Miten Saara Aallosta ei ole tullut maailmantähti?
Katsoin pitkästä aikaa (Oulun kulttuuripääkaupungin avajaisten innoittamana) hänen X-factor-videoitaan. Aivan uskomattoman hienoja esityksiä
En tajua, miten hän ei ole nykyistä kuuluisampi
Kommentit (245)
Ympärileikattuhomo ihastui Saraan tämä ADAM syntiinlankeemus Lambert Englannissa .
Koska menninkäinen tai pikkupoika.
Sex appeal ja identiteetti loistaa poissaolollaan.
Muovisuus. Ei saa hahmosta mitään irti. Ei anna mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikattuhomo ihastui Saraan tämä ADAM syntiinlankeemus Lambert Englannissa .
Kyllä, Adam Lambert kasvatettiin juutalaiseksi äitinsä uskonnon mukaan
, ja hän osallistui lapsena juutalaisiin tapahtumiin esittäen hepreankielisiä lauluja. Hänen äitinsä on juutalainen, ja hän on usein puhunut juutalaisista juuristaan.
Uskonnollinen tausta: Lambert varttui äitinsä uskonnossa, joka on juutalaisuus.
Osallistuminen juutalaisiin tapahtumiin: Nuorena hän esiintyi juutalaisissa tilaisuuksissa ja lauloi muun muassa kappaleen "Shir LaShalom".
Perhe: Lambertin äidillä on romanialais-juutalaiset juuret.
sivusiili
lespous
nämä tais olla "se viimeinen niitti"
Hymyilytti tämä lukukokemus. Tyypillinen voimakas alemmuuskompleksi, katkeruus ja häijyys kimpoaa silmilleni joka sivulta aloitusta ja kommentteja lukiessani. Minulle tuli jälleen sama tuttu olo kuin useista aloituksista täällä..
Eli..
Ammattimaisesti päivittäin otsikoita työstävä vanhempi nainen, joka mielenterveyssyistä pysyvällä työkyvyttömyyseläkkeellä kenties jo kolmikymppisestä. Älykäs ja lahjakas, mutta potentiaali uran osalta jäi saavuttamatta (skitsofreniaan?) sairastumisen myötä. Ehkä hän on äärimmäisen m#nipulatiivinen psyk0paatti ottaessaan päivittäin näin taitavasti/luontevasti erilaisia roolihahmoja, joiden kautta sitten elää > työkyvyttömyytensä takia toteutumatonta, laajaa haavekuvastoaan eri rooleihin 'palstakolumnistina' taitavasti eläytyessään.
Milloin hän on lapseton vela, milloin kuuden lapsen isoäiti. Toisena päivänä hän on sujuvasti mies. Ja joka päivä ennen kaikkea yleisö itselleen: sadan kommentoijan roolissa..
Ilkeät, etenkin ulkonäköä mollaavat kommentit ovat ilmiselvästi > tasan yhdeltä ja samalta, läpeensä katkeralta tavisnaiselta, joka äärimmäisen kateellinen menestyjänaisille. Oma ulkonäkönsä kenties tasoa 6+ ja reilu ylipaino. (Menopaussin ohentama lirutukka siihen päälle..? Aviomieskään ei häntä enää ole himoinnut kymmeneen vuoteen).
Suurin osa kommenteista hänen itsensä kyhäämiä, uskokaa pois. Hänellä on sisäinen esiintymisvietti - hän nauttii siitä, että saa esiintyä yleisölle > kirjoittaa Vauvalla. Tuhannet lukevat silmäparit antavat hänelle sijaiskokemuksen 'lavatähteydestä' - seuratuksi, kuulluksi ja nähdyksi tulemisen kokemuksen, johon hänen oma vaatimaton ulkonäkönsä ja lahja-arsenaalinsa ei riittäisi.
Hän selvästi vertaa itseään muihin naisiin - ei taviksiin, vaan julkimoihin.
Vähättely on ainoa 'apu' hänen krooniseen katkeruuteensa: Vain upeiden, karismaattisten menestyjänaisten maahanpolkeminen helpottaa hänen alati sieluaan korventavia kateuskompleksejaan.
Itse viehättävään, kauniiseen tähteemme: Hänellä on maanläheinen, lämmin persoona ja realistinen suhtautuminen asioihin. Saara ei haihattele; suuri lojaalisuus; kumppanuuden ja parisuhteen arvostus suorastaan huokuu. Olen haastatteluiden kautta nähnyt naisessa empaattisen, perhettään ja ystäviään palvovan kodinrakastajan. Minusta Aalto on kaikin puolin teknisesti taitava, upea esiintyvä taiteilija. En enempää lavenna jo pitkää tekstiäni, kun ruokani valmistuu juuri paraikaa liedellä. 😚
Toivitan ihanaa viikonloppua kaikille! 👋
E
Voimme kaikki vain puhua omasta puolestamme vaan. Luulisin, että hänellä on ulkomaalaisiakin kuuntelijoita, kun teki uraa Briteissä. Olisi varmasti Lady Gagat ja Katy Perryt vähemmän kuulujakin, jos heillä ei olisi huippu markkinointia. Mahtaa syy olla bisnestaitojen puute.
Aitous ei välity, tai puuttuu. Levyä en ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Voimme kaikki vain puhua omasta puolestamme vaan. Luulisin, että hänellä on ulkomaalaisiakin kuuntelijoita, kun teki uraa Briteissä. Olisi varmasti Lady Gagat ja Katy Perryt vähemmän kuulujakin, jos heillä ei olisi huippu markkinointia. Mahtaa syy olla bisnestaitojen puute.
Bisnestaidoissa olisi auttanut suuresti jos managerina olisi ollut joku verkostoitunut ihminen joka ei kärsi sosiaalisista pelkotiloista (lähde: Meri Aallon itse antama haastattelu). Onhan tuo jo ajatuksena ollut aivan tuhoontuomittu. Jo valinta kertoo siitä ettei kumpikaan ole erityisen älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charmi nolla.
No ei ole. On todella omanlaisensa persoona, ja se näkyy myös esityksissä
Ei välity katsojille, on kylmän ja tunteettoman oloinen. Ei varmaan ole sitä oikeasti
Ei välity sinulle! Sinä et ole koko yleisö
No siksikö se on supertähti että välittyy?
Aallolla on usein sellainen tietty takakireys olemuksessaan, mikä tekee katsomisesta vähän vaivaannuttavaa, ja etukäteen harjoitellut maneerit sinällään hienossa äänessään, minkä vuoksi kuunnellessa syvä tunne jää puuttumaan.
Kaikista ei ole tähdiksi. Moni muu on sen ymmärtänyt ja tekee äänellään silti hyvää tienestiä, hänen kannattaisi toimia samoin. -eri
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hänen lauluäänensä on tavanomainen. Ei siis ns. erotu joukosta.
Samaa mieltä. Äänestä puuttuu voima.
https://bestcaravan.fi/teiden-tietajat/saara-ja-meri-aalto
Saara ja Meri päättivät hankkia itselleen retkeilyauton, jolla he ovat jo aloittaneet seikkailunsa Etelä-Euroopassa. Ensiautoksi valikoitui Challenger X 250 open edition, joka on täydellisen kompakti, mutta sisältää hyvät säilytystilat. Katosta laskeutuva sänky jättää tilaa olohuoneelle, jossa myös Lilli-koira mahtuu leikkimään. Tässä autossa on kaikki, mitä nämä naiset tarvitsevat uuteen elämäänsä, jossa yritystoiminnan pyörittäminen tapahtuu etänä milloin mistäkin! Onpa autossa mukana jopa kosketinsoitin, jonka avulla Saara voi säveltää ja opettaa lauluoppilaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilytti tämä lukukokemus. Tyypillinen voimakas alemmuuskompleksi, katkeruus ja häijyys kimpoaa silmilleni joka sivulta aloitusta ja kommentteja lukiessani. Minulle tuli jälleen sama tuttu olo kuin useista aloituksista täällä..
Eli..
Ammattimaisesti päivittäin otsikoita työstävä vanhempi nainen, joka mielenterveyssyistä pysyvällä työkyvyttömyyseläkkeellä kenties jo kolmikymppisestä. Älykäs ja lahjakas, mutta potentiaali uran osalta jäi saavuttamatta (skitsofreniaan?) sairastumisen myötä. Ehkä hän on äärimmäisen m#nipulatiivinen psyk0paatti ottaessaan päivittäin näin taitavasti/luontevasti erilaisia roolihahmoja, joiden kautta sitten elää > työkyvyttömyytensä takia toteutumatonta, laajaa haavekuvastoaan eri rooleihin 'palstakolumnistina' taitavasti eläytyessään.
Milloin hän on lapseton vela, milloin kuuden lapsen isoäiti. Toisena päivänä hän on sujuvasti mies. Ja
Kiinnostava analyysi. Ristiriitainen vain sen suhteen, että aloitus suhtautui laulajaan positiivisesti. Negatiivisia kommentteja on kyllä ketjussa ollut.
Minusta ja managerivaimostani Meristä ei pitänyt tulla retkeilyautoilijoita. Ajatus ei rehellisesti ollut käynyt mielessämmekään, emmekä tienneet aiheesta yhtään mitään. Matkusteluun olimme toki tottuneet. Muutama vuosi sitten suorastaan elimme matkalaukut kädessä laulajan urani takia. Asuimme Lontoossa, reissasimme Lontoo-Helsinki väliä säännöllisesti ja lensimme ympäri Eurooppaa tehden haastatteluja ja esiintymisiä. Kävimme hienoissa tapahtumissa aina ykköset päällä, nautimme lentokenttien VIP-loungeista ja yövyimme upeissa hotelleissa.
erikoinen kuvio kyllä tämä manageri ja vaimo...
miten tutustuivat...
mikä on managerin tausta...
erikoista kerrassaan...
Olisi pitänyt olla joku oikea manageri boostaamassa menestystä, eikä se Meri.
En osaa sanoa. Saara Aalto on poikkeuksellisen lahjakas ja musikaalinen. Hänen äänensä on kirkas ja kaunis ja hän hallitsee sen erinomaisesti. Ehkä hän on "liian hyvä" ollakseen laajalti samastuttava tms? Olisin halunnut nähdä hänet noissa joulun ajan konserteissa joita lähetettiin tv:ssä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
KUKA ON MERI AALTO ?
Ihmismielen ja kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tutkiminen on kuulunut mun elämään jo yli vuosikymmenen.
Nuoresta asti minuun oli jäänyt uskomus siitä, että minä olen vain seiskan oppilas, keskiverto, en oikein hyvä missään olin myös kova miellyttämään muita, juhlin paljon ja työpaikkoja vaihdoin sitäkin useammin. En löytänyt omaa paikkaani.
voihan jatkuvat potkut työpaikoista noinkin ilmaista?
Ison oppikoulun olen saanut myös vaimoni Saara Aallon managerina ja valmentajana toimimisesta. Ison maailman musiikkikentällä henkinen ja fyysinen hyvinvointi (ja useimmiten sen puute!) ovat todella isossa osassa, ja onkin ollut todella opettavaista päästä harjoittelemaan tositoimissa sitä, miten hyvinvointi voidaan pitää tasapainossa hektisissäkin hetkissä.
Mutta se maailmanvalloitus mitä sille tapahtui?
Kysymys ei vaikuta olevan Saaralle tabu, sillä hänellä tuntuu olevan asiaan suora ja looginenkin vastaus itsensä mukaan.
Tapahtui se, että alkoi korona ja tajusin, että olen ihan hiton väsynyt.
Ei mikään maailmanvalloitus ole sen arvoista, että...
Olin valloittanut sitä maailmaa jo The X Factorin, Euroviisujen ja Dancing On Icen osalta. Kolme aivan järkyttävän isoa tv-ohjelmaa peräkkäisinä vuosina.
Kyseinen rupeama ei ollut Saaran mukaan inhimillinen.
Hän mainitsee esimerkiksi luistelukilpailun, jonka aikana hän kertoo luistelleensa kuusi tuntia päivässä puolen vuoden ajan.
Olin aivan loppu! Tajusin, että tämä sotii jo omia arvojani vastaan.