Miehet valittaa, ettei he osaa lukea naisen ajatuksia
Naisen pitää sanoa mitä haluaa tai mikä on pielessä. Myös toivomansa lahjat pitää täsmällisesti pyytää, niitä ei voi mystisesti tietää.
Miten naiset sitten osaa tai ainakin oletetaan osaavan tulkita puhumattoman vauvan tarpeet. Tai isommankaan lapsen kiukuttelut. Tai lemmikin. Ja äiti tietää mikä olisi lapselke mieluinen lahja, vaikkei osaisi sitä lapulle kirjoittaa.
Kommentit (161)
Niin... Umpiluupäistä ei luettavaa irtoa :( Olisipa edes persumainen kusivesipää niin voisi edes jokin pilkahdus luettavaa, vahigossa, pilkahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummelit 40 v ja vanhemmat ei tajua, ettei miehet ole seurustelumielessä heistä enää tippaakaan kiinnostuneita.
Voi kuule, kyllä tuota käytöstä tuli nähtyä jo ihan silloin parikymppisenä.
Nyt tässä sinun sanojesi mukaisessa mummeli-iässä on se puoli mukavaa, ettei enää katsoisi päiväkään huonoa käytöstä, kun sellaista kovaa hinkua parisuhteeseen ei enää ole.
Juuri näin, mutta osa hiivaisista maalaistummeleista ei tätä ymmärrä!
En olisi 20-vuotianakaan mistään hinnasta ottanut ketään miestä, joka puhuu ihan minkä ikäisistä naisista tahansa noin.
Siinä tuskin maailmanhistoria ihan hirvästi järkk
Ja kyllähän naiset noita miehiä todellakin ottaa, koska niitä rumia naisista ei tietenkään puhuta kuin poikien kesken ja naisille ollaan mielin kelin.
Isukki, nyt löpöä! -40 v maalaisukko
Vaikea sanoa, kumpi on huvittavampi porukka: 40-vuotiaat penssaeläkeläiset ukot vai palstan säälittävät ryhävalasnaiset.
Mutta luultavastihan nuo ovat usein toisensa löytäneet!
Nainen: Ei ostetaan mitään joululahjoja sitten, onks ok?
Mies: Tottakai se on mulle ok, onko se varmasti sulle ok, sillä viime jouluna ei ollut.
Nainen: Jaa en muista kyllä mitään viime joulusta mutta nyt en halua lahjoja.
Mies: Saanko tuon kirjallisena.
Nainen: Älä viitsi höpsö, luotat vaan minuun.
JOULUNA:
Nainen mököttää koska ei saanut mitään lahjoja. Miehellä hän oli ostanut pitkät kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kumpi on huvittavampi porukka: 40-vuotiaat penssaeläkeläiset ukot vai palstan säälittävät ryhävalasnaiset.
Mutta luultavastihan nuo ovat usein toisensa löytäneet!
esim. se hellua haukkuva hiivainen 40 v. "nuori" kainuusta, ei tyypillä ole ihan hirveästi elämää, toki "miesystävä" tuo joskus koppakuoriaisen "metsältä"
Molempien rahat tulee Kelasta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen: Ei ostetaan mitään joululahjoja sitten, onks ok?
Mies: Tottakai se on mulle ok, onko se varmasti sulle ok, sillä viime jouluna ei ollut.
Nainen: Jaa en muista kyllä mitään viime joulusta mutta nyt en halua lahjoja.
Mies: Saanko tuon kirjallisena.
Nainen: Älä viitsi höpsö, luotat vaan minuun.
JOULUNA:
Nainen mököttää koska ei saanut mitään lahjoja. Miehellä hän oli ostanut pitkät kalsarit.
Meillä taas meni näin:
Minä (nainen): Hei mitä jos ei osteta mitään kalliita joululahjoja tänä vuonna, maksimissaan 50€?
Mies: Ok hyvä idea
Minä: Hyvää joulua mies, ostin sinulle pitkät kalsarit kun olet niitä pyytänyt
Mies: Hyvää joulua, tässä sinulle 300€ maksavat kuulokkeet
Minä: Ööh mitä ihmettä? Eikös me sovittu 50 euroa?
Mies: No onpas kiva kun et yhtään arvosta mun lahjaa!1!1!
Vierailija kirjoitti:
Mies: Ei ostetaan mitään joululahjoja sitten, onks ok?
