Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo jätti naisen kanssa ja nyt haluaa elareita.

Vierailija
18.01.2026 |

Lyhyesti: vaimo päätti kohta kolme vuotta sitten että onkin täysin lesbo (ennen sitä omien sanojensa mukaan bi) ja haluaisi silti asua mun kanssa samassa osoitteessa. "Kaverinsa" kanssa petti mua useamman kuukauden ajan... Kun asiasta olisin halunnut keskustella mm. Mitä helvettiä?, niin ei voinut keskustella ja hän lähti ovet paukkuen... ero oli hyvinkin sotaisa.

Ex-vaimolla lapsi edellisestä suhteesta ja meillä yhteinen. Eron alussa lapset unohtuivat häneltä täysin: 10v ex-poikapuoltani hän näki kerran viikossa muutaman tunnin ja juuri 2v yhteistä poikaamme max yks yö viikossa. Pelehtiminen uiden rakkauden kanssa ja muiden ihmissuhteiden tuhoamonen oli tärkeämpää.

Käyn vuorotöissä, joten lapsi ei voinut kumminkaan kokoajan itselläni olla, joten aina vapaapäivinä pidin poikaani (n.40% viikosta). Vajaa vuosi sitten exä halusikin pitää enemmän lastaan ja nyt näen vain kaksi yötä viikossa (jos sitäkään). 

Nykytilanne: nyt vaaditaan elareita, koska työttömyyskorvaus vai mikälie on liian vähäinen, eikä töihin ole exäni koskaan ollut kykenevä (koska täytyisi tehdä oikeasti jotain, niinkuin aikuisen kuuluisi). Elaria vaaditaan myös toisesta lapsesta, jonka isän kanssa olen edelleen tekemisissä... exällämme on kuulemma rahankiilto silmissä.

Vinkkejä muille erit. miehille: 

älkää menkö naimisiin- eroaminen helvetin kallista. Tehkää ositussopimus - helpottaa eron hetkellä. Älkää sekaantuko bi-seksuaaleihin - kuulemma "normaalia" ja "hyväksyttävää" pettää naisen kanssa. Jos eri mieltä; woke hyökkää. 

Älä lisäänny ihmisen kanssa, ketä ei meinaa koskaan käydä töissä.

Kuunnelkaa vanhempianne - jos olisin kuunnellut omiani, en koskaan olisi joutunut tähän tilanteeseen.

Eit kait mulla muuta...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain wt:t käyttää sanaa elari, ei mulla muuta

Vierailija
2/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lololololol

Vierailija
4/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olet oikeassa, mutta... ketä=kuka tai ketä=joka

Vierailija
5/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmempikin tajuaa että jos jo yhden tehnyt valmiiksi niin ei paljaalla pane.  

Vierailija
6/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, erityisesti lapsille. Mutta et tosiaan voi sanoa etteikö varoitusmerkkejä olisi ollut. Toivottavasti saatte asianne kuntoon.

Vierailija
7/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriita. Missä lapsi oli eron alkaessa, jos sinä olit töissä ja ex näki häntä vain yhden yön?

Vierailija
8/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos kuitenkin tappelisit siitä, että lapsi on sinulla enemmän? 

En tiedä, onko exälläsi joku kehitysvammakin, mutta kuulostaa psykopaatilta tai sosiopaatilta, vähintään narsistilta. Ja kyllä, olisi kannattanut kuunnella vanhempia, mutta nuo osaavat alkuvaiheessa olla uhrille oikein hurmaavia. 

Tsemppiä, sääliksi käy lasta ja sinua. 

Vierailija
9/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin siinä kohtaa, kun lepakko hylkäsi lapsensa, ilmoittanut siitä vanhemmasta lastensuojeluun.

Vierailija
10/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään selvää. Ap on sekava. Esim. kuka oli lasten kanssa?

Vierailija
11/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla toistakin osapuolta. 

Vierailija
12/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiriita. Missä lapsi oli eron alkaessa, jos sinä olit töissä ja ex näki häntä vain yhden yön?

Joo, aika sekavaa settiä oli. Kannattanee käydä yhdessä lastenvalvojalla laittamassa elariasiat kuntoon. Se on lapsen etu.

Vierailija
13/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on sinun lapsestasi, josta varmasti haluat huolehtia?

Ei hänen äidistään, jota kohtaan olet katkera. Pettäminen on inhottavaa.

Vierailija
14/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä toisen osapuolen huutelijoita. Haluaisitko kuulla myös kolmansia osapuolia? 

Vierailija
15/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia ja ystäviä kannattaa todellakin kuunnella. Bi-seksuaalisuus ei tehnyt vaimostasi mulkkua, väitän että hänellä on jokin epävakaa persoonallisuushäiriö. Alkuun varmasti jännittävä ja hurmaava, mutta sieltä kuoriutuu hullu eukko, jonka kaikki läheisesi näkivät jo.

Vierailija
16/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin siinä kohtaa, kun lepakko hylkäsi lapsensa, ilmoittanut siitä vanhemmasta lastensuojeluun.

Tehdäänkö niin sitten kaikista lapsensa hylänneistä isistä? Plus se ilmoitus kyllä tehdään lapsesta, ei vanhemmasta.

Vierailija
17/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlää

Vierailija
18/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap.kaan halua lastaan hoitaa.

Vierailija
19/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta olen ymmärtänyt, että earit maksetaan toisaalta sen mukaan, kuinka paljon lapsi on missäkin, toisaalta vanhempien tulotason mukaan.

Sopikaa, että lapsi on 50 % kummallakin tai enemmän sinulla, niin ei tule elareita sinulle.

Tuo, että sinulta vaaditaan exän pojasta elatusta haiskahtaa kyllä siltä, että aloitus on itse keksitty provo.

Vierailija
20/45 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei sitten koskaan ollut kuullut mitään avioehdosta. Kumma, kun se on kaikille miehille ihan tuntematon juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän