Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös

Vierailija
18.01.2026 |

Kysyin mieheltä lähdetäänkö hiihtämään, ja hän vastasi ettei tiedä. No hetken siinä pähkäilin että lähdenkö sitten yksin ja ajattelin ääneen että en taida jaksaa koska sataa vettäkin. No tästä meni max vartti ja mies puki vaatteet päälle ja lähti hiihtämään kysymättä mua mukaan. Ylireakoinko kun ärsyttää ihan suunnattomasti tuollainen käytös!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex teki usein vastaavaa. Oltiin esim päätetty aiemmin edellisenä päivänä että töiden jälkeen huomenna mennään kauppaan. Olin sitten seuraavana päivänä töiden jälkeen valmiina mutta ex sanoi haluavansa töiden jälkeen kuitenkin chillata hetken sohvalla. Aloin puuhaamaan ajan kuluksi jotakin sen aikaa kun ex jaksaa lähteä niin ei ollut aikaakaan kun miehellä oli jo kiire kauppaan. Minullekin tuli sitten lopulta hoppu. Tätä oli turhan usein. 

Lopulta tein testin ja kun tämä skenaario taas tapahtui, aloin muka puuhailemaan keittiössä miestä odotellessa, vaikka oikeasti olin kengät jalassa valmiina lähtöön. Exn ilme oli hölmistynyt kun näytin etten oikeasti puuhannut mitään vaan olin valmis lähtöön ja tällä tavalla hänet näköjään saa liikkeelle. Ex teki kiusallaan kaikkea tällaista. Siksi ex. 

Eiköhän sillä ollut joku säätö jolle halusi soittelemaan...

Vierailija
22/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa käytöstä mieheltä. Hän kai takertuu siihen kun sanoit ettet menekään? Vai vie sun energiat ja tekee itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mies tuossa nyt teki väärin? Se kun ei pyytänyt sinua mukaan, vaikka olit vartti sitten sanonut ettet taida jaksaa?

Vierailija
24/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex teki usein vastaavaa. Oltiin esim päätetty aiemmin edellisenä päivänä että töiden jälkeen huomenna mennään kauppaan. Olin sitten seuraavana päivänä töiden jälkeen valmiina mutta ex sanoi haluavansa töiden jälkeen kuitenkin chillata hetken sohvalla. Aloin puuhaamaan ajan kuluksi jotakin sen aikaa kun ex jaksaa lähteä niin ei ollut aikaakaan kun miehellä oli jo kiire kauppaan. Minullekin tuli sitten lopulta hoppu. Tätä oli turhan usein. 

Lopulta tein testin ja kun tämä skenaario taas tapahtui, aloin muka puuhailemaan keittiössä miestä odotellessa, vaikka oikeasti olin kengät jalassa valmiina lähtöön. Exn ilme oli hölmistynyt kun näytin etten oikeasti puuhannut mitään vaan olin valmis lähtöön ja tällä tavalla hänet näköjään saa liikkeelle. Ex teki kiusallaan kaikkea tällaista. Siksi ex. 

Onhan se nyt väärin että mies halusi pienen hetken huilata ja hengähtää kun tuli töistä. Kai nyt jätit sen sian ja tai ainakin suutuit sille kun sinun määrittelemällä aikataulu ei toiminut? 

Aikuinen ihminen osaa sanoa, että mieluummin menee yksin, koska tarvii hieman aikaa huilata ja hengähtää. 

Vierailija
25/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
26/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta viisastuneena: teot merkkaa enemmän kuin sanat

Vierailija
27/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mies tuossa nyt teki väärin? Se kun ei pyytänyt sinua mukaan, vaikka olit vartti sitten sanonut ettet taida jaksaa?

Normaali ihminen sanoo jotain kun on suunnittelemassa lähtöä jonnekin. Ei vain sanattomasti kaikkoa. Onhan tuo aika helvetin outoa. 

Vierailija
28/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen sanoo jotain kun on suunnittelemassa lähtöä jonnekin. Ei vain sanattomasti kaikkoa. Onhan tuo aika helvetin outoa. 

Eli ei tehnyt siinä väärin, ettei pyytänyt mukaan? Kaikki olisi ollut hyvin, kun olisi ilmoittanut lähtevänsä hiihtämään?

Vierailija
29/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halunnut hiihtää. Mies halusi hiihtää. Mies hiihti, sinä et. Kumpikin sai mitä halusi. Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
30/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei tehnyt siinä väärin, ettei pyytänyt mukaan? Kaikki olisi ollut hyvin, kun olisi ilmoittanut lähtevänsä hiihtämään?

Kerro vielä, missä noin sanoin? 

Vierailija
31/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sanonut missään, mutta minä kysyin sinulta.

Vierailija
32/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta jätkältä.

Mun isäni oli sellainen yhtäkkiä ovesta häipyjä. Ei sanonut kenellekään mitään. Häipyi vain ulos. Ei edes moikannut. Ja tätä tapahtui kaikkialla. Jos vaikka olimme sukulaisilla kylässä, niin ihan yhtäkkiä vain lähti ovesta ulos. Me äidin kanssa kiireellä perään, että ehdittiin auton kyytiin.

Äijässä oli toki paljon muitakin huonoja puolia ja onneksi äitini tuli järkiinsä ja jätti isäni kahdenkymmenen vuoden yhteiselon jälkeen. 

Vierailija
33/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa käytöstä. Jos ottaisi puolison huomioon, sanoisi mitä aikoo - esim. jos haluaa mennä yksin jotta pääsee hiihtämään kovaa tms. Mutta tuollainen katoaminen kuulostaa jotenkin autistiselta, tai sitten vaan siltä ettei välitä lainkaan siitä miltä susta tuntuu. 

Jos hän on aiemmin ottanut sinut huomioon, mutta nyt tekee tällaista, niin kyseessä ei liene mikään autismi, vaan sitten ihan vaan välittämisen puute. Kannattanee puhua vakavasti suhteesta, mitä hän odottaa, mitä sinä odotat, mitkä ovat asioita joista sinä/hän on lakannut unelmoimasta suhteessa koska niitä ei vaan saa, jne.

Jos ei ole kiinnostunut kehittämään suhdetta, niin voit vielä löytää jonkun toisen, joka on.

Vierailija
34/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat kiinni kunnes pyytää kunnolla anteeksi.

Vierailija
35/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sanonut missään, mutta minä kysyin sinulta.

Minun mielestäni olisi normaalia sanoa, että "Nyt olisin valmis lähtemään, vieläkö tulet mukaan?" 

Joillekin muulle saattaisi olla normaalia joku muu. Yleensä kuitenkin jotain ihminen sanoo, kun on lähdössä jonnekin. 

Vierailija
36/36 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta jätkältä.<

Oikeesti karseaa. Nämäkin luetaan varmaan niihin  "kunnon perusukkoihin" joista palstalla usein puhutaan.. 

Ihan oikein kun naiset nostavat rimaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän