Miten Saara Aallosta ei ole tullut maailmantähti?
Katsoin pitkästä aikaa (Oulun kulttuuripääkaupungin avajaisten innoittamana) hänen X-factor-videoitaan. Aivan uskomattoman hienoja esityksiä
En tajua, miten hän ei ole nykyistä kuuluisampi
Kommentit (232)
Täällä yksi ja sama tyyppi dissaa Saraa! Sairasta. Hän on erittäin kiinnostava ja parhaimpia laulajia Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
pitää sanoa vaikken henk koht tykkääkään harva suomalainen esiintynyt queenin laulajan kanssa
Juu ja täytyy sanoa että näiden äänet sopii tosi hyvin yhteen tässä. Kaksi ammattilaista, jotka ei tarvi autotunea laulaakseen nuotilleen
Pari kauppasi myös huomiota herättänyttä No Fear Akatemia -kokonaisuutta 888 euron hintaan. Hyvinvointiin keskittyvän kurssin tavoitteena on valjastaa oma alitajunta käyttöön ja ymmärtää, mikä on voima-identiteetti.
Omien sanojensa mukaan he itse ovat käyttäneet vastaaviin oppeihin yli 100000 euroa. Parin mukaan heidän tarjoamansa kurssikokonaisuuden hinta olisi todellisuudessa yli 10000 euroa.
No Fear Akatemia-kokonaisuuden lisäksi tarjolla on sekä Saara Aallon että Meri Aallon omia koulutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara on hirveän iloinen ja positiivinen mutta se kaikki vaikuttaa vähän feikiltä, suorastaan amerikkalaiselta. Ihmiset ei pysty samaistumaan. Omat biisit ei ole kovin vahvoja, loistaa covereissa.
Mutta sen verran korjattakoon, että menestys on ollut ihan ok. Ei vain maailmantähti -tasoa, mitä me tietysti kaikilta haluamme. Joku Diandra on samassa kuopassa.
Olen aika varma, että Diandra pärjäisi vaikka millä maailmanlavoilla, mutta ainakaan tähän mennessä ei ole itse halunnut. On sanonut haastatteluissa menevänsä omaan tahtiinsa ja haluavansa tehdä tällä hetkellä sitä mitä tekee
Halustahan se on kiinni, jos haluaisi olisi suositumpi kun Taylor swift
Niin täällä joku luulee
Menestyjien tunnistustajusi on huono. Valitan. Toivottavasti valitus auttaa suruusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charmi nolla.
Tämä. Vrt Antti Tuisku, jolla on pieni ääniala mutta karismaa senkin edestä.
On poikkeuksellista löytää ihminen, saati esiintyjä, jolla on niin täydellinen karisman puute kuin Aallolla.
Mietin että jos joskus tulee robottiesiintyjiä, ne on sellaisia. Kukaan ei viitsi katsella.
Antti Tuiskussa karismaa? Saman verran kuin lumituiskussa!
Kyllähän on, poimitiin Idolsista vaikka ei siinä pärjänny. Voittaja ja seuraavat (pakarinen, wikholm jne.) on täysin epäonnistuneita
Se ei todista mitään, jos yksi keskinkertaisuus on hieman muita keskinkertaisia parempi.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara on hirveän iloinen ja positiivinen mutta se kaikki vaikuttaa vähän feikiltä, suorastaan amerikkalaiselta. Ihmiset ei pysty samaistumaan. Omat biisit ei ole kovin vahvoja, loistaa covereissa.
Mutta sen verran korjattakoon, että menestys on ollut ihan ok. Ei vain maailmantähti -tasoa, mitä me tietysti kaikilta haluamme. Joku Diandra on samassa kuopassa.
Olen aika varma, että Diandra pärjäisi vaikka millä maailmanlavoilla, mutta ainakaan tähän mennessä ei ole itse halunnut. On sanonut haastatteluissa menevänsä omaan tahtiinsa ja haluavansa tehdä tällä hetkellä sitä mitä tekee
Halustahan se on kiinni, jos haluaisi olisi suositumpi kun Taylor swift
Niin täällä joku luul
Ihan varmasti olisi. Diandra on kyllä myös ihan maailmantasoa. Paljon lahjakkaampi musikaalisesti kuin Swift.
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan juuri Saaran "teknisyyttä". Tai siinä mielessä, että hän oikeasti osaa laulaa ja keskittyy esityksissään oikeasti siihen lauluunkin, että menee nuotilleen jne. Niin paljon autotune-laulajia, jotka laittavat paukut pääasiassa lavashowiin, että tietynlainen tunnollisuus ja halu ylläpitää laatua on itsestä enemmänkin virkistävää kuin jäykkää
Minä myös arvostan vaikka oma laulutaito nolla. Saara on niin ammattilainen ja taitava että ei voi kuin ihailla. Työtä tehnyt ja tekee edelleen vaikka varmasti lahjakas jo syntyjään. Ja lausuu englantia upeasti.
Vierailija kirjoitti:
Aalto on suorittanut myös muusikon ammattitutkinnon.[3][14] Saara Aalto on musiikin maisteri, hänen lopputyönsä Sibelius-Akatemiassa musiikkikasvatuksen osastolla oli vuonna 2010 valmiiksi tullut Kohtaamisia: esiintymiskouluttajien näkökulmia esiintymiseen ja sen opettamiseen.
23-vuotiaana maisteriksi. Voisi hyvin tienata elantonsa ammattimaisena laulunopettajana, mutta halusi rohkeasti tehdä jotain muuta.
Voe mahoton, että peräti Sibelius-Aketemiasta valmistunut musiikin maisteri! Ilmankos onkin niin kylmä ja persoonaton!
Kyllähän se tuohon manageriasiaan kosahti. Jos Saara olisi XFactorin jälkeen ottanut itselleen kokeneen ja verkostoituneen kansainvälisen manageritoimiston, niin voisi olla kv-ura ihan toista luokkaa. Mutta toisaalta, Saara ei ole sitä itse halunnut, niin varmaan on tyytyväinen elämäänsä näin. Mitäpä se meille muille kuuluu. Saara oli liian iso tähtipotentiaali jonkun naapurin Meerin manageroitavaksi. Miten semmoinen nb voi viedä ja kasvattaa tuollaista kypsää lahjakkuutta vielä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi ja sama tyyppi dissaa Saraa! Sairasta. Hän on erittäin kiinnostava ja parhaimpia laulajia Suomessa.
Mielipiteitä on monia. Sinun ei ole se ainoa oikea.
Kertoo ihmisen pienuudesta jos täytyy alkaa heti käymään henkilöön, kun jonkun sanomiset ei miellytä. "Yksi ja sama tyyppi" :D Niin lapsellista.
Saaralta puuttuu rentous, hän on kireä ja asettaa itselleen riman niin korkealle, että se näkyy pingottamisena ja ylisuorittamisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa vaikka Haloo Helsingin Elliin, Maija Vilkkumaahan ja Anna Puuhun, niin kyllä sen huomaa että karismasta ja kiinnostavuudesta se on kiinni, ei lauluäänestä ja -taidosta.
Maija Vilkkumaa??? 🥴
MV on karseimpia tyyppejä suom viihdemaailmassa.
On, mutta onpa silti päässyt Suomen markkinoilla pitkälle. Juurikin sillä persoonalla ja karismalla, herättää tunteita puoleen ja toiseen, toisin kuin tylsä Saara. Ei ole rääkymisillään munkaan suosikki, mutta pakko kunniottaa sitä tekemisen meininkiä ja energiaa mikä hänestä huokuu.
No Saarahan just jos kuka herättää tunteita puoleen ja toiseen. Menestyneempi kuin Vilkkumaa.
Mua ärsyttää kyllä Saaraakin enemmän
Diandra. On jotenkin omituisesti samaan aikaan lapsellisen oloinen ja tanttamainen. Upea laulaja kyllä.
Kato ku kukaan ei oikein tykkää.
Elä kerro kellekään
Saara Aallon lesbokommentit ihmetyttävät somessa - syyttää sanojensa väärentelystä
Osa närkästyi Saara Aallolle tämän annettua brittilehdelle haastattelun, jossa kertoi olevansa Suomen ensimmäisiä julkilesboja.
Vierailija kirjoitti:
Saaralla on rumat hampaat, tulee hevonen mieleen. Saaran naama on ruma. Saaralla ei ole karismaa. Saara on lesbo.
Yksikin näistä riittäisi torppaamaan tähteyden, mutta Saaralla on täyskäsi.
Voi luoja, miten sairas sinä olet. Eikö sulle löydy apua mistään?
Diandran naama muuttunut oudon näköiseksi, kun on pumpattu täyteaineilla.
Diandralla ärsyttävä lässyttävä puhetyyli.
Hänhän tienaa osan elannostaan laulunopettajana. Kannattaisko joskus perehtyä ihmiseen (julkisesti itse kertoo) ennen kuin arvostelee.