Panetko lihavia naisia vain koska niiltä saa helposti?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b
Tuon naisen mukaan miehet käyttää lihavia naisia vain pallien tyhjentämiseen.
Kommentit (138)
Kysymys on provo, mutta siinä on jotain perääkin. Keskivertomies saa niin harvoin naisilta aloitteita ja huomiota, että jos lihava sitä antaa, mies saattaa hyvinkin tuntea huomion kohteena olemisesta niin suurta mielihyvää, että lähtee naisen matkaan.
Kannattaa olla itsevarma niin saa kauniin naisen.
Mieluummin vaikka maksullisia, transsuja tms. Toisaalta en tuomitse muiden touhuja.
Kynnysmattona huomasin että tykkäsi syödä ilmaiseksi, siisti kotini hyvällä paikalla, aina oli nälissään ei maksanut ikinä. Hoikka olen. Ja hyvä kokki. Kadun ikuisesti että annoin hyväksikäyttää itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava, mutta minulta ei ainakaan saa helposti, kuin sitten joskus aviomieheni jos sellainen löytyy.
Mene lenkille niin saattaa löytyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko niistä muutakaan huvia?
Tekevät helkkarin maistuvaa ruokaa! Hyvät vitsit ja voi pojat, miten hyvin imaisevat lerssiä! Laiheliinit on ihan onnettomia kun eivät tykkää laittaa lihaa suuhun että vähän kielellä koittavat.
Oon hoikka, nykyisillä standardeilla jopa laiha ja kolmatta vuotta sinkkuna. Edelliset poikakaverit olleet ylipainoisia ja käyneet mustasukkaisiksi.
Ylipainoiset haluaa mun kanssa näköjään suhteeseen, normaalit ei. Miksi?
Ja on tässä ollut yritystä erilaisten ihmisten kanssa kolmen vuoden sisällä. Ne normaalipainoiset ajattelee asiaa vaan kivana hengailuna josta ei seuraa mitään, pullukat on halunneet sitoa heti. Tuntuu että tämän naisen kohdalla on samoin. Heti kun tulee joku joka osoittaa mitään mielenkiintoa niintakerrutaan siihen ja sit valitetaan kun kelpasikin vain hetkeksi, vaikka kyse on persoonien yhteensopivuudesta.
Miksi?
Musta on ollut lähinnä pelottavaa, kun mies alkaa julistamaan rakkauttaan ja suunnittelemaan tulevaisuutta ekoilla näkemisillä. Mitä tää akka oikeen haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen antaa niin ei kannata miestä syyttää että mies paneskeli ja jätti.
Antaa? Mieshän se halusi myös.
Helposti? Enpä ole saanut lihavalta sen helpommin kuin laihaltakaan. Omin käsin onneen on ollut varmin saanti tapa. M66
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava, mutta minulta ei ainakaan saa helposti, kuin sitten joskus aviomieheni jos sellainen löytyy.
Mene lenkille niin saattaa löytyäkin.
Ei tuolta korpitieltä ketään löydä.
Tuon jutun naisen tapauksessa lähes varmasti kyse siitä, että hamuaa itseään tasokkaampia miehiä ja päätyy panopuuksi. Ei varmasti tapaile itsekään vakavalla mielellä mitään läskejä ukkoja. Lihavakin nainen saa mielin määrin seksiä, lihava mies ei tosiaankaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä onneksi tarvinnut läskejä panna.
M38
Ei kenenkään tarvi panna ketään, jota ei halua. Käsittämätön keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
No, enpä haluaisi panna muodotonta anorektikkoa, mutta meitä on moneksi!
Kamala kielenkäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vaikka maksullisia, transsuja tms. Toisaalta en tuomitse muiden touhuja.
Makunsa kullakin. Eikö ole hyvä että ihmiset pitävät eri asioista
Työlästä niitä on pökkiä, mutta meneehän se.
Nuoruuden kaveri yritti ja sai aina pelkästään läskejä. Joskus asiasta kysyin kun mietin onko fetissi tms. niin kertoi miten omaa itsetunto-ongelmia, eikä usko miten joku hoikka nainen voisi haluta häntä.
Osaatko sitten sen jälkeen laihan kanssa enää ollakaan?