin. Olen ollut myös parisuhteissa ihan normaalien miesten kanssa ja naimisissakin olen ollut. En ole mikään päästä vinksahtanut itsensä vihaaja joka tyytyy tilanteeseen. Sulla ei tässä ole asiat kovin hyvin, kun tuollaisia kirjoitat ja kuvittelet tietäväsi minkälainen tuntematon ihminen on. Tuollaiset pultit vedit siitä, kun kerroin mitä huor aaminen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuota kaikkea miehet tekevät samaan aikaan kumppaninsa kanssa.
Minun mieheni sanoi minulle rakastavansa minua joka päivä. Kaikki oli hyvin ja suhde oli kuten ennenkin ihan loppuun saakka. Sain hänet kiinni viestisuhteesta (näin hän itse työpaikan salasussusta kertoili, ettei enempää ole tapahtunut eikä nainen merkitse hänelle mitään, että hän on yksinkertainen tyrkky) hän haukkui kakkosen minulle maan rakoon eikä olisi halunnut että lähden. Minä purin kihlauksen ja lähdin omilleni. En olisi voinut luottaa noin kaksinaamaiseen mieheen enää. Päivääkään en ole katunut lähtöäni. Salasussu luulee kai vieläkin että mies jätti minut ja valitsi hänet. On varmaan mielissään. Tyhmä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. salarakkaan näkökulmasta totean, että todennäköisesti antaisin sille miehelle miljoona mahdollisuutta jos hän jättäisi vaimonsa ja rohkenisi yrittää jotain kanssani uudelleen. Tiemme ovat jo eronneet, enkä haluaa enää tehdä mitään salassa. Mieskin varmasti tietää asian. En silti usko, että he eroavat, ainakaan miehen aloitteesta. Pohdin vain, että ehkä olen tietämättäni yhä jonkinlainen kolmas pyörä heidän välillään. En tiedä. Moralisoijille haluan kertoa, että tunsin miehen jo ennen hänen vaimoaan. Meillä oli suhde aiemminkin, joka jäi ikään kuin kesken.
v
:D voivoi. kakkonen kuvitelee selittelevänsä asiat paremmaksi. Varattuihin ei kosketa! Vaikka vaipoissa olisitte tavanneet ekaa kertaa.
Kakkoselle asiaa;
Teidän suhde jäi kesken kun mies tapasi naisen joka sitten olikin vaimomateriaalia?
Miksi sinä et ollut vaimomateriaalia? Mitä sulta puuttuu, mitä tällä toisella oli?
No suhteeseen voi tulla kriisi niin sinähän oletkin sitten varmasti taas miehen käytettävissä?
Lopeta se ittesi kusettaminen aikunen ihminen.
Ja ala elämään omaa elämääsi. Sun elämäsi menee unelmoidessa jostain mikä on täysin utopista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. salarakkaan näkökulmasta totean, että todennäköisesti antaisin sille miehelle miljoona mahdollisuutta jos hän jättäisi vaimonsa ja rohkenisi yrittää jotain kanssani uudelleen. Tiemme ovat jo eronneet, enkä haluaa enää tehdä mitään salassa. Mieskin varmasti tietää asian. En silti usko, että he eroavat, ainakaan miehen aloitteesta. Pohdin vain, että ehkä olen tietämättäni yhä jonkinlainen kolmas pyörä heidän välillään. En tiedä. Moralisoijille haluan kertoa, että tunsin miehen jo ennen hänen vaimoaan. Meillä oli suhde aiemminkin, joka jäi ikään kuin kesken.
v
:D voivoi. kakkonen kuvitelee selittelevänsä asiat paremmaksi. Varattuihin ei kosketa! Vaikka vaipoissa olisitte tavanneet ekaa kertaa.
Hei ne teidän miehet itse tekee niitä aloitteita. En tunne p*skankaa
Muista tämä sitten kun napsahtaa omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
v
Hei ne teidän miehet itse tekee niitä aloitteita. En tunne p*skankaa
Tyypillinen kevytkenkäinen hupakko siellä.
Täällä yksi. Panin kymmeniä eri naisia vaimoni selkäni takana useamman vuoden ajan. En koskaan jäänyt kiinni ja selvisin näistä salasuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Ja toisinaan myös ne salasuhteen toiset osapuolet kokee ylemmyydentuntoa siitä, että hepä tietävät enemmän kokonaiskuviosta kuin petettävä puoliso ja heidän kanssaan eletäänkin sitä parempaa, onnellisempien hetkien elämää poissa tylsästä pakollisesta arjesta, he ovat ikäänkuin valittuja.
Mutta ei sellainen paremmuudentunto todellisuudessa ole kuin kuori sen hyväksikäytettävänä olemisen todellisuuden edessä.
Kakkoseksi valikoituu aina helpompi nainen, enkä tarkoita mitään pelkkää löyhämoraalisuutta, vaan sellainen saatavilla oleva, kevyt, kätettävissä oleva. Tosirakkaudella on harvoin sen kanssa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset jäätte miehen petettyä yrittämään noihin sydänsuhteisiinne, vaikka mies on toiminnallaan osoittanut minä pitää puolisoaan? Eikö teillä ole mitään omanarvontuntoa ja itsekunnioitusta? Vai onko kiinni rahasta? Ei se puolisoa pitkään pettämään ja valehtelemaan kykenevä mies yhtäkkiä muutu rehelliseksi. Luuletteko että miehet jäisi yrittämään jos vaimo pettäisi vuosia?
Tämä kertaa sata. Ei kukaan itseään arvostava mies jäisi katsomaan pettävää naista. Sellainen muija heitetään niska -perseotteella pihalle.
🇺🇦🇮🇱
Ketää ei voi pakottaa mihinkään joku kirjottikin jo täällä.
Mies voi erota ennenku alkaa pettämään. Miehen vaimo voi erota jos saa tietää pettämisestä. Pari voi myös jatkaa suhteessaan.
No entäpä nämä salarakkaat naiset että miehet? Mitä heidän tulee tehdä? Odottaa, ja toivoa että pari eroaa, vaatia miestä eroamaan, vai mitä tulisi tehdä?
Kaikilla on sisäinen moraalinenkompassi, sitä olisi hyvä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisinaan myös ne salasuhteen toiset osapuolet kokee ylemmyydentuntoa siitä, että hepä tietävät enemmän kokonaiskuviosta kuin petettävä puoliso ja heidän kanssaan eletäänkin sitä parempaa, onnellisempien hetkien elämää poissa tylsästä pakollisesta arjesta, he ovat ikäänkuin valittuja.
Mutta ei sellainen paremmuudentunto todellisuudessa ole kuin kuori sen hyväksikäytettävänä olemisen todellisuuden edessä.
Kakkoseksi valikoituu aina helpompi nainen, enkä tarkoita mitään pelkkää löyhämoraalisuutta, vaan sellainen saatavilla oleva, kevyt, kätettävissä oleva. Tosirakkaudella on harvoin sen kanssa tekemistä.
Lisäisin tähän naiivi ja hyväuskoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ketää ei voi pakottaa mihinkään joku kirjottikin jo täällä.
Mies voi erota ennenku alkaa pettämään. Miehen vaimo voi erota jos saa tietää pettämisestä. Pari voi myös jatkaa suhteessaan.
No entäpä nämä salarakkaat naiset että miehet? Mitä heidän tulee tehdä? Odottaa, ja toivoa että pari eroaa, vaatia miestä eroamaan, vai mitä tulisi tehdä?
Kaikilla on sisäinen moraalinenkompassi, sitä olisi hyvä käyttää.
Ei kaikki kakkoset odota toisen eroavan. En mä ainakaan huolisi parisuhteeseen sitä miestä jonka kanssa mulla on salasuhde. Nautin vain hyvästä seksistä eikä jää mies vaivoiksi roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
v
Kakkoselle asiaa;
Teidän suhde jäi kesken kun mies tapasi nais
Suhde jäi kesken, koska halusimme eri asioita. Halusimme muodostaa erilaisen arjen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku päähänpinttymä ykkösistä ja kakkosista. Vain se mies itse tietää mitä kukakin hänelle merkitsee. Ehkä hän rakastaa kumpaakin, tai ei kumpaakaan. Tai jotakin siltä väliltä.
Aika moni toisella kierroksella oleva on aloittanut salasuhteella. Niin naiset kuin miehetkin. Sitä puolustellaan jälkeenpäin sillä, että oltiin jo eroamassa. Sitten nämä samat moralisoivat muita.
Tuollaistako luulet sen olevan? Sinulla ei taida olla kokemusta aiheesta.