Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei tykkää kondomista?

Vierailija
17.01.2026 |

Asia on niin, että olen pitemmän aikaa elänyt (ensimmäisessä) vakituisessa suhteessa.
Kaikki menee muuten hyvin, paitsi että seksi/ehkäisy on kiistanaihe. Rakastan häntä ja seksiä hänen kanssaan ja hänkin on tyytyväinen, MUTTA olemme harvemmin käyttäneet varsinaista ehkäisyä.

Mies ei suostu käyttämään kumia! Mikä siinä on, ettei miehet tykkää siitä? En ole saanut kunnon vastausta. En vaan tykkää/halua on ainoa perustelu, jonka olen saanut.
Itse en haluaisi millään hormonaalista ehkäisyä, koska olen ailahteleva persoona muutenkin. Joskus olen kärsinyt pahasta masennuksesta ja pelkään, että jos kehooni pumpattaisiin ylimääräisiä hormoneja alkaisin taas pohtia itsemurhaa etc, ja olen tämän myös puolisolleni kertonut. Onko pelko ollenkaan aiheellista? En halua lihoa tai saada suurempia mielialan aaltoja, kun tämän hetkisessä olossakin on kestämistä ajoittain.

Mikä keino minulle/meille sopisi? Miksi hormonittomia keinoja on niin vähän?
Vai pitäisikö minun edes koittaa yrittää pillereitä, ja kärsiä sivuvaikutukset?
Kumman meistä täytyy antaa periksi? Pitäisikö vain pistää toosa kiinni ja sanoa, että ei tipu jos et käytä kumia? Eli siis tasa-arvon nimissä miksi minun pitäisi hommata ehkäisy, jos hänkään ei sitä tee? Eikö normaali ja fiksu ihminen kuitenkin halua ottaa vastuuta teoistaan? Ei luulisi olevan niin vaikeaa, varsinkin kun miettii mitä vahingosta seuraa.

Eihän se mies ole, joka tulee raskaaksi Joka joutuu vahingon sattuessa viime kädessä päättämään pidetäänkö lapsi vai ei. Se ei ole mies, jonka kehossa lapsi tulee kasvamaan ja jonka loppuelämä muuttuu. Se ei ole mies, joka päättää abortista, ja joka kymmenien vuosien kuluttuakin suree tappamaansa elämää Se on nainen.

Ajattelen toisinaan, että jos hän oikeasti rakastaisi minua, hän ajattelisi asiaa myös minun kulmastani ja myöntyisi edes hieman. Olenko oikeassa vai väärässä, vai suojelenko vaan itseäni liian itsekkäästi?

Auttakaa kanssasisarta..

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun ehkäisymotivaatio? Itselläni se oli hyvä ja olin valmis kestämään jonkin verran sivuoireita. Mutta yllätys oli positiivinen, hyöty olikin suurempi kuin ns haitat. Kapselilla jäi kuukautiset lähes kokonaan pois.

Mene lääkäriin keskustelemaan vaihtoehdoista ja ole avoin ajatuksistasi. 

Vierailija
62/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten kakkonen aktiivikäytössä paljaalla jos ei ykköseen pääse kuin vakuumiin pakattuna.

Perse on paskantamista varten.

Ota sitten suihin. Vai onko sekin osa sinussa paskantamista varten?

Kusivehkeet eivät kuulu suuhun.

Paitsi jos mies nuolee eiks ni? 

Koska tajuat, että eläminen miehen kanssa ei ole sun juttu.

KusiVEHKEET eivät kuulu suuhun, etkö ymmärrä lukemaasi, tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle vahvasti sterilisaatiota. Sen saa vaikka ei esim ikä täyty jos on terveydellisiä syitä, esim mielen vamma. Enkä nyt yritä loukata. 

Vierailija
64/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää?

Vierailija
65/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän molempien syy olla käyttämättä ehkäisyä on "en halua", mihin tietysti molemmilla on myös oikeus. Luettelet myös pitkän listan vahingon haittavaikutuksista nimenomaan naiselle. Eikö pelkästään ne ole riittävä syy pyrkiä välttämään vahinko ja kokeilemaan eri ehkäisyvälineitä itselle sopivan löytämiseksi? 

Kaikki ei kaikille sovi ja jokainen päättää itse mitä kehoonsa laittaa, mutta en ihan sitäkään ymmärrä, ettei vaihtoehtoja edes kartoiteta ja testata kun tosiaan se seuraamus vahingosta voi olla merkittävä. Toki jos itse haluaa käyttää kondomia pelkästään tai varmistukseksi ja mies taas ei halua, niin sitten on aika etsiä joku jota se kondomin käyttö ei haittaa.

Vierailija
66/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisetkaan tykkää! 

Vierailija
67/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sun ehkäisymotivaatio? Itselläni se oli hyvä ja olin valmis kestämään jonkin verran sivuoireita. Mutta yllätys oli positiivinen, hyöty olikin suurempi kuin ns haitat. Kapselilla jäi kuukautiset lähes kokonaan pois.

Mene lääkäriin keskustelemaan vaihtoehdoista ja ole avoin ajatuksistasi. 

