Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Vierailija
17.01.2026 |

Viime perjantain jälkiviisaissa todettiin, että jokainen nainen on elämänsä aikana nähnyt itsensäpaljastajan.

Miten on, oletko sinä? Itse olen kyllä.

Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljonhan näkee naisia etenkin kesäisin ulkona vähissä vaatteissa, perse ja tissit just ja just peitetty. Ällöttävää itsensä paljastelua. Tulee seksuaalisesti häiritty olo. Jos joku nyt vetää sen kortin esiin ettei tarvitse katsoa, niin eihän niitä puskista hyppiviä kokonaan alastomiakaan tarvitse katsella.

Vierailija
42/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin, nuori nainen paljasti upean rintansa imettääkseen lastaan ja vielä hymyili kun katsoin ohikulkiessani. Oikein mukava muisto.

Epämiellyttävä muisto on kun narkkkityttö pissasi seisoaltaan  ilman housuja silmät puolitangossa, tosin syrjäisessä paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Nuorena yliopisto-opiskelijana kun pyöräilin hämärän kampuksen läpi, niin sieltä se puskasta yllätti. Kyllä pistin pyöräilyyn vauhtia.

Minulle kävi samoin. Hiljensin vauhtia ja haukuin kikkelinsä pieneksi.

Etkä haukkunu, kyllä minä muistan. 😂

Vierailija
44/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. tutkitko ilmiötä?

Aina kun me työt mentiin ottamaan aurinkoa Töölössä erään monumentin lähelle, tuli eräs mies joka tahtoi näyttää meille mitä näytettävää oli ja kertoi että autamme häntä kun katsomme. Session jälkeen toi meille kaikille tytöille puoliksi sulaneet jäätelötteröt jotka heitimme roskiin. 

En tutki, olen vaan perusutelias. Jos jälkiviisaissa asiantuntija sanoo, että kaikki naiset ovat tätä kokeneet, haluan vaan herättää keskustelua ja vähän kysellä, että onko tämä kokemus tosiaan ihan kaikkia koskeva. Oikean akateemisen tutkimuksen paikka tässä taitaisi olla mutta itse en ole sellaista tekemässä.

Minua suuresti huvittaa nämä pikkutertt jotka tänä päivänä huutavat kurkku suorana apua jos mies työpaikalla vahingossa hipaisee olkapäästä. 

Pakko kertoa erään ison kaupungin teatterin historiaa. Teatterin isot ikkunat antoivat oivan tilaisuuden eräälle henkilölle. Aina kun me tytöt saimme siivottua teatteriesityksen jälkeen kahvilan pöydät hän koputti ikkunan takana,  housut kintuissa. Pyysimme toki vartijat paikalle, myöhästyneenä. Tytöt muistatte varmaan, te jotka tätä koitte, oli aina pelottavaa lähteä töistä kotiin!!

Vierailija
45/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. tutkitko ilmiötä?

Aina kun me työt mentiin ottamaan aurinkoa Töölössä erään monumentin lähelle, tuli eräs mies joka tahtoi näyttää meille mitä näytettävää oli ja kertoi että autamme häntä kun katsomme. Session jälkeen toi meille kaikille tytöille puoliksi sulaneet jäätelötteröt jotka heitimme roskiin. 

En tutki, olen vaan perusutelias. Jos jälkiviisaissa asiantuntija sanoo, että kaikki naiset ovat tätä kokeneet, haluan vaan herättää keskustelua ja vähän kysellä, että onko tämä kokemus tosiaan ihan kaikkia koskeva. Oikean akateemisen tutkimuksen paikka tässä taitaisi olla mutta itse en ole sellaista tekemässä.

Minua suuresti huvittaa nämä pikkutertt jotka tänä päivänä huutavat kurkku suorana apua jos mies työpaikalla vahing

Joo tytöt sitä ja tytöt tätä, Jorma.

Vierailija
46/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt ikinä, ja olen jo 46v nainen. Eli eivät kaikki ole. 

Vierailija
47/47 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran lentokoneessa ja istuin käytäväpaikalla. Vieressäni istui kovin rakastunut pariskunta, joka kähmi toisiaan täysin rajattomasti. Nainen ehdotti, että pitäiskö mennä vessaan mutta kymppikerhoon ei mies sitten tainnut lähteä mukaan. Sen sijaan jossain vaiheessa kävi naisen päälle ja sormetti. 

Et sitten henkilökunnalle ilmoittanut tai pyytänyt suoraan pariskuntaa lopettamaan???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi