Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Vierailija
17.01.2026 |

Viime perjantain jälkiviisaissa todettiin, että jokainen nainen on elämänsä aikana nähnyt itsensäpaljastajan.

Miten on, oletko sinä? Itse olen kyllä.

Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

21/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimestään huolimatta nämä ovat jääneet omalla kohdallani pimentoon.

Vierailija
22/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa. Rannalla. Junan ikkunasta. Koulun lähellä. Viimeisimmästä soitin poliisille ja ottivat talteen selviämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan kun nuorempana yllättäen nurkan takaa tuli vastaan humalainen mies lerssi esillä kun siinä kuseksi.

Vierailija
24/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan kun nuorempana yllättäen nurkan takaa tuli vastaan humalainen mies lerssi esillä kun siinä kuseksi.

No joo, onhan myös noita kuseskelijoita näkynyt, mutten niitä laske varsinaisiksi itsensäpaljastelijoiksi (joista jo kirjoitin).

Vierailija
25/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neil Hardwik

Vierailija
26/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ratikassa tilanteessa, jossa kovin huonossa kunnossa oleva laitapuolen kulkija esitteli elintään teinitytöille. Tytöt kirkuivat ja lähtivät juoksemaan karkuun.

Vierailija
27/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutaman jopa. Ällöttäviä. 

Vierailija
28/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se miesten valtava tarve esitellä sitä typerää nakinpalaa?

Vierailija
29/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakouluikäisenä parin otteeseen lähellä asuneen kehitysvammaisen miehen. Koko naapurusto tiesi hänestä ja onneksi vanhempani selittivät asian hyvin ja lapsentajuisesti, ei jäänyt traumaa siitä. Veikkaan myös, että suurin osalle naisista osunut ainakin yksi kohdalle.

Vierailija
30/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan ikkunasta Helsingistä lähdettäessä. Radan oikealla puolen ennen Diakonissalaitosta tai sen kohdalla on pieni mökki, jossa on ilmeisesti säännöllisesti käynyt sama tyyppi. Olen muiltakin kuullut samasta paikasta.

Vierailija
31/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Nuorena yliopisto-opiskelijana kun pyöräilin hämärän kampuksen läpi, niin sieltä se puskasta yllätti. Kyllä pistin pyöräilyyn vauhtia.

Minulle kävi samoin. Hiljensin vauhtia ja haukuin kikkelinsä pieneksi.

Vierailija
32/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se miesten valtava tarve esitellä sitä typerää nakinpalaa?

Harhaluulo omasta vallasta. Vääristynyt fetissi, kiihottuvat pelosta, inhosta, yllättämisestä.

Vierailija
33/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä pyöräilin kesätyöpaikkaani kaupungin laitamille, matkalla oli itsensäpaljastaja.  Työkaverini tästä jo varoittivat etukäteen, että siellä suunnalla oli nähty aiemminkin jo.

Vierailija
34/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämäkin ilmiö kertoo miesten pään sisällöstä. Aika moni on hyvin sairas, salaisesti. Miettikää jos naiset toimisivat samoin, ihan yleinen ilmiö olisi. :D

Vierailija
35/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa, keskellä Itä-Pasilaa vilkkaassa risteyksessä yksi näytti kalujaan. Oli ihan se perinteinen takkikin. Sitä aiemmin tuli tyyppi vastaan lenkkipolulla puskista. Jälkimmäistä pelkäsin ja juoksin pikavauhtia takaisin kotiin. Pasilalainen vain nauratti.

Vierailija
36/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt.

Lisäksi olen nähnyt humalaisia, liki sammuneita ihmisiä ratikoissa, jotka vahingossa paljastavat liikaa itsestään.

Vierailija
37/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt useasti. Aiheuttivat lähinnä huvittuneisuuta. Kalun näkeminen ei luulisi aiheuttavan kovin suurta traumaaa! Kerran näin käteenvetämistä Eteläesplanadilla keskellä päivää. Ihmisiä oli jalkakäytävä täynnä, mutta ei se pumppaajaa häirinnyt.

Vierailija
38/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämäkin ilmiö kertoo miesten pään sisällöstä. Aika moni on hyvin sairas, salaisesti. Miettikää jos naiset toimisivat samoin, ihan yleinen ilmiö olisi. :D

Joo. Eli mä piiloudun puskaan alapää paljaana ja kun tulee joku sopiva teinipoika kohdalle, hyppään sieltä ja leväytän revan näkyville. 

Mitäköhän tapahtuisi?

Vierailija
39/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. tutkitko ilmiötä?

Aina kun me työt mentiin ottamaan aurinkoa Töölössä erään monumentin lähelle, tuli eräs mies joka tahtoi näyttää meille mitä näytettävää oli ja kertoi että autamme häntä kun katsomme. Session jälkeen toi meille kaikille tytöille puoliksi sulaneet jäätelötteröt jotka heitimme roskiin. 

Vierailija
40/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. tutkitko ilmiötä?

Aina kun me työt mentiin ottamaan aurinkoa Töölössä erään monumentin lähelle, tuli eräs mies joka tahtoi näyttää meille mitä näytettävää oli ja kertoi että autamme häntä kun katsomme. Session jälkeen toi meille kaikille tytöille puoliksi sulaneet jäätelötteröt jotka heitimme roskiin. 

En tutki, olen vaan perusutelias. Jos jälkiviisaissa asiantuntija sanoo, että kaikki naiset ovat tätä kokeneet, haluan vaan herättää keskustelua ja vähän kysellä, että onko tämä kokemus tosiaan ihan kaikkia koskeva. Oikean akateemisen tutkimuksen paikka tässä taitaisi olla mutta itse en ole sellaista tekemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi