Miten Saara Aallosta ei ole tullut maailmantähti?
Katsoin pitkästä aikaa (Oulun kulttuuripääkaupungin avajaisten innoittamana) hänen X-factor-videoitaan. Aivan uskomattoman hienoja esityksiä
En tajua, miten hän ei ole nykyistä kuuluisampi
Kommentit (184)
Itse arvostan juuri Saaran "teknisyyttä". Tai siinä mielessä, että hän oikeasti osaa laulaa ja keskittyy esityksissään oikeasti siihen lauluunkin, että menee nuotilleen jne. Niin paljon autotune-laulajia, jotka laittavat paukut pääasiassa lavashowiin, että tietynlainen tunnollisuus ja halu ylläpitää laatua on itsestä enemmänkin virkistävää kuin jäykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara on hirveän iloinen ja positiivinen mutta se kaikki vaikuttaa vähän feikiltä, suorastaan amerikkalaiselta. Ihmiset ei pysty samaistumaan. Omat biisit ei ole kovin vahvoja, loistaa covereissa.
Mutta sen verran korjattakoon, että menestys on ollut ihan ok. Ei vain maailmantähti -tasoa, mitä me tietysti kaikilta haluamme. Joku Diandra on samassa kuopassa.
Diandrallakin on tosi tylsät biisit, ääni kyllä hyvä:)
Totta, ei ole oikein kunnon omia biisejä. Mutta jos muistan oikein niin on siihenkin liittyen maininnut, että ei vain ole kokenut suurta motivaatiota vielä keskittyä erityisesti omiin singleihin vaan tosiaan tykkää laulaa covereita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä upea ääni, mutta niin on miljoonalla muullakin.
Karismaa ja ulkonäköä ei ole ensinkään.
Toisaalta ei minusta Taylor Swiftissäkään ole ja on maailmantähti. Sattumallakin on osuutensa.
Swiftiin on ilmeisesti helppo samaistua, koska vaikuttaa lämpimältä naapurin tytöltä.
Aalto vaikuttaa siltä, että pikkareissa on lasinsiruja. Voi olla miten mukava ihminen hyvänsä irl, mutta kyllä artistin kannattaisi sen verran osata esiintyä että tuo vaikutelma hälvenisi.
Se ei yhtään vaikuta nauttivan esiintymisestä, vaan suorittaa. Hyvä esiintyjä rakastelee yleisöään esityksellään. Tai kameraa, kuten Marilynistä sanottiin.
Sulla on kyllä jotain todella isoja ongelmia ittes kanssa 😄
Älä sinä Saara heti täällä aamusta tähän sekannu!
Maailmalla nuita mahtuu 13 tusinaan. Jossain Kälviän karjamarkkinoilla voidaan ihmetellä asiaa mutta muualla maailnassa käsitetään ero Suomen humppapomppa -musiikkiohjelmien ja maailmantähteyden ero on valtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa vaikka Haloo Helsingin Elliin, Maija Vilkkumaahan ja Anna Puuhun, niin kyllä sen huomaa että karismasta ja kiinnostavuudesta se on kiinni, ei lauluäänestä ja -taidosta.
Maija Vilkkumaa??? 🥴
MV on karseimpia tyyppejä suom viihdemaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara on hirveän iloinen ja positiivinen mutta se kaikki vaikuttaa vähän feikiltä, suorastaan amerikkalaiselta. Ihmiset ei pysty samaistumaan. Omat biisit ei ole kovin vahvoja, loistaa covereissa.
Mutta sen verran korjattakoon, että menestys on ollut ihan ok. Ei vain maailmantähti -tasoa, mitä me tietysti kaikilta haluamme. Joku Diandra on samassa kuopassa.
Olen aika varma, että Diandra pärjäisi vaikka millä maailmanlavoilla, mutta ainakaan tähän mennessä ei ole itse halunnut. On sanonut haastatteluissa menevänsä omaan tahtiinsa ja haluavansa tehdä tällä hetkellä sitä mitä tekee
Diandralla huonot biisit, vaikka hyvää ääni. Naama ja kroppa näyttää nykyisin hyytelömaiselta, varmaan botoxia lisätty.
Vierailija kirjoitti:
Karisma puuttuu, suomalainen ei ymmärrä että viihdebusineksessä ei parhaat menesty vaan sopivammat
Jep: Taylor Swift! 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa vaikka Haloo Helsingin Elliin, Maija Vilkkumaahan ja Anna Puuhun, niin kyllä sen huomaa että karismasta ja kiinnostavuudesta se on kiinni, ei lauluäänestä ja -taidosta.
Maija Vilkkumaa??? 🥴
MV on karseimpia tyyppejä suom viihdemaailmassa.
On, mutta onpa silti päässyt Suomen markkinoilla pitkälle. Juurikin sillä persoonalla ja karismalla, herättää tunteita puoleen ja toiseen, toisin kuin tylsä Saara. Ei ole rääkymisillään munkaan suosikki, mutta pakko kunniottaa sitä tekemisen meininkiä ja energiaa mikä hänestä huokuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charmi nolla.
Tämä. Vrt Antti Tuisku, jolla on pieni ääniala mutta karismaa senkin edestä.
On poikkeuksellista löytää ihminen, saati esiintyjä, jolla on niin täydellinen karisman puute kuin Aallolla.
Mietin että jos joskus tulee robottiesiintyjiä, ne on sellaisia. Kukaan ei viitsi katsella.
Näin. Ja kun tuohon karisman puutteeseen yhdistyy pohjaton omahyväisyys ja ylimielisyys ottaa negatiivista kritiikkiä vastaan, näkyy se todellinen luonne sieltä hyvin.
On olevinaan niin kovin sydämellinen, mutta oikeasti takakireä perfektionisti, ja olettaa olevansa reilusti muiden yläpuolella.
Inhottavaa katseltavaa oli se feikki "yllättyneisyys" X-Factorissa aina kun pääsi jatkoon. Hyppi tasajalkaa ja esitti. Teennäinen.
Hieno ja vahva ääni, tekninen taituri, hyvin musikaalinen, mutta siihen se sitten jää, lämpö ja luonnollisuus puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla nuita mahtuu 13 tusinaan. Jossain Kälviän karjamarkkinoilla voidaan ihmetellä asiaa mutta muualla maailnassa käsitetään ero Suomen humppapomppa -musiikkiohjelmien ja maailmantähteyden ero on valtava.
Katsoin aikanaan paljon X-Factoria, ja ei Saara mielestäni mikään tusinatyyppi ainakaan siinä joukossa ollut. Yksi tasalaatuisimmista kisaajista, mitä olen millään kausilla nähnyt (siinä mielessä, että esitykset olivat kaikki korkeatasoisia). Usein monilla hyvilläkin artisteilla oli floppiesityksiä välillä, mutta Saaran taso oli hämmästyttävänkin vakaa koko kauden ajan. Tuomarithan kehuivatkin häntä useaan otteeseen huippuhyvästä asenteesta ja työmoraalista sekä ammattimaisuudesta, juuri esim. tuon laadun ylläpidon suhteen
Mun mielestä hänen lauluäänensä on tavanomainen. Ei siis ns. erotu joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin aikanaan paljon X-Factoria, ja ei Saara mielestäni mikään tusinatyyppi ainakaan siinä joukossa ollut. Yksi tasalaatuisimmista kisaajista, mitä olen millään kausilla nähnyt (siinä mielessä, että esitykset olivat kaikki korkeatasoisia). Usein monilla hyvilläkin artisteilla oli floppiesityksiä välillä, mutta Saaran taso oli hämmästyttävänkin vakaa koko kauden ajan. Tuomarithan kehuivatkin häntä useaan otteeseen huippuhyvästä asenteesta ja työmoraalista sekä ammattimaisuudesta, juuri esim. tuon laadun ylläpidon suhteen
Varmaan yksi ongelma onkin liika hiominen, ei ole mitään kiinnostavaa rosoa. Ehkä yrittää tuo lesbous olla joku roso, mutta jotenkin sekin tuntuu feikiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charmi nolla.
Tämä. Vrt Antti Tuisku, jolla on pieni ääniala mutta karismaa senkin edestä.
On poikkeuksellista löytää ihminen, saati esiintyjä, jolla on niin täydellinen karisman puute kuin Aallolla.
Mietin että jos joskus tulee robottiesiintyjiä, ne on sellaisia. Kukaan ei viitsi katsella.
En tiennytkään että Tuisku on maailmalla tunnettu 😁
Karisma puuttuu ja ulkoinen habitus kylmän näköinen. Ulosanti kimittävää piipitystä.
Olen samaa mieltä, että on vähän teennäinen. Mutta jostakin syystä se ei haittaa itseä. Jotenkin kummalla tavalla hän on juuri oma itsensä antaessaan itsensä olla jopa "amerikkalainen", kuten joku aiemmassa kommentissa kuvaili
Joka tapauksessa Saara on Suomen vahvimpia laulajia. Diandra myös, mutta en heti keksi muuta, jolla olisi niin hyvä tekninen osaaminen ja ammattimainen showmeininki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma, että Diandra pärjäisi vaikka millä maailmanlavoilla, mutta ainakaan tähän mennessä ei ole itse halunnut. On sanonut haastatteluissa menevänsä omaan tahtiinsa ja haluavansa tehdä tällä hetkellä sitä mitä tekee
Diandralla huonot biisit, vaikka hyvää ääni. Naama ja kroppa näyttää nykyisin hyytelömaiselta, varmaan botoxia lisätty.
Botos ei turvota vaan halvaannuttaa. Sillä EI TÄYTETÄ. Sillä silotellaan pikkulihaksia pinnassa, jotka vetävät ryppyyn
Täytaineet on erikseen
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa Saara on Suomen vahvimpia laulajia. Diandra myös, mutta en heti keksi muuta, jolla olisi niin hyvä tekninen osaaminen ja ammattimainen showmeininki
Monet suomalaiset laulajat ovat kummia "hönkäilijöitä", näillä kahdella on oikeasti vahva ja hyvä ääni, itse laulu ei kuulosta teennäiseltä minun mielestä Saarallakaan
En itse pysty kuuntelemaan Vilkkumaata tai (saan tästä alapeukkuja, mutta mainitsen silti) Behmiä, se laulu on ihan eri tavalla teennäistä kuin esim. just Saaralla tai Diandralla
Diandrallakin on tosi tylsät biisit, ääni kyllä hyvä:)