Ihmiset pyrkivät löytämään oman itsensä ulkopuolisen syyn negatiivisille asioille, ja hormoneita on helppo syyttää. Multa gyne kysyi ihan haluatko ehkäistä vai lapsen, kun mikään ei tuntunut sopivan. 

Vierailija
68/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hel-vetti naisilla on elää miehen kanssa jos kaikki on ikävää eikä mikään käy. Pysykää sinkkuina ja hankkikaa undulaatti.

TÄMÄ,  kunhan vielä saadaan suorat ja välilliset tulonsiirrot tasattua!

Vierailija
69/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on mielialavaihteluja niin hormonaalinen ehkäisy voi olla nimenomaan hyvä juttu, kun hormonitasot pysyvät tasaisina. Mulla on käytössä minipillerit, niitä syödään ilman taukoja. Kuukautisia ei ole lainkaan ja mieliala pysyy tasaisena.

Kuulostaa siltä, että molempien pitäisi nyt pikkasen tulla vastaan: mies voisi yrittää löytää siedettävämmän kortsumerkin, ja sinä keskustella lääkärin kanssa ja kokeilla jotakin hormonaalista ehkäisyä. Saahan ne pillerit lopetettua nopeastikin, jos häiritseviä sivuvaikutuksia ilmenee.

Vierailija
70/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele laittamaan se kumi paikoilleen suullasi.

Ei miehen stondi lerpahda. Päin vastoin.

Huh, neljä alapeukkua.

Aika puritaania väkeä täällä.

Seksi ilman oraaliaspektia on tylsää.

Minkäs me hedonistiset pakanat sille voimme, että Jumala tai "intelligentti suunnittelija" meni ja optimoi jätteenpoistolaitteet, huvittelukeskuksen ja lisääntymisen, kaikki samaan paikkaan?

Me vaan todetaan että "eletään sitten näillä ehdoilla", pestään huolella ja kuusysitellään.

Vierailija
71/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on mielialavaihteluja niin hormonaalinen ehkäisy voi olla nimenomaan hyvä juttu, kun hormonitasot pysyvät tasaisina. Mulla on käytössä minipillerit, niitä syödään ilman taukoja. Kuukautisia ei ole lainkaan ja mieliala pysyy tasaisena.

Kuulostaa siltä, että molempien pitäisi nyt pikkasen tulla vastaan: mies voisi yrittää löytää siedettävämmän kortsumerkin, ja sinä keskustella lääkärin kanssa ja kokeilla jotakin hormonaalista ehkäisyä. Saahan ne pillerit lopetettua nopeastikin, jos häiritseviä sivuvaikutuksia ilmenee.

https://www.kondomiverkkokauppa.fi/kondomit/Naisten-kondomit

Miksi nämä on tässä iänikuisessa jankkauksessa

Vierailija
72/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kertaakaan jäänyt miehiltä tulematta kanssani kortsun kanssa. Joten ihan turha selittää, etteikö senKIN kanssa tuntuisi hyvältä.  Sinulla on ihan hyvät syyt olla käyttämättä hormonaalista ehkäisyä. Luulisi miehenkin ne ymmärtävän, jos on älyllisesti aikuinen eikä pieni räkänokka.

Vierailija
73/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisetkaan tykkää! 

Mistä? Siitä että käytetään kumia? Ei haittaa mua ainakaan ollenkaan. En tunne juurikaan eroa.

Vierailija
74/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hel-vetti naisilla on elää miehen kanssa jos kaikki on ikävää eikä mikään käy. Pysykää sinkkuina ja hankkikaa undulaatti.

Niin, jokainen keskustelu parisuhteessa on sota, joka pitää voittaa? 

Vierailija
75/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampaa nussia "paljaalla"...luonnonmukaisesti heittää "mällit"ränniin..

Vierailija
76/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä oppii käyttämään kumia jos naiset ottaa vaan sen linjan että muuten et saa mitään.

Vierailija
77/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisetkaan tykkää! 

Mistä? Siitä että käytetään kumia? Ei haittaa mua ainakaan ollenkaan. En tunne juurikaan eroa.

Naiset kuuluu johonkin ihme siskojen kerhoon ja on sun kanssa samaa mieltä? Tämä sun oman pään pyhä totuus on nyt se jota pitää levittää kuin jotain evankeliumia? 

Vierailija
78/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Kortsut on h u.oria varten. Viime aikoina olen kyllä thai.kutkin käyttänyt lääkärissä testeissä. Saa ilman kumia riemuita.

Tämä kannattaa miesten muistaa. Satasella saa kaikenkattavat testit ja sen jälkeen voi vapaasti vetää joka rööriin loman ajan. Eivätkä perään soittele.

Vierailija
79/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä oppii käyttämään kumia jos naiset ottaa vaan sen linjan että muuten et saa mitään.

Nainen kyllä oppii olemaan ilman, kun kumin kanssa ei saa. Sitten käydään muualla tyhjäämässä pussit. Helppoa ja toimivaa.

Vierailija
80/182 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavampaa nussia "paljaalla"...luonnonmukaisesti heittää "mällit"ränniin..

Tulet paljaalla kuin pieni prostituoitu, joka ei kestä ison mustan käsittelyssä ja sen jälkeen lerpahdat hyödyttömäksi kuin se prostituoitu, jonka vehkeet sykkii loppupäivän liian herkkänä työntekoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi