Miehen exä tulossa naapurimökkiin hiihtolomalla, pitäiskö huolestua?
Siis pitäis tietenkin!
Exä ja miehen sisko on suunnitelleet tän aiheuttaakseen eripuraa mun ja miehen välille. En usko et exä haluis enään takaisin miestä joka jätti hänet mun takia. Vaihtoi ns nuorempaan ja parempaan.
Eli nää naiset pelaa pelejään ja yrittää lietsoa draamaa mun ja miehen välille.
Mitä mun pitäis tehdä? Voitaisiin tietty perus koko juttu, mutta en halua tuottaa pettymystä pojalle joka haluaa lappiin lasketteleen hiihtolomalla.
Kommentit (58)
Ottamatta kantaa ap:n tilanteeseen, niin Lapissa on paljon mökkejä, jotka eivät ole paikallisten omistuksessa, varsinkaan sen yrityksen, joka mökkejä vuokraa. Esimerkiksi me olimme Lapissa usein äidin työkaverin perheen mökillä hiihtolomalla tai pääsiäisen aikoihin. Mökkiä vuokranneelle välitysyritykselle omistaja ilmoitti omaan käyttöön varatut viikot etukäteen ennen varausmahdollisuuden aukeamista ja esimerkiksi tämä perhe varasi itselleen aina viikon 9 ja viikot ennen ja jälkeen pääsiäisen. Jos eivät olleet itse menosa noilla viikoilla mökille, niin me menimme jollakin niistä, hinta taisi olla hiluja verrattuna siihen, mitä välitysyhtiön kautta olisi ollut.
Huvittaisi perua Lappi ja lähteä johonkin Kaakkois-Aasiaan tai ihan vaan Kanarialle. Mut ei pienen vauvan kanssa.
Tää sisko, joka on exän bestis muuten yritti myös sabotoida meidän häämatkan. Keksi jonkun työjutun jonka vuoksi miehen muka piti perua matka. Mut se juoni epäonnistui.
Ap
Mitkä nuo "perheen" mökit oikein ovat? 6 omistajaa tms?
Siis mikä ongelma? Avaa nyt vähän? Mitä kauheaa nyt voi tapahtua? Sun mies voi nähdä sen exän/ sä voit nähdä sen exän ja sua sattuu silmiin? En yhtään ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa vissiin ilmoitetaan mökin varanneille, ketkä ovat tulossa naapurimökkeihin. Paljonko tietoja naapureista saa?
Nää mökit omistaa miehen perhe. Kuultiin asia anopilta. Ai miten jännä sattuma! sanoi hän. Just jooAp
Jos miehen perhe omistaa mökit niin silloinhan on aika suuri todennäköisyys sille sattumalle, että muitakin sukulaisia sattuu samaan aikaan paikalle lomailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaisi perua Lappi ja lähteä johonkin Kaakkois-Aasiaan tai ihan vaan Kanarialle. Mut ei pienen vauvan kanssa.
Tää sisko, joka on exän bestis muuten yritti myös sabotoida meidän häämatkan. Keksi jonkun työjutun jonka vuoksi miehen muka piti perua matka. Mut se juoni epäonnistui.Ap
Tarinaa leviää kuin pullataikina. Nyt joku kysyy, miten miehen sisko voi keksiä jonkun työjutun veljelleen, niin ap vastaa, että heillä on perheyritys, jossa tämä sisko huseeraa ja exä tietty myös jne.
Eikö sua ap yhtään huolestuta miehesi, jonka perhe on myös häntä vastaan juonimassa häämatkasta alkaen ja silti mies on lampaana menossa "perheen omistamaan" (ilmeisesti hän ei kuulu omistajiin, vaan on tässäkin jäänyt ulkopuolelle) mökkiin kuokkimaan.
Jos miehen perhe omistaa mökit, niin kai mieskin kuuluu omistajiin?
Millä tapaa he voisivat naapurimökistä sabotoida suhdettanne?
Lähettää sabotointisäteitä?
Eikö mies saa mitään tietoa siitä, kuka on varannut hänen mökkinsä? Vai eikö hän kuulukaan perheeseensä? Onko hän jäänyt ulkopuolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sisko, joka on exän bestis muuten yritti myös sabotoida meidän häämatkan. Keksi jonkun työjutun jonka vuoksi miehen muka piti perua matka. Mut se juoni epäonnistui.Ap
Tarinaa leviää kuin pullataikina. Nyt joku kysyy, miten miehen sisko voi keksiä jonkun työjutun veljelleen, niin ap vastaa, että heillä on perheyritys, jossa tämä sisko huseeraa ja exä tietty myös jne.
Eikö sua ap yhtään huolestuta miehesi, jonka perhe on myös häntä vastaan juonimassa häämatkasta alkaen ja silti mies on lampaana menossa "perheen omistamaan" (ilmeisesti hän ei kuulu omistajiin, vaan on tässäkin jäänyt ulkopuolelle) mökkiin kuokkimaan.
No tämä on ollut aloituksesta alkaen selvä provo. Varmaan ainoat "tosissaan" vastanneet ovat aloittajan omia yrityksiä piiskata kuollutta hevosta.
Vierailija kirjoitti:
Taasko tulossa miten viimeksi kävi?
Varmaan. Silloin pantiin kaikki niin että mökkien seinät raikui. Siis sekaisin. Oli hubaa!
Ap
Miksei poika voi mennä äitinsä kanssa sinne äitinsä varaamaan mökkiin ja te jäätte vauvan kanssa kotiin, pakkastakin vauvalle ihan liikaa siellä.
Alapeukkua tulee takuulla koska palstan naaraiden mielestä miehen olisi pitänyt vaihtaa vanhempaan.
Riippuu siitä paneeko ukkosi sua liikaa vai liian vähän. Toinenhan vähentää sinun kertojasi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies saa mitään tietoa siitä, kuka on varannut hänen mökkinsä? Vai eikö hän kuulukaan perheeseensä? Onko hän jäänyt ulkopuolelle?
Mies on mukana juonessa ja käy salaa köyrimässä exää ja tämän siskoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nuo "perheen" mökit oikein ovat? 6 omistajaa tms?
Perheyrityksen nimissä ovat. Lähinnä kai edustustarkoituksiin rakennettu mut myös perheen käytössä.
Ap
Nämä nyxät/exät/nyxien exät ja exien nyxät..näitä kyllä piisaa. Onneksi mun suvussa ei ole yhtään noita häärimässä ja sotkemassa suvun asioita!
Onpa typerä aloitus. Provo tai ei. Jos sun mies haluaisi panna exäänsä se ei tarvi sitä mökkiä siihen. Mies voi tehdä niin muutenkin.
Mieti niinpäin miltä siitä mukamas miestä takaisin haikailevasta exästä tuntuu olla omalla mökillään ja katsella teidän perheidylliä.
Olet asiallisen kohtelias exälle etkä anna asian hetkauttaa. Ex on ex syystäkin.
Oikeasti itse en jaksaisi katsella omaa exääni lomalla, joten jos kuvitellaan että tämä sepustus on tosi, miehenä mua ärsyttäisi suunnattomasti
?????
Ap