Miksi mies ei tykkää kondomista?
Asia on niin, että olen pitemmän aikaa elänyt (ensimmäisessä) vakituisessa suhteessa.
Kaikki menee muuten hyvin, paitsi että seksi/ehkäisy on kiistanaihe. Rakastan häntä ja seksiä hänen kanssaan ja hänkin on tyytyväinen, MUTTA olemme harvemmin käyttäneet varsinaista ehkäisyä.
Mies ei suostu käyttämään kumia! Mikä siinä on, ettei miehet tykkää siitä? En ole saanut kunnon vastausta. En vaan tykkää/halua on ainoa perustelu, jonka olen saanut.
Itse en haluaisi millään hormonaalista ehkäisyä, koska olen ailahteleva persoona muutenkin. Joskus olen kärsinyt pahasta masennuksesta ja pelkään, että jos kehooni pumpattaisiin ylimääräisiä hormoneja alkaisin taas pohtia itsemurhaa etc, ja olen tämän myös puolisolleni kertonut. Onko pelko ollenkaan aiheellista? En halua lihoa tai saada suurempia mielialan aaltoja, kun tämän hetkisessä olossakin on kestämistä ajoittain.
Mikä keino minulle/meille sopisi? Miksi hormonittomia keinoja on niin vähän?
Vai pitäisikö minun edes koittaa yrittää pillereitä, ja kärsiä sivuvaikutukset?
Kumman meistä täytyy antaa periksi? Pitäisikö vain pistää toosa kiinni ja sanoa, että ei tipu jos et käytä kumia? Eli siis tasa-arvon nimissä miksi minun pitäisi hommata ehkäisy, jos hänkään ei sitä tee? Eikö normaali ja fiksu ihminen kuitenkin halua ottaa vastuuta teoistaan? Ei luulisi olevan niin vaikeaa, varsinkin kun miettii mitä vahingosta seuraa.
Eihän se mies ole, joka tulee raskaaksi Joka joutuu vahingon sattuessa viime kädessä päättämään pidetäänkö lapsi vai ei. Se ei ole mies, jonka kehossa lapsi tulee kasvamaan ja jonka loppuelämä muuttuu. Se ei ole mies, joka päättää abortista, ja joka kymmenien vuosien kuluttuakin suree tappamaansa elämää Se on nainen.
Ajattelen toisinaan, että jos hän oikeasti rakastaisi minua, hän ajattelisi asiaