Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panetko lihavia naisia vain koska niiltä saa helposti?

Vierailija
17.01.2026 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b

Tuon naisen mukaan miehet käyttää lihavia naisia vain pallien tyhjentämiseen.

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää löysi toppahousut? 

Vierailija
82/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin nuorena pullukka, sievä kasvoiltani, enkä tajunnut alkuunkaan miksen, mielestäni kivana ihmisenä löytänyt poikaystävää. Toki tajusin, että laihuus on ihanne, mutta että kaikkia miehiä kiinnosti hoikka nainen, oli minulle yllätys. Löysin kuitenkin hyvän miehen, josta nyt olen eronnut, enkä kaipaa uutta suhdetta.

Jos voisin, pitäisin tsemppipuheen kaikille ylipainoisille nuorille naisille, älkää antako kohdella itseänne esineenä. Maailmassa on paljon muutakin kuin miesten miellyttäminen, hankkikaa hyvä ammatti, ystäviä ja kokemuksia elämästä.

Niin, tai sitten ihminen voisi hieman katsoa montako sokerilattea päivässä juo ja laihtua normaalipainoiseksi, eläen paljon terveempi ja miellyttävämpi elämä. Valintoja, valintoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin kerran seksiä aika lihavalle miehelle kun himotti niin hemmetisti. Se oli ihan ok takaapäin niin ei nähnyt sen roikkuvia läskejä. 

Hakkasiko teidän kassit yhteen?

No ei hakannut pallit, kun olen nainen. Läskit vähän pakaroita paukutti, mut ei haitannut, kuhan ei tarvinnut katsoa. 

Mun suosikkiasento on takaapäin. Miksi? Koska silloin mun ei tarvitse katsoa sen äijän ihastunutta naamaa kun en halua muuta kuin munaa. Oli sitten lihava tai ei. Pakko tosin myöntää, että harvemmin tunkerot ukot kiinnostaa.

Vierailija
84/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lihavat anna helposti olen kyllä yrittänyt.

Kenelle antavat, kenelle eivät. Heille antavat, jotka etsivät heistä vain panoseuraa, varsinkin jos on komea ja sitten ihmettelevät, miksei se Mikko Leppilammen näköinen mies ei etsinytkään hänestä mitään vakavampaa.

Tässä on taustalla sama psykologinen mekanismi kuin rekrytoinnissa, eli heille jotka eivät halua eivätkä tarvitse parisuhdetta tai työpaikkaa tarjotaan parisuhdetta ja töitä. Parisuhdetta etsivät sinkut ja työttömät työnhakijat nähdään epätoivoisina luusereina ja heitä katsotaan vinoon ja ghostataan.

Muitakin näkökulmia on. Kiteytettynä asenne esim työttömiä kohtaan on nimeltään ylimielisyys. Arvatkaa kuka joutuu maksamaan eniten tuolla asenteella?

Yhteiskuntaan se maksajaksi joutuu. Meinaatko että rekrytoijia pitäisi rangaista siitä että eivät koe työttömiä ihmisinä ja sinkkuja siitä että eivät anna tositarkoituksella liikkeellä oleville mahdollisuutta?

Vierailija
85/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin nuorena pullukka, sievä kasvoiltani, enkä tajunnut alkuunkaan miksen, mielestäni kivana ihmisenä löytänyt poikaystävää. Toki tajusin, että laihuus on ihanne, mutta että kaikkia miehiä kiinnosti hoikka nainen, oli minulle yllätys. Löysin kuitenkin hyvän miehen, josta nyt olen eronnut, enkä kaipaa uutta suhdetta.

Jos voisin, pitäisin tsemppipuheen kaikille ylipainoisille nuorille naisille, älkää antako kohdella itseänne esineenä. Maailmassa on paljon muutakin kuin miesten miellyttäminen, hankkikaa hyvä ammatti, ystäviä ja kokemuksia elämästä.

Niin, tai sitten ihminen voisi hieman katsoa montako sokerilattea päivässä juo ja laihtua normaalipainoiseksi, eläen paljon terveempi ja miellyttävämpi elämä. Valintoja, valintoja

Entä jos pitää itsestään sellaisena kuin on? 

Vierailija
86/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan siksi että pulleammat naiset ovat minusta kauniimpia kuin luurangot.

Vierailija
87/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että monelta nykyajan mieheltä puuttuu täysin sellainen aikaansaavuus. Kokoon ja ikään katsomatta. Sitten ne kaikkista epätoivoisimmat ovat sellaisia epätoivoisen liikaatouhottavia. Olisivat ajamassa  satoja kilometrejä ja tuomassa kuun taivaalta, lepertelevät heti tokassa viestissä jotenkin liiaksi. Creepyä, ei.

Minuakin, 35v naista, voisi kiinnostaa monipuolinen vakituinen sksisuhde, mutta ei, kun ei miehet enää jaksa vaivautua edes sinne kemiatreffeille? Yrität missä vaan tapailupalvelussa kysellä, että missä nähtäisiin ja milloin, niin ollaan ihan sormi suussa. Kaikki pitäisi tulla valmiina eteen. Abc? Koska sulle sopis? ööö öö ööö. Viesteihin ei vastata "en hae kirjeveria, ei draamaa"... draama on varmaan näille ollut sitä, ettei vastapuoli katsellut kaikenmaailman prseilyä ja on tullut kohdatuksi, sanomista :D "ihme draamaa"

Toki sitten se aikaansaavuus vasta loppuukin, kun on päästy sänkyyn. Mitä sitä nyt hikeä saamaan pintaan, kun se pari työntöä ja tuijotus riittää, eihän tässä ny vaikutusta kannata tehdä? Kun eihän se olisi järkevää löytää sellainen vakkari, kenen kanssa tätä voisi harrastaa viikottain? 

Onneksi on toisinaan löytynyt kivojakin, jaksavat tyyppejä, kenen kanssa sitten yhdessä haetaan hiki pintaan

Isokokoinen 35v

Vierailija
88/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka pillua valkkaa se ilman jää.

Vierailija
89/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane. T: M65+

Vierailija
90/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain takaapäin.

Vierailija
91/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin kerran seksiä aika lihavalle miehelle kun himotti niin hemmetisti. Se oli ihan ok takaapäin niin ei nähnyt sen roikkuvia läskejä. 

Hakkasiko teidän kassit yhteen?

No ei hakannut pallit, kun olen nainen. Läskit vähän pakaroita paukutti, mut ei haitannut, kuhan ei tarvinnut katsoa. 

Mun suosikkiasento on takaapäin. Miksi? Koska silloin mun ei tarvitse katsoa sen äijän ihastunutta naamaa kun en halua muuta kuin munaa. Oli sitten lihava tai ei. Pakko tosin myöntää, että harvemmin tunkerot ukot kiinnostaa.

Ihastunutta? Sotket nyt ihastumisen ja kauhistumisen kun äijä katsoo petolinnun persettäsi.

Vierailija
92/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pane paksuja ollenkaan,  ei tulisi mieleenkään edes koskea niihin.

Minä taas en koske kusipäihin pienellä tikullakaan.😁

Vierailija
93/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pane paksuja ollenkaan,  ei tulisi mieleenkään edes koskea niihin.

Samoin ei ne sinua. Eikä kyllä ketkään muutkaan naiset. Eli jatkat edelleenkin ihan samalla  ' oma handu'- ratkaisulla. 

Kiitos tästä viestiin vastaamisesta,  sain nimittäin viikon parhaimmat naurut.

Vierailija
94/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä haisee tissihiki ja tussuhiki, hyi olkoon. En pane, ihrat löllyy ja kaksoisleuka tutisee monta päivää. 

Et pane, mutta silti tiedät nuo asiat? Ja jäät vielä useiksi päiviksi, kun tiedät, että kaksoisleuka tutisee monta päivää. 

No sehän puhui selvästi itsestään. 

Vierailija
95/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuvottaa sekä lihavat miehet, että naiset. Se on oma valinta, mitä sinne turpaansa ahtaa. Suruunsa tai ahdistukseensa syö, itse käytän siihen alkoholia ja olen nainen. Kohtuudella pystyy sinnittelemään tulematta rappiolliseksi. Se, että tosiaan mättää ittensä turvoksiin ja ähkyyn ei ole ylpeyden aihe, se on sairaus siinä missä alkoholismi. Ja vielä yleisempi. Jokainen joka on ylpeä läskeistään valehtelee vain itselleen. Ei kukaan haluaisi olla läski, mutta kun ei ole mielen lujuutta.

Vierailija
96/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle en pääse, alle en tohdi mennä ja takaa en ylety 😅

M39

Vierailija
97/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö osa miehistä käytä naista vaan seksiin muutenkin... 

Niinpä

Vierailija
98/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä onneksi tarvinnut läskejä panna.

M38

Eikä ketään muutakaan, eihän sun katkaravullasi ketään saa.

:'D kai ymmärrät miten pyllykipeän kuvan annat itsestäsi.

Vierailija
99/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos tästä viestiin vastaamisesta,  sain nimittäin viikon parhaimmat naurut."

Kyllä, on pyllykipeillä kyllä niin nolot muka näpäyttävät kommentit!

Vierailija
100/140 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kuvottaa sekä lihavat miehet, että naiset. Se on oma valinta, mitä sinne turpaansa ahtaa. Suruunsa tai ahdistukseensa syö, itse käytän siihen alkoholia ja olen nainen. Kohtuudella pystyy sinnittelemään tulematta rappiolliseksi. Se, että tosiaan mättää ittensä turvoksiin ja ähkyyn ei ole ylpeyden aihe, se on sairaus siinä missä alkoholismi. Ja vielä yleisempi. Jokainen joka on ylpeä läskeistään valehtelee vain itselleen. Ei kukaan haluaisi olla läski, mutta kun ei ole mielen lujuutta.

Tämä oli aivan loistavasti kirjoitettu koska olet nainen. Miehen kirjoittamana olisi ollut kuvottava teksti.