Nuoret miehet ei enää kykene antamaan naiselle nautintoa
Itse olen jo yli 50 v ja ikinä ysärillä en tavannut miestä joka olisi vältellyt suuseksiä.
Kommentit (97)
En saa siitä mitään irti,että mies liikuttaa sormea toosassa. Kieli tuntuu paljon paremmalta.
Samoin mies nauttii enemmän siitä,että nainen imee eikä vain hinkkaa kädellä-
En voisi alkaa suhteeseen ihmisen kanssa,joka kammoaa suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet on fiksumpia. Sukupuolitaudit leviävät suojaamattomassa kontaktissa ja suusyövän todennäköisyys kasvaa. Nuorten naisten tippuri- ja klamydiatartunnat on tilastojen mukaan räjähdysmäisessä kasvussa.
Kai nyt kun likat paneskelevat nee ke rei den kanssa. Siksi kundit suhtautuvat varauksella. En minäkään halua naista joka on maannut nee ke rin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksistä voi saada erillaisia tauteja. Miksi ihmiset eivät älyä tätä? Ne taudit voivat olla loppuelämän haittana.
Niinpä, varsinkin, kun naisen värkistä voi saada todennäköisemmin tauteja, kun miehen vastaavasta.
Tämä on muuten totta. Lesbosuhteissa esiintyy enemmän tauteja kuin homosuhteissa.
Ei todellakaan esiinny 😅 Taudit tarttuu kaikkein herkimmin miesten välillä. Johtuu ihan siitä että mikrobit pääsee peräsuolesta kaikkein helpoimmin eteenpäin. Emättimessä on luonnostaan parempi suoja taudinaiheuttajia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa nykyakoista on saastaisia tautipesäkkeitä.
Asiantuntijat ovat huolissaan tippuritartuntojen määrän rajusta kasvusta. Niin Pirkanmaalla kuin koko Suomessa on havaittu tippuria tänä vuonna enemmän kuin kertaakaan kolmeen vuosikymmeneen. Voimakkainta nousu on yleiseurooppalaisen trendin mukaan etenkin nuorilla naisilla.
Ei taida matikka olla sun vahvuus. Tippuri on edelleen miehillä selvästi yleisempi.
Mikään nykytutkimus ei tue sun väitettä. Ellet sitten selaile jotain 90-luvun tutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan emättimen syönti on äärimmäisen kuvottavaa toimintaa, ihan kuin nuolisi maksaa tai jotain elintä, niin elin emätinkin on. Ja se haju, maku, luontaantyöntävä ulkoinen olemus karvoineen mahdollisineen, ajatus sikiöiden ulostulosta, anus naapurissa....jne niinkun ei, ei. Kaikesta tästä huolimatta olen yrittänyt muutaman kerran syödä sitä mutta kaikki kerrat epäonnistuivat enemmän tai vähemmän. Ei o mun juttu. Täytyy kyllä olla aika äijä et pystyy tuohon ,tai ehkä itse olen vain olen outo nössö. What ever, mut en syö vaikka maksettais,no okei voisin jos riittävästä korvauksesta sovitaan mutta täytyy olla nollia neljä vähintään jonon jatkona.
Ethän myöskään sitten oleta että joku ottaa sun kuvottavan smegmaisen elimen suuhunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijat ovat huolissaan tippuritartuntojen määrän rajusta kasvusta. Niin Pirkanmaalla kuin koko Suomessa on havaittu tippuria tänä vuonna enemmän kuin kertaakaan kolmeen vuosikymmeneen. Voimakkainta nousu on yleiseurooppalaisen trendin mukaan etenkin nuorilla naisilla.
Ei taida matikka olla sun vahvuus. Tippuri on edelleen miehillä selvästi yleisempi.
Niin, ulkkari taustaisilla miehillä juu. Sit nuoret naiset harrastaa niiden kanssa seksiä. Ei ihme jos suomimiestä ei kiinnosta suusuksi naisen kanssa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksistä voi saada erillaisia tauteja. Miksi ihmiset eivät älyä tätä? Ne taudit voivat olla loppuelämän haittana.
Niinpä, varsinkin, kun naisen värkistä voi saada todennäköisemmin tauteja, kun miehen vastaavasta.
Tämä on muuten totta. Lesbosuhteissa esiintyy enemmän tauteja kuin homosuhteissa.
Ei todellakaan esiinny 😅 Taudit tarttuu kaikkein herkimmin miesten välillä. Johtuu ihan siitä että mikrobit pääsee peräsuolesta kaikkein helpoimmin eteenpäin. Emättimessä on luonnostaan parempi suoja taudinaiheuttajia vastaan.
Mikrobit taudinaiheuttajina? Emätinsuoja? Mitä ihmettä sä oikein selität vai onko tää jotain feministibiologiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään nykytutkimus ei tue sun väitettä. Ellet sitten selaile jotain 90-luvun tutkimusta.
Suurin syy taitaa olla se, että ulkomaalaiset miehet lasketaan tutkimuksen mukaan. Varsinkin kehitysmaista tulleet miehet kantavat mitä erillaisia sukupuolitauteja. Nuoret naiset sitten harrastavat heidän kanssaan seksiä ja näin taudit leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Väitätkö sitten Me Naisten lehden valehtelevan vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikrobit taudinaiheuttajina? Emätinsuoja? Mitä ihmettä sä oikein selität vai onko tää jotain f
Ihan naisen normaalia anatomiaa ja biologiaa. Kannattaisi edes vähän tutustua aiheeseen. Mutta ilmeisesti nuoremmat miehet ei ole koskaan edes koulussa lukenee naisen anatomiasta ja biologiasta, vaan jättäneet niihin tutustumatta kun pleikkaripelit on kiinnostaneet enemmän. Ei ihme että naiset kärsii kädettömistä ja tyhmistä miehistä, jotka eivät ymmärrä naisen tyydyttämisestä edes alkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. "valtaosa tapauksista todetaan edelleen miehillä, etenkin nuorilla aikuisilla"
Suurempi nousu naisilla ei suinkaan tarkoita että tapauksia olisi enemmän naisilla. Jos nousee kahdesta neljään, nousu on suurempi kuin seitsemästä kahdeksaan. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan emättimen syönti on äärimmäisen kuvottavaa toimintaa, ihan kuin nuolisi maksaa tai jotain elintä, niin elin emätinkin on. Ja se haju, maku, luontaantyöntävä ulkoinen olemus karvoineen mahdollisineen, ajatus sikiöiden ulostulosta, anus naapurissa....jne niinkun ei, ei. Kaikesta tästä huolimatta olen yrittänyt muutaman kerran syödä sitä mutta kaikki kerrat epäonnistuivat enemmän tai vähemmän. Ei o mun juttu. Täytyy kyllä olla aika äijä et pystyy tuohon ,tai ehkä itse olen vain olen outo nössö. What ever, mut en syö vaikka maksettais,no okei voisin jos riittävästä korvauksesta sovitaan mutta täytyy olla nollia neljä vähintään jonon jatkona.
Oletko ajatellut etta olet ehkä latentti homoseksuaali jos tuo naiseuden ihana symboli ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
En saa siitä mitään irti,että mies liikuttaa sormea toosassa. Kieli tuntuu paljon paremmalta.
Samoin mies nauttii enemmän siitä,että nainen imee eikä vain hinkkaa kädellä-
En voisi alkaa suhteeseen ihmisen kanssa,joka kammoaa suuseksiä.
Olet harvinainen nainen, onnellinen se mies joka sinut saa. Olen elämässäni tavannut vain pari naista jotka ovat innostuneita sekä cunnilinguksesta että fellaatiosta. Usein ei tule mieleenkään vastavuoroisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy taitaa olla se, että ulkomaalaiset miehet lasketaan tutkimuksen mukaan. Varsinkin kehitysmaista tulleet miehet kantavat mitä erillaisia sukupuolitauteja. Nuoret naiset sitten har
"70 prosentissa tartunta oli saatu miesten välisessä seksissä"
Kuinka vaikeaa on ymmärtää? Enemmistö tippuritartunnoista on MIEHILLÄ. Naisilla on ollut suurempaa nousua, mutta tartuntojen MÄÄRÄ ON PIENEMPI. Suurempi nousu johtuu yksinkertaisesti siitä että lähtötaso on ollut hyvin matala. Naisten tartuntojen määrä ei silti edelleenkään ole lähelläkään miesten tartuntojen määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän läheskään kaikki naiset välitä suuseksistä millään muotoa. Ei itselleen, eivätkä anna sitä.
No ei ollut siitä kyse vaan että nainen haluaisi suuseksiä ja antaa miehelle mutta ei saa sitä itse.
Koko juttu oli kyseenalainen. Kääntäkääpä asetelma niin, että muutama julkkismies vihjailisi romaaneissaan siitä, miten nainen ei suostu johonkin tiettyyn seksuaaliseen tekoon, ja sitten siitä toimittaja lähtisi kyselemään naisilta että mikä ihme siinä on ettei naiset tuohon suostu.. ja jossain sivulauseessa todettaisiin vain että tietysti jokainen tekee seksissä vain sitä mitä haluaa blaablaa. Näen jo mikä shitshow kirjoituksesta syntyisi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikrobit taudinaiheuttajina? Emätinsuoja? Mitä ihmettä sä oikein selität vai onko tää jotain f
Nuo asiat opitaan ihan jo peruskoulun biologiassa. Iholla ja limakalvoilla on oma luonnollinen suoja tartuntoja vastaan. Peräsuolen limakalvolla se on heikompi kuin emättimessä. Tästä johtuu että sukupuolitaudit tarttuvat sieltä herkimmin. Esimerkiksi HIV.
Tasan ei käyt onnenlahjat naisilla miesten suhteen. Ensikuussa tulee 49v täyteen, kun nuollut vaimon pillua käytännössä joka viikko. Tuhansia orgasmeja. Voin sanoa, että on kokemusta nuolemisesta ja siitä miten naisen saa nauttimaan. Mutta jos nykymiehet ei osaa eikä ymmärrä, eikä uskoalla, niin vaikea on naisten löytää itselleen osaavaa miestä. Sitten miehet kehtaa vielä valittaa, ettei naisia kiinnosta seksi. Sitä miehet saa mitä itse tilaa, pillun puutetta. Itselle täysin tuntematon suure. En ole kärsinyt sitten teini-iän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota. Minkä ikäinen olet? Et ole vielä koulussa kuullut mikrobeista? Onkohan tää ihan oikea palsta sulle? Mee vaikka pelaamaan robloxia ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en naisena kaipaa lainkaan suuseksiä. Enkä sitä myöskään anna miehelle. Makuja on monia.
Sama. Mies tykkäisi sitä kyllä antaa, mutta suht harvoin tapahtuu.