Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käytös

Vierailija
18.01.2026 |

Kysyin mieheltä lähdetäänkö hiihtämään, ja hän vastasi ettei tiedä. No hetken siinä pähkäilin että lähdenkö sitten yksin ja ajattelin ääneen että en taida jaksaa koska sataa vettäkin. No tästä meni max vartti ja mies puki vaatteet päälle ja lähti hiihtämään kysymättä mua mukaan. Ylireakoinko kun ärsyttää ihan suunnattomasti tuollainen käytös!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että suksii vi..tuun äläkä tule takaisin.

Vierailija
42/44 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exmies hoputti usein etten minnekään ehtinyt kunnolla laittautua. En tarkoita mitään iltameikkiä vaan normiehostautumista, ja nättejä vaatevalintoja, mistä olen aina pitänyt ja seurusteluaikoina minua on kehuttu. Katsoessani loppuaikojen kuvia exmiehen kanssa huomaan olleeni niin homssuinen ja onneton. Minulla oli myös huono iho tuolloin. Toista se on nykyään. 

Jos mies on oikea, nainen kukkii, jos väärä, nainen lakastuu. Muistakaapa tämä. 

Kyllä se näin on. Mies tekee naisen, ilman miestä nainen ei ole yhtään mitään. Ei edes lakastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalle kerralle:

Sinä: -Oon lähdössä hiihtämään. Lähdetkö mukaan?

Mies: -No emmä nyt tiiä. Viittiskö tota.

Sinä: -Okei, no mä meen, viivyn ehkä noin tunnin verran. Moi. /-Ai, siellä alkoikin just satamaan. En taidakaan mennä.

Tee asioita ihan itsenäisesti, ilman miehessä roikkumista.

Vierailija
44/44 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up