Miehen exä tulossa naapurimökkiin hiihtolomalla, pitäiskö huolestua?
Siis pitäis tietenkin!
Exä ja miehen sisko on suunnitelleet tän aiheuttaakseen eripuraa mun ja miehen välille. En usko et exä haluis enään takaisin miestä joka jätti hänet mun takia. Vaihtoi ns nuorempaan ja parempaan.
Eli nää naiset pelaa pelejään ja yrittää lietsoa draamaa mun ja miehen välille.
Mitä mun pitäis tehdä? Voitaisiin tietty perus koko juttu, mutta en halua tuottaa pettymystä pojalle joka haluaa lappiin lasketteleen hiihtolomalla.
Kommentit (58)
Varmaan syytäkin olla huolissaan kun mies tuntuu olevan naistenmies ja vaihtelunhaluinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nuo "perheen" mökit oikein ovat? 6 omistajaa tms?
Perheyrityksen nimissä ovat. Lähinnä kai edustustarkoituksiin rakennettu mut myös perheen käytössä.
Ap
No niin, arvasin! Perheyritys! Hahahhaa....
Exän pikarassausta ei lasketa. Ei siis tarvitse olla huolissaan.
Puhu anopillesi ja miehellesi. Puhu heille mitä ajattelet tästä tilanteesta. Mies voisi jutella siskolleen ihan itse jos haluaa. Kerro miehellesi että sä olet epävarma. Ja jos mies suhtautuu nuivasti niin silloin tilanne on hänelle ok. Voit tehdä omat johtopäätöksesi. Anopin kanssa kannattaa pitää hyvät välit, erityisesti jos hänen tyttärensä vielä kaveraa miehen kesän kanssa. Äiti saa puhuteltu tytärtään vaikka onkin aikuinen. Sä olet tehnyt lapsenlapsen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ongelma? Avaa nyt vähän? Mitä kauheaa nyt voi tapahtua? Sun mies voi nähdä sen exän/ sä voit nähdä sen exän ja sua sattuu silmiin? En yhtään ymmärrä
Hyva pointti, kiitos! En tietenkään pelkää että mies pettäisi. Mutta mävtiedän että nää naiset tulee sinne kiusaamaan mua ja yrittävät tehdä mut naurettavaksi tai näyttämään huonolta mun aviomieheni silmissa. Tästä on kokemusta ja tiedän miten pahalta se tuntuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa vissiin ilmoitetaan mökin varanneille, ketkä ovat tulossa naapurimökkeihin. Paljonko tietoja naapureista saa?
Nää mökit omistaa miehen perhe. Kuultiin asia anopilta. Ai miten jännä sattuma! sanoi hän. Just jooAp
Jos miehen perhe omistaa mökit niin silloinhan on aika suuri todennäköisyys sille sattumalle, että muitakin sukulaisia sattuu samaan aikaan paikalle lomailemaan.
Ei sinne muita tule ilmoittamatta tunkemaan mökkeihin, joissa on jo asukkaat :D
Ap
Ei ole mitään syytä huolestua. Nykyään on aivan tavallista harrastaa seksiä entisenkin puolison kanssa, ei siinä ole mitään epänormaalia. Ja onhan mukana exän nykyinen ihan Sinua ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ongelma? Avaa nyt vähän? Mitä kauheaa nyt voi tapahtua? Sun mies voi nähdä sen exän/ sä voit nähdä sen exän ja sua sattuu silmiin? En yhtään ymmärrä
Hyva pointti, kiitos! En tietenkään pelkää että mies pettäisi. Mutta mävtiedän että nää naiset tulee sinne kiusaamaan mua ja yrittävät tehdä mut naurettavaksi tai näyttämään huonolta mun aviomieheni silmissa. Tästä on kokemusta ja tiedän miten pahalta se tuntuu.
Ap
Eikö sinusta ole outoa, että miehesi, jonka perhe on kääntynyt häntä vastaan, haluaa lomailemaan sinne mökkiin ja haluaa altistaa sinut kiusaamiselle? Minusta tämä on se tärkein pointti, ei se siellä exän mökissä olo. Aloitit kertomalla kuvion epäolennaisimman asian, kun olennaisin on se, että miehesi perhe on kääntänyt miehellesi selkänsä, eikä miehesi pysty tai edes halua(????) suojella sinua.
Jos mun sisko olisi exäni kanssa hyvät ystävät ja vehkeilisi ja junaisi selkäni takana, suunnilleen viimeinen asia maailmassa olisi lähteä jonnekin perheen mökille altistumaan näiden vehkeilyille. Ja olisi exänikin elämä mennyt menneessä roikkumiseksi, enkä tuollaisen tärähtäneen porukan lomanaapurina haluaisi viettää aikaani, oli sukua tai ei.
