Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret miehet ei enää kykene antamaan naiselle nautintoa

Vierailija
17.01.2026 |

Itse olen jo yli 50 v ja ikinä ysärillä en tavannut miestä joka olisi vältellyt suuseksiä. 

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000011654983.html

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä ei joutunut pelkäämään henkensä edestä papilloomaviruksen takia.

Papilloomat nyt on yhtä tyhjän kanssa. 90-luvulla HIV vielä tappoi. 

EI ole. Papillooma tappaa varsinkin suun ja nielun alueella.

No nuorillahan on rokotus, annettu kaikille alle kaksikymppisille. Ei pitäisi senkään vaivata.

Vierailija
82/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen alapäähän on huonosti saatavana nuolusuojia. Miesten suhteen helpompaa kun kondomi suojaa

M42 bi

Paitsi että miehet eivät halua käyttää kondomia, koska ei tunnu niin hyvältä. Joten ei suojaa, ellei nainen kieltäydy toiminnasta ilman kondomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käyt onnenlahjat naisilla miesten suhteen. Ensikuussa tulee 49v täyteen, kun nuollut vaimon pillua käytännössä joka viikko. Tuhansia orgasmeja. Voin sanoa, että on kokemusta nuolemisesta ja siitä miten naisen saa nauttimaan.  Mutta jos nykymiehet ei osaa eikä ymmärrä, eikä uskoalla, niin vaikea on naisten löytää itselleen osaavaa miestä. Sitten miehet kehtaa vielä valittaa, ettei naisia kiinnosta seksi. Sitä miehet saa mitä itse tilaa, pillun puutetta. Itselle täysin tuntematon suure. En ole kärsinyt sitten teini-iän.

Tämä! Leuka väpättäen mussutetaan, että ei saa seksiä, pitää mennä vieraisiin.

Antakaa sitä nautintoa, niin nainen ei irti päästä! Nainen vieläpä haluaa seksiä sitä enemmän, mitä enemmän sitä on. Naisen orgasmien määrälle ei ole mitään ylärajaa.

Vierailija
84/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan emättimen syönti on äärimmäisen kuvottavaa toimintaa, ihan kuin nuolisi maksaa tai jotain elintä, niin elin emätinkin on. Ja se haju, maku, luontaantyöntävä ulkoinen olemus karvoineen mahdollisineen, ajatus sikiöiden ulostulosta, anus naapurissa....jne niinkun ei, ei. Kaikesta tästä huolimatta olen yrittänyt muutaman kerran syödä sitä mutta kaikki kerrat epäonnistuivat enemmän tai vähemmän. Ei o mun juttu. Täytyy kyllä olla aika äijä et pystyy tuohon ,tai ehkä itse olen vain olen outo nössö. What ever, mut en syö vaikka maksettais,no okei voisin jos riittävästä korvauksesta sovitaan mutta täytyy olla nollia neljä vähintään jonon jatkona.

Jos ällöttävä, niin ei kannata, koska se näkyy ja erityisesti tuntuu silloin eikä kyllä hyvältä.

Todennäköisesti et vain osaa ja silloin se ei ole kivaa kenelläkään.

Vierailija
85/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen alapäähän on huonosti saatavana nuolusuojia. Miesten suhteen helpompaa kun kondomi suojaa

M42 bi

Paitsi että miehet eivät halua käyttää kondomia, koska ei tunnu niin hyvältä. Joten ei suojaa, ellei nainen kieltäydy toiminnasta ilman kondomia.

Siinäkin asiassa nykymiehet on tyhmiä ja itsekkäitä. Pleikkaria pelaamalla ei ole opittu tyydyttämään naisia, eikä edes opittu tai opiskeltu ymmärtämään naisen anatomiaa ja mitä naisen tyydyttämiseen vaaditaan. Säälittäviä nysväreitä. 

Vierailija
86/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että työntäisin kieleni jonkun ruumiin aukosta sisään? Miksi ihmeessä?

Peräsuoli kiinnostaa. Neuvotellaanko?

Vierailija
87/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunlimassa on estrogeeniä, se naismaistuttaa/naisistutta miestä, tuottaa miestissit, ym. kehollisia muutoksia, ja aivot sumenee. https://en.wikipedia.org/wiki/Effeminacy

Vierailija
88/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ovat ymmärtäneet, että homorakkaus on parasta eikä visvasaavit enää oikein kiinnosta.

