Kuinka pikaisesti kykenet käymään suihkussa?
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkähiuksisella naisella tai miehellä menisi kauemmin kuin toisella? Sama määrä karvaa pestävänä.
Pitkätukkainen mies
Käytätkö hoitoainetta?
Mun miehellä myös pitkä tukka, eikä suostu käyttämään hoitsikkaa. Ehkä saa jätettävää vähän suihkuttaa latvoihin sähköisempinä päivinä.
Käytän hoitoainetta. Ei se suihkutusta pitkitä.
No jos ensin on shampoo ja huuhtelu ja sitten hoitoaine ja huuhtelu niin kyllä pitkittää. Vai laitatko ne yhtäaikaa päähän?
Itse käyn kerran vuodessa, joten annan itselleni silloin aina vähän enemmän aikaa. Pari tuntia menee, että saan pinttyneimmät töhnät pois hinkattua. Syyskuussa taas peseydytään.
Nämä 2 min suihkuttelijat on niitä jotka leuhkii kuinka vähän käyttävät vessapaperia xD
Max 2min. Pitkät vaaleat hiukset, pesen vedellä. Viikossa suihkussa käyn 3 kertaa. Lapsilla sama, säästän omiin tekokynsiin ja ripsiin (300€ kuukausi)Lapsia ei haittaa. Lapsilla pirkan hajusteetonta samppoota. Kukaan ei käytä lämmintä vettä ainoastaan kehonlämpöistä.
34v neljän lapsen äiti
Kykenen? Koska olen fyysisesti ja henkisesti täysin toimintakykyinen niin voin käydä suihkussa niin pikaisesti tai verkkaisesti kuin haluan.
Jos minulla olisi sairaus joka heikentäisi kykyä käydä suihkussa, niin sitten menisi aina vähän normaalia pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Nämä 2 min suihkuttelijat on niitä jotka leuhkii kuinka vähän käyttävät vessapaperia xD
Olen nopea suihkussa kävijä mutta vessapaperin suurkuluttaja.
Ilman hiustenpesua onnistuu kyllä 5 min. Jos ei lasketa sitä aikaa kun hana on kiinni. Hiusten pesun kanssa 10. Olen pitkähiuksinen nainen.