Panetko lihavia naisia vain koska niiltä saa helposti?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b
Tuon naisen mukaan miehet käyttää lihavia naisia vain pallien tyhjentämiseen.
Kommentit (105)
En pane paksuja ollenkaan, ei tulisi mieleenkään edes koskea niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo akka on sellaisen käsityksen saanut.
Hän ilmeisesti antaa helposti?
Ja tietenkin valikoi komeimmat iskijät ja sitten ihmettelee, ettei homma jatkukaan.
Kyllä ne rumemmat on ihan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Annoin kerran seksiä aika lihavalle miehelle kun himotti niin hemmetisti. Se oli ihan ok takaapäin niin ei nähnyt sen roikkuvia läskejä.
Hakkasiko teidän kassit yhteen?
Ehkä se seksi kyseisen naisen kanssa ei vaan ole niin hyvää, onko tällainen käynyt mielessä. No eipä tietenkään, koska kaikilta naisiltahan saa aivan loistavaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia tälle palstalle on kokoontunut Suomen ilkeimmät miehet?
Sulla on tosi valikoiva katse jos et huomaa naisten ilkeyttä ollenkaan miehiä kohtaan. Riittää että on mies ja sanoo jotain täysin tavallista mistä nainen ei pidä niin tulee jotain lapsellista vttuilua.
En edes lukenut ketjua, mutta ihmettelen vaan, että mikä tässä oli se uutinen? Noinhan se on aina mennyt. Valitettavasti ei toimi toisinpäin, läskeiltä äijiltä kyllä irtoaisi, helposti, mutta kun ei sitä kullia meinaa edes löytää sen pötsin alta. Kerran kokeilin, ei koskaan enää.
En pysty, koska ei seiso kuin viehättävien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin kerran seksiä aika lihavalle miehelle kun himotti niin hemmetisti. Se oli ihan ok takaapäin niin ei nähnyt sen roikkuvia läskejä.
Hakkasiko teidän kassit yhteen?
No ei hakannut pallit, kun olen nainen. Läskit vähän pakaroita paukutti, mut ei haitannut, kuhan ei tarvinnut katsoa.
Toiset haluavat maata pehmellä patjalla ja toiset kovalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne lihavat anna helposti olen kyllä yrittänyt.
Kenelle antavat, kenelle eivät. Heille antavat, jotka etsivät heistä vain panoseuraa, varsinkin jos on komea ja sitten ihmettelevät, miksei se Mikko Leppilammen näköinen mies ei etsinytkään hänestä mitään vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Niillä haisee tissihiki ja tussuhiki, hyi olkoon. En pane, ihrat löllyy ja kaksoisleuka tutisee monta päivää.
Et pane, mutta silti tiedät nuo asiat? Ja jäät vielä useiksi päiviksi, kun tiedät, että kaksoisleuka tutisee monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia tälle palstalle on kokoontunut Suomen ilkeimmät miehet?
Sulla on tosi valikoiva katse jos et huomaa naisten ilkeyttä ollenkaan miehiä kohtaan. Riittää että on mies ja sanoo jotain täysin tavallista mistä nainen ei pidä niin tulee jotain lapsellista vttuilua.
En ole eläissäni nähnyt niin rumia haukkumasanoja naisista missään muualla kuin täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
En pane paksuja ollenkaan, ei tulisi mieleenkään edes koskea niihin.
Samoin ei ne sinua. Eikä kyllä ketkään muutkaan naiset. Eli jatkat edelleenkin ihan samalla ' oma handu'- ratkaisulla.
Tossa haastattelussa veera sanoo että on ollut tilanteita, joissa mies on vaan kysynyt Tinderissä: "nähdäänkö tänä yönä sun luona" tmv.
Eikö se nyt ole ihan selvää, että silloin mies vaan haluaa seksiä? miksi tuollaisesta kysymyksestä pitää ottaa itseensä? Eikohän kaikki meistä tiedä, että Tinderissä on myös sellaisia ihmisiä jotka etsivät vain seksiseuraa ilman sitoumuksia, ei tuo liity ylipainoon mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo akka on sellaisen käsityksen saanut.
Hän ilmeisesti antaa helposti?
Ja tietenkin valikoi komeimmat iskijät ja sitten ihmettelee, ettei homma jatkukaan.
Kyllä ne rumemmat on ihan samanlaisia.
Itseasiassa suurin osa miehistä. Eikä suurin osa miehistä ole edes muutenkaan parisuhdematskua.
Mitä vikaa siinä, että lihava nainen saa komealta? Varsinkaan jos ei halua suhdetta, mutta saa kyydit ja muut bonukset päälle? Miksi nainen ei saa haluta kevyttä seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne lihavat anna helposti olen kyllä yrittänyt.
Kenelle antavat, kenelle eivät. Heille antavat, jotka etsivät heistä vain panoseuraa, varsinkin jos on komea ja sitten ihmettelevät, miksei se Mikko Leppilammen näköinen mies ei etsinytkään hänestä mitään vakavampaa.
Tässä on taustalla sama psykologinen mekanismi kuin rekrytoinnissa, eli heille jotka eivät halua eivätkä tarvitse parisuhdetta tai työpaikkaa tarjotaan parisuhdetta ja töitä. Parisuhdetta etsivät sinkut ja työttömät työnhakijat nähdään epätoivoisina luusereina ja heitä katsotaan vinoon ja ghostataan.
Itse olin nuorena pullukka, sievä kasvoiltani, enkä tajunnut alkuunkaan miksen, mielestäni kivana ihmisenä löytänyt poikaystävää. Toki tajusin, että laihuus on ihanne, mutta että kaikkia miehiä kiinnosti hoikka nainen, oli minulle yllätys. Löysin kuitenkin hyvän miehen, josta nyt olen eronnut, enkä kaipaa uutta suhdetta.
Jos voisin, pitäisin tsemppipuheen kaikille ylipainoisille nuorille naisille, älkää antako kohdella itseänne esineenä. Maailmassa on paljon muutakin kuin miesten miellyttäminen, hankkikaa hyvä ammatti, ystäviä ja kokemuksia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella lihavalta saa helpommin? En itse ainakaan lihavana kehtaa näyttää kroppaani kellekään.
Humalassa antavat.
En käytä alkoholia. Ja inhoan puhetta että naiset "antaa".
Sama. Mä en ainakaan pelkästään anna, mä myös otan. Ja minä olen se, joka valitsee. Miksi? Koska olen nainen ja mä voin. Seksi nyt vaan sattuu olemaan hauskaa. Miehet aina kuvittelee naisen jäävän itkemään jonkun yhden illan hoidon perään. Bitch please.
No sen takia ei kannata antaa. Osoittakoon mies kiinnostusta muulla tavalla niin kattellaan sitten puolen vuoden päästä sitä seksiä.