Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin miehistä on kadonnut aloitteellisuus, herrasmiesmäisyys ja romanttisuus?

Vierailija
17.01.2026 |

Miksi miehet eivät enää "kosiskele" naisia kuten ennen? Esim. tuo kukkia? Pyri tekemään vaikutusta ja pitämään omasta naisestaan huolta? 

Kommentit (564)

Vierailija
261/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon takia odotetaan naisilta samanlaista lähestymistapaa.

Niinpä! Tasa-arvon vuoksi kysyisin miksei naiset osta  poika kaverilleen /puolisoilleen lahjoja paitsi jouluisin. Miksi ollaan aina kyselemässä milloin mistäkin syystä lahjoja itselleen. Miksi pitäisi muistaa lahjoin sitä päivää kun ensi kerran tavattiin., ensi kertaa suudeltiin ynnä muuta höttöä. Miksi pitäisi olla jopa sen toisen tai kolmannen nimen nimipäivänä lahjoja, vappuna, pääsiäisenä etc. Itte ette osta kuitenkaan mutta teidän pitäisi saada...Muijat on ihan saatanan itsekkäitä. Esim. rouvani, jos hän lähti aamulla ennen minua alakertaan kahvin keittoon, kyllä hän kahvia keitti, 17-vuotta, mutta aina vain itselleen. Mun piti sitten odottaa että saan vuoron, helvetti, omassa kodissani. Tv.n tuijotus kiinnosti enemmän kuin perhe ja sen hoito...Viimeisin "tyttö ystävä". Pesiytyi mun huusholliini, muutti vastoin mun tahtoa kirjat talooni ja rupes sukulaisilleen selittämään että hän omistaa nyt omakotitalon...tarvittiin sosiaalitoimi ja poliisi että hänet saatiin täältä ulos...Tällaisia täältä sinne jonnekkin!

Vierailija
262/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaista ei millään kukkapuskilla tai herrasmiesmäisyydellä hurmata. Kyllä naiset tietävät kenet haluavat ja "kosiskeluksi" riittää kun mies juttelee naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset muuttuneet?

Entä jos naiseuden nykyversio ei ole sellainen, jota mies haluaa? Miksi siis kosiskella?

Valitsitte karhun, huusitte metoo. Saitte haluamanne, rauhan. 

Siihen ei kosiskelu ja kukat kuulu.

Normaalit naiset ja miehet saavat ja antavat edelleenkin hyvää kohtelua meille. Sen huomaa jos liikkuu joskus pois kotoa.

Vierailija
264/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Täältäkin on saatu lukea useaan kertaan, ettei miehen toivota ottavan mitään kontaktia tuntemattomiin naisiin, juttelu ja jopa katsekin on ahdistelua." 

On hieman eri asia vilkaista toista kerran tai pari ja jutella järkevästi, mutta parin tunnin mielipuolinen tuijotus ja jatkuva jankkaaminen on vain ällöttävää. 

Ja jos nainen sanoo ei, niin hyväksy se ja jatka matkaasi!

Tai sitten....

Ei katso naaraan suuntaan, ei mene puhumaan sille.

Miksi odottaa "ei" vastausta kun voi elää hyvää elämää ilmankin  :)

Vierailija
265/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo ja jatkuva miesviha. Se karhuun vertaaminen oli selvä merkki siitä, että suomiakat ovat miesvihaajia. Olen nähnyt suomiakkojen kommentteja naistenryhmissä.

No.

Thank.

You.

Katson mielummin animea kuin miesvihaajaa. :-)

M29

Vierailija
266/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos naiseuden nykyversio ei ole sellainen, jota mies haluaa? Miksi siis kosiskella?

Normaalit naiset ja miehet saavat ja antavat edelleenkin hyvää kohtelua meille. Sen huomaa jos liikkuu joskus pois kotoa.

eli aloitus on valhetta ja vain miesten haukkumista?

Miksi et ole sitä kommentoinut samalla tavalla?

Vierailija
267/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän minä juuri kommentoin?

Vierailija
268/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naiset käyttäytyy kuin he luulisivat olevansa oikeutettuja siihen kosiskeluun ja huomionosoituksiin. Ehkä he eivät  arvosta saamaansa huomiota riittävän arvokkaalla tavalla ja osoita sitä selvästi.

Vierailija
269/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies toisi naiselle kukkia ensitreffeille, on nykyään ihan kummallista. Mutta seksin harrastaminen ensitreffeillä on ihan normaalia. 

Vierailija
270/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies toisi naiselle kukkia ensitreffeille, on nykyään ihan kummallista. Mutta seksin harrastaminen ensitreffeillä on ihan normaalia. 

Samaa olen miettinyt, ja ihmetellyt. Jos mies antaisi kukkia ekoilla treffeillä, pidettäisiin sitä todella outona, ja miestä jonain pelottavana hyypiönä. Mutta kukaan ei pidä sitä enää mitenkään outona, että parin tunnin tuntemisen jälkeen voidaan jo harrastaa seksiä.

Outoja aikoja eletään.

Vierailija
271/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet saavat ensimmäiset kukkansa omissa hautajaisissaan.

Naiset ansaitsevat saman kohtelun

Vierailija
272/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kadonnut sinne samaan paikkaan minne on mennyt naiset jotka noi ansaitsee. Miehet kohtelee naisia samalla tavalla kun nainen kohtelee miesta niin jos mies kohtelee sinua huonosti niin kannattaa miettiä miten itse kohtelee miestä. Miehen kohtelu on peilikuva naisen kohtelusta

Vierailija
273/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset mitään kukkia halua. Erikseen on kielletty kukkien antaminen. No antaa olla sitten.

Vierailija
274/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän minä juuri kommentoin?

Et aloittajalle vaan miehelle joka kertoi mistä tuo johtuu.

Aloituksesta tykkäsi kuitenkin useampi ihminen, miten protestoit asiaa heille?

Vierailija
275/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on pilannut kaikki naiset ja naisten odotukset miehiltä. Vaikka nainen ei itse olisi somessa mutta kun muut naiset on siellä ja naiset ei "uskalla" olle itsenäisiä yksilöitä niin naiset kopioi aina persoonasta lähtien kaiken muilta naisilta. Naiset odottavat tavallisilta duunari mihiltäkin saman panostuksen mitä miljardööri kykenee antamaan naiselleen. Ja kun tämä miljardöörin nainen laittaa someen mitä sai mieheltään niin tavalliset duunaritason naisetkin alkaa vaatimaan duunari mieheltään sitä samaa mitä miljardööri antaa naiselleen vaikka naiset varsin hyvin tietää että duunarille ei ole varallisuutta ostaa samoja asioita mitä se miljardööri ostaa

Vierailija
276/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä aikaa leimaa vahvasti itsekkyys ja itsekeskeisyys. Nuo ap:n mainitsemat jutut ovat yhteisöllisten ihmisten manöövereitä ja kuuluvat selvästi eriaikakauteen.

Vierailija
277/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuisi? Somen myötä naiset vaativat jopa niiltä 18 - 20 vuotiaita miehiltä että miehellä pitää olla vakityöpaikka, miehellä pitää olla velaton asunto mieluusti iso omakoti talo ja miehellä putää olla monen kymmen tuhannen euron velaton auto

Vierailija
278/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaista ei millään kukkapuskilla tai herrasmiesmäisyydellä hurmata. Kyllä naiset tietävät kenet haluavat ja "kosiskeluksi" riittää kun mies juttelee naiselle.

Huoh kun edes juttelisi mutta kun istua pönöttää omassa tuolissaan kännykän kanssa. Osti oman nojatuolinkin  juuri sitä varten että saa olla rauhassa vaikka väitti  että sohvalla selkä tuli kipeäksi (minun vieressäni) 

Vierailija
279/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/matkat/art-2000010113174.html

Siinä tavallinen suomalainen naaras joka vaatii prinsessakohtelua

Vierailija
280/564 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh kun edes juttelisi mutta kun istua pönöttää omassa tuolissaan kännykän kanssa. Osti oman nojatuolinkin  juuri sitä varten että saa olla rauhassa vaikka väitti  että sohvalla selkä tuli kipeäksi (minun vieressäni) 

Yllätä muutaman kerran kunnon suihinotolla ja katso muuttuuko käytös.