Vierailija
89/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 bi

Siinäkin asiassa nykymiehet on tyhmiä ja itsekkäitä. Pleikkaria pelaamalla ei ole opittu tyydyttämään naisia, eikä edes opittu tai opiskeltu ymmärtämään naisen anatomiaa ja mitä naisen tyydyttämiseen vaaditaan. Säälittäviä nysväreitä. 

Ite ole säälittävä nysväri, kun et vaimosi pillua saa märäksi. Paraskin uhooja siinä taas!

Vierailija
90/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat ymmärtäneet, että homorakkaus on parasta eikä visvasaavit enää oikein kiinnosta.

Niin. Mukavampi sitten olla peenis kakissa kuin visvassa.

Vierailija
91/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mukavampi sitten olla peenis kakissa kuin visvassa.

Kivaa, että saatiin kokemusasiantuntija linjoille.

Vierailija
92/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena kaipaa lainkaan suuseksiä. Enkä sitä myöskään anna miehelle. Makuja on monia.

Sama. Mies tykkäisi sitä kyllä antaa, mutta suht harvoin tapahtuu.

Onko sinulla uskonnollista taustaa? Jotain syntiajatuksia? Entinen pitkäaikainen tyttöystäväni tuli konservatiiviselta maaseudulta ja kammosi cunnilingusta, mutta kerjäsi sitä parin vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
93/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuseksistä voi saada erillaisia tauteja. Miksi ihmiset eivät älyä tätä? Ne taudit voivat olla loppuelämän haittana.

Niinpä, varsinkin, kun naisen värkistä voi saada todennäköisemmin tauteja, kun miehen vastaavasta.

Tämä on muuten totta. Lesbosuhteissa esiintyy enemmän tauteja kuin homosuhteissa.

Ei todellakaan esiinny 😅  Taudit tarttuu kaikkein herkimmin miesten välillä. Johtuu ihan siitä että mikrobit pääsee peräsuolesta kaikkein helpoimmin eteenpäin. Emättimessä on luonnostaan parempi suoja taudinaiheuttajia vastaan. 

Bakteerivaginoosi suojaa

Vierailija
94/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nee keri sankkeri tuo sairauksista pahin. Naisellakin alkaa osia tippua

Vierailija
95/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpestä (HSV-1 ja HSV-2) vastaan ei rokoteta. HPV-rokotetta ei ihan vielä annettu pojille osana rokotusohjelmaa, kun olin koulussa.

Itse olen periaatteessa avoin suuseksille antavana tai saavana osapuolena, mutta en kyllä mitenkään varhaisessa vaiheessa suhdetta ja ainakin aluksi suojan kanssa. Naisen pitää olla todistetusti luotettava, mikä antaa riittävän perusteen riskien sivuuttamiselle. 

M26

Vierailija
96/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpestä (HSV-1 ja HSV-2) vastaan ei rokoteta. HPV-rokotetta ei ihan vielä annettu pojille osana rokotusohjelmaa, kun olin koulussa.

Itse olen periaatteessa avoin suuseksille antavana tai saavana osapuolena, mutta en kyllä mitenkään varhaisessa vaiheessa suhdetta ja ainakin aluksi suojan kanssa. Naisen pitää olla todistetusti luotettava, mikä antaa riittävän perusteen riskien sivuuttamiselle. 

M26

Voit kyllä hakea sen HPV-rokotteen ihan itsekin. Ei se paljon maksa.

Siinä voi mennä aika monta vuotta, ennen kuin voit todeta riittävällä tasolla naisen olevan luotettava. Ehkä teidän kannattaa käydä heti alkuun testeissä.

Vierailija
97/97 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuseksistä voi saada erillaisia tauteja. Miksi ihmiset eivät älyä tätä? Ne taudit voivat olla loppuelämän haittana.

Niinpä, varsinkin, kun naisen värkistä voi saada todennäköisemmin tauteja, kun miehen vastaavasta.

Tämä on muuten totta. Lesbosuhteissa esiintyy enemmän tauteja kuin homosuhteissa.

Ei todellakaan esiinny 😅  Taudit tarttuu kaikkein herkimmin miesten välillä. Johtuu ihan siitä että mikrobit pääsee peräsuolesta kaikkein helpoimmin eteenpäin. Emättimessä on luonnostaan parempi suoja taudinaiheuttajia vastaan. 

Bakteerivaginoosi suojaa

Tiesitkö, että bakteerivaginoosi on pariskunnan yhteinen sairaus? Eli jos se on naisella, se on myös kumppanilla. Ja kummalta lienee tullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme