Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret miehet ei enää kykene antamaan naiselle nautintoa

Vierailija
17.01.2026 |

Itse olen jo yli 50 v ja ikinä ysärillä en tavannut miestä joka olisi vältellyt suuseksiä. 

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000011654983.html

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että nuolemisen vastaisuus on kasvanut, koska yhä harvempi mies on täysin hetero. Mieltymyksissä voi olla mukana myös bi-seksuaalisuutta tai aseksuaalisuutta.  Jos on täysin heteromies, aivan varmasti suuseksin antaminen naiselle kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, miehen heteroseksuaalisuus ei ole niin vahvaa.

Vierailija
142/143 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ainakin tyhjentää itsensä minuun ja hyvälä tuntuu. Eikä jää kertaan uusivat  heti.  Naivat minua heti kun kulli kovana. Monta kertaa saan yön aikana , keetaakaan en ole saanut mitään ikävää jälki seuraamusta. Pääsivät nyt joulukuussa varusmies palvelusta Sodankylästä. Kävivät mua aina tapaamassa kun pillua tarvitsivat. Ja minä annoin aina kun ei ollut menkat, völillä mies käyti ja katsoi, välillä nuolikin kun ei ollut pesu mahdollisuutta as, autossa oltii ja pilkusta valui sienet ja uudet piti saada. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että nuolemisen vastaisuus on kasvanut, koska yhä harvempi mies on täysin hetero. Mieltymyksissä voi olla mukana myös bi-seksuaalisuutta tai aseksuaalisuutta.  Jos on täysin heteromies, aivan varmasti suuseksin antaminen naiselle kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, miehen heteroseksuaalisuus ei ole niin vahvaa.

Aah lisää turripoikia :3

Kyllä kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme