Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pikaisesti kykenet käymään suihkussa?

Vierailija
18.01.2026 |

Ja kuinka minimoit tehokkaimmin käytetyn lämpimän veden määrän? Ihan käytännön kokemuksia ja vinkkejä tarvitaan, ei mitään "käyn avannossa pesullla" tyyppisiä irvailuita. 

Otetaan esimerkkinä nainen,pitkät hiukset ja mies, lyhyet hiukset sekä näiden erot.

Kommentit (411)

Vierailija
401/411 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman hiustenpesua onnistuu kyllä 5 min. Jos ei lasketa sitä aikaa kun hana on kiinni. Hiusten pesun kanssa 10. Olen pitkähiuksinen nainen.

Vierailija
402/411 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitkähiuksisella naisella tai miehellä menisi kauemmin kuin toisella? Sama määrä karvaa pestävänä.

Pitkätukkainen mies

Käytätkö hoitoainetta?

Mun miehellä myös pitkä tukka, eikä suostu käyttämään hoitsikkaa. Ehkä saa jätettävää vähän suihkuttaa latvoihin sähköisempinä päivinä.

Käytän hoitoainetta. Ei se suihkutusta pitkitä.

No jos ensin on shampoo ja huuhtelu ja sitten hoitoaine ja huuhtelu niin kyllä pitkittää. Vai laitatko ne yhtäaikaa päähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/411 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kerran vuodessa, joten annan itselleni silloin aina vähän enemmän aikaa. Pari tuntia menee, että saan pinttyneimmät töhnät pois hinkattua. Syyskuussa taas peseydytään.

Vierailija
404/411 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 20 min. Hyi kun te haisette joilla menee alle 10 min.

Vierailija
405/411 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä 2 min suihkuttelijat on niitä jotka leuhkii kuinka vähän käyttävät vessapaperia xD

Vierailija
406/411 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 2min. Pitkät vaaleat hiukset, pesen vedellä. Viikossa suihkussa käyn 3 kertaa. Lapsilla sama, säästän omiin tekokynsiin ja ripsiin (300€ kuukausi)Lapsia ei haittaa. Lapsilla pirkan hajusteetonta samppoota. Kukaan ei käytä lämmintä vettä ainoastaan kehonlämpöistä.

34v neljän lapsen äiti

Vierailija
407/411 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenen? Koska olen fyysisesti ja henkisesti täysin toimintakykyinen niin voin käydä suihkussa niin pikaisesti tai verkkaisesti kuin haluan.

Jos minulla olisi sairaus joka heikentäisi kykyä käydä suihkussa, niin sitten menisi aina vähän normaalia pidempään.

Vierailija
408/411 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 2 min suihkuttelijat on niitä jotka leuhkii kuinka vähän käyttävät vessapaperia xD

Olen nopea suihkussa kävijä mutta vessapaperin suurkuluttaja.

Vierailija
409/411 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.47

Vierailija
410/411 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut kesken niin en heti pysty. Vartin kuluttua kenties.

Vierailija
411/411 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä  verran maksatte vedestä per henkilö?