Nainen: Tottakai se on mulle ok, onko se varmasti sulle ok, sillä viime jouluna ei ollut.
Mies: Jaa en muista kyllä mitään viime joulusta mutta nyt en halua lahjoja.
Nainen: Saanko tuon kirjallisena.
Mies: Älä viitsi höpsö, luotat vaan minuun.
Nainen: sanopa nyt sama ääneen, nauhoitan tän puhelimeen.
JOULUNA:
Mies mököttää koska ei saanut mitään lahjoja. Mies ei ollut ostanut kenellekään lahjoja. Mies suuttui, kun nainen sanoi, että itsehän tätä ehdotit, mies kieltää sen, nainen näyttää puhelimesta videopätkän, mies suuttuu, että kai sä nyt tajuat, että EN MÄ TARKOITTANUT, että MINÄ JÄÄN ILMAN LAHJOJA.
Been there, done that, got the t-shirt.
Kuhmolainen peräkammarin poika: nyt näin pihalla koppakuoriaisen!
Palstan 150 kg mummo: heti pannulle!
Ja loppuilta meneekin Kelaan hakemuksia täytellessä
PANNULLE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummelit 40 v ja vanhemmat ei tajua, ettei miehet ole seurustelumielessä heistä enää tippaakaan kiinnostuneita.
Kyllä me tajutaan, ja sen takia me jätetään ne. Ihan vapaasti voivat meidän ikäiset yrittää tavoitella niitä nuorempia. Nuo miehet taas eivät tunnu tajuavan, että myös me "mummelit 40 v" odotetaan, että meitä kuunnellaan. Ne nuoremmat taas toivovat noin vanhoilta miehiltä sen kuuntelemisen lisäksi vielä paljon muutakin ekstraa, jolla kompensoida sitä suurta ikäeroa.
Ihan turha laittaa mummelit 40 -setille lainausmerkkejä, semmoisiahan te olette :D
Ai että ku 150 kg mummeleita harmittaa!
Eli olet taas saanut pakit?
Naisten pään sisälle ei pääse kuin munalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuhmolainen peräkammarin poika: nyt näin pihalla koppakuoriaisen!
Palstan 150 kg mummo: heti pannulle!
Ja loppuilta meneekin Kelaan hakemuksia täytellessä
PANNULLE!
Tämä on muuten aika osuva kuvaus noin 50 prossan palstamummojen elämästä, ehkä jopa isommankin prossan. Lisää näitä faktoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me tajutaan, ja sen takia me jätetään ne. Ihan vapaasti voivat meidän ikäiset yrittää tavoitella niitä nuorempia. Nuo miehet taas eivät tunnu tajuavan, että myös me "mummelit 40 v" odotetaan, että meitä kuunnellaan. Ne nuoremmat taas toivovat noin vanhoilta miehiltä sen kuuntelemisen lisäksi vielä paljon muutakin ekstraa, jolla kompensoida sitä suurta ikäeroa.
Ihan turha laittaa mummelit 40 -setille lainausmerkkejä, semmoisiahan te olette :D
Ai että ku 150 kg mummeleita harmittaa!
Eli olet taas saanut pakit?
Pakit ryhävalaalta on vain elämää piristävää!
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni sanoo, että hän ei mitenkään ymmärrä, mitä haluan. Tämän mielestäni kummallista, koska minä sanon hyvin suoraan ja selkeästi, mitä haluan ja mitä en halua.
Minusta tuntuukin, että mieheni joko luulee, että olen jotenkin vaikea ja vanhan tulkinnan mukaan sanon ei kun tarkoitan kyllä ja toisin päin. Tai sitten hän unohtaa puheeni saman tien ja on ihan ymmällään. Kolmas vaihtoehto on se, että häntä ei kiinnosta ja on vaan helpointa sanoa, että ei ymmärrä, mitä vaimo haluaa
Sanoisin, että tuo kolmas vaihtoehto.
Tai sitten miehet ovat vain niin yksinkertaisia, että ajattelevat, että kun nainen sanoo x jossain tilanteessa, tämä mielipide on kiveen hakattu ja pätee kaikissa tilanteissa. Sitten, jos ei tänään halua kaakaota mutta huomenna haluaa, on todella vaikeasti ymmärrettävä ihminen.
En olisi 20-vuotianakaan mistään hinnasta ottanut ketään miestä, joka puhuu ihan minkä ikäisistä naisista tahansa noin.