Eniten tässä kuviossa mua ihmetyttää ilmeisen tossukka miehesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaisi perua Lappi ja lähteä johonkin Kaakkois-Aasiaan tai ihan vaan Kanarialle. Mut ei pienen vauvan kanssa.
Tää sisko, joka on exän bestis muuten yritti myös sabotoida meidän häämatkan. Keksi jonkun työjutun jonka vuoksi miehen muka piti perua matka. Mut se juoni epäonnistui.Ap
Tarinaa leviää kuin pullataikina. Nyt joku kysyy, miten miehen sisko voi keksiä jonkun työjutun veljelleen, niin ap vastaa, että heillä on perheyritys, jossa tämä sisko huseeraa ja exä tietty myös jne.
Eikö sua ap yhtään huolestuta miehesi, jonka perhe on myös häntä vastaan juonimassa häämatkasta alkaen ja silti mies on lampaana menossa "perheen omistamaan" (ilmeisesti hän ei kuulu omistajiin, vaan on tässäkin jäänyt ulkopuolelle) mökkiin kuokkimaan.
Osuit 30% oikeaan mikä ei kyllä ollut kovin vaikeaa. Kyse on perheyhtiöstä, jossa mieheni on johtavassa asemassa kuten pari muutakin sukulaista. Sisko ei ole mitenkään mukana yrityksen toiminnassa, vielä vähemmin exä.
Miehellä on siis ihan ok välit sukuunsa, samoin mulla paitsi tähän siskoon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies saa mitään tietoa siitä, kuka on varannut hänen mökkinsä? Vai eikö hän kuulukaan perheeseensä? Onko hän jäänyt ulkopuolelle?
Heillä on ihmisiä jotka hoitaa nämä käytännön asiat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaisi perua Lappi ja lähteä johonkin Kaakkois-Aasiaan tai ihan vaan Kanarialle. Mut ei pienen vauvan kanssa.
Tää sisko, joka on exän bestis muuten yritti myös sabotoida meidän häämatkan. Keksi jonkun työjutun jonka vuoksi miehen muka piti perua matka. Mut se juoni epäonnistui.Ap
Tarinaa leviää kuin pullataikina. Nyt joku kysyy, miten miehen sisko voi keksiä jonkun työjutun veljelleen, niin ap vastaa, että heillä on perheyritys, jossa tämä sisko huseeraa ja exä tietty myös jne.
Eikö sua ap yhtään huolestuta miehesi, jonka perhe on myös häntä vastaan juonimassa häämatkasta alkaen ja silti mies on lampaana menossa "perheen omistamaan" (ilmeisesti hän ei kuulu omistajiin, vaan on tässäkin jäänyt ulkopuolelle) mökkiin kuokkimaan.
Osuit 30% o
Eikö johtavassa asemassa perheyrityksessä olevalla miehelläsi ole mitään sanomista siihen, kuka yrityksen mökkeihin saa majoittua?
En jaksa enää tätä typerää tarinaa, kun ap ei vastaa tärkeimpiin huomioihin mitään.
Jää nyt vastailemaan omaan sunnuntaiprovoosi yksin, ap.
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä aloitus. Provo tai ei. Jos sun mies haluaisi panna exäänsä se ei tarvi sitä mökkiä siihen. Mies voi tehdä niin muutenkin.
Mieti niinpäin miltä siitä mukamas miestä takaisin haikailevasta exästä tuntuu olla omalla mökillään ja katsella teidän perheidylliä.
Olet asiallisen kohtelias exälle etkä anna asian hetkauttaa. Ex on ex syystäkin.
Oikeasti itse en jaksaisi katsella omaa exääni lomalla, joten jos kuvitellaan että tämä sepustus on tosi, miehenä mua ärsyttäisi suunnattomasti
Kiitos rakentavasta viestistä. En vaan kestä sitä piikittelyä ja kiusaamista. Mies ei jotenkin välitä asiasta ollenkaan, tyyliin ihan sama mitä ne tekee, ei kuulu meille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö sinusta ole outoa, että miehesi, jonka perhe on kääntynyt häntä vastaan, haluaa lomailemaan sinne mökkiin ja haluaa altistaa sinut kiusaamiselle? Minusta tämä on se tärkein pointti, ei se siellä exän mökissä olo. Aloitit kertomalla kuvion epäolennaisimman asian, kun olennaisin on se, että miehesi perhe on kääntänyt miehellesi selkän
Mitä sinä höpiset? Ei kukaan ole kääntänyt mun miehelle selkäänsä. Mistä sä näitä oikein keksit?
Ap
...vaihtoi parempaan! Itse kun kehuu, niin kiitoksen saa.