Varmasti kukaan täysi-ikäinen nainen ei hyväksy tuollaista puhetta eikä pidäkään. Vaikka tämä palsta on aiheen osalta trollattu huomion puutteessa tms mutta se kertoo kyllä ihmisestä näppäimistön takana. Tuollaista törkyä ei silti ole mukava lukea eikä kuulla mutta nyky-yhteiskunta on tällainen, hiukan tärähtänyt ja vinksallaan. Ennen ei tuollaista ollut kun ihmiset olivat vielä järjissään. Nyt vapaa kasvatus, päihteiden ihannointi ja rikollisen elämäntavan romantisointi näkyy myös tavassa miten naisista puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, kyllä tuota käytöstä tuli nähtyä jo ihan silloin parikymppisenä.
Nyt tässä sinun sanojesi mukaisessa mummeli-iässä on se puoli mukavaa, ettei enää katsoisi päiväkään huonoa käytöstä, kun sellaista kovaa hinkua parisuhteeseen ei enää ole.
Juuri näin, mutta osa hiivaisista maalaistummeleista ei tätä ymmärrä!
Siinä tuskin maailmanhistoria ihan hirvästi järkk
Kyllä se sinullekin tulee vastaan, kun ensimmäinen tyttöystäväsi tajuaa, miten puhut naisista, ja loukkaantuu sukupuolensa edustajien puolesta ja jättää sinut.
"Ja kyllähän naiset noita miehiä todellakin ottaa, koska niitä rumia naisista ei tietenkään puhuta kuin poikien kesken ja naisille ollaan mielin kelin."
Kyllä tuo ilmi tulee, usko pois. Ja se viha naisia kohtaan ja pitäminen esineinä ilmenee lisäksi ihan muutenkin kuin rumasi puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni sanoo, että hän ei mitenkään ymmärrä, mitä haluan. Tämän mielestäni kummallista, koska minä sanon hyvin suoraan ja selkeästi, mitä haluan ja mitä en halua.
Minusta tuntuukin, että mieheni joko luulee, että olen jotenkin vaikea ja vanhan tulkinnan mukaan sanon ei kun tarkoitan kyllä ja toisin päin. Tai sitten hän unohtaa puheeni saman tien ja on ihan ymmällään. Kolmas vaihtoehto on se, että häntä ei kiinnosta ja on vaan helpointa sanoa, että ei ymmärrä, mitä vaimo haluaa
Sama täällä. Uskon ongelman olevan se, että mies ei voi uskoa sitä, mitä sanon. Hän aina tekee ihmeellisiä johtopäätelmiä sanomisistani tai tekemisistäni. Kun korjaan hänen väärän luulonsa, niin hän ei usko. Mikä lie jumala kuvittelee sitten olevansa - tai sitten olettaa minun(kin?) valehtelevan suhteessa. Hmmm.
Jos en halua kahvia, niin en halua kahvia. Jos haluan lomalle Balille, niin haluan lomalle Balille - ehkä en pääse nyt tai koskaan, mutta olisi kiva käydä. Se ei tosiasiassa ole ongelma, että asia ei onnistu. Tiedän realiteetit, mutta joskus vain on kiva haaveilla. Se, että tutkin myynnissä olevia asuntoja, ei tarkoita, että olisi tyytymätön tai haluaisin muuttaa. On vain kiva katsella, mitä olisi myynnissä jos se olisi ajankohtaista - mutta se nyt ei vain ole ajankohtaista. Nämä vain parina esimerkkinä. Yhdessä on oltu yli 25 vuotta, joten luulisi tuon jo oppineen, mutta huonompaan suuntaan vaan menee.
Ja minä olen se vaikea persoona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko tosissasi että ihmiset osaa lukea ajatuksia?
Joo, äidit lukee vauvan ajatuksia, että nyt sillä on nälkä. Haloo???
Mistä tää äitien kaikkivoipaisuus ja paremmuudentunne tulee? Silti jaksavat valittaa ja kaipaavat kiitosta ja ylistystä, kun uhrautuvat vapaaehtoisesti. Outo yhtälä.
Todella harhaista kuvitella, että kun synnyttää, oppii lukemaan ajatuksia. Vauvat on melkoisen simppeleitä tarpeineen, ei se vaadi noituutta eikä etenkään mitään äitiyden taikavoimia. Voi että teitä hormoninhuuruisia reppanoita :D
Siinä tuskin maailmanhistoria ihan hirvästi järkkyy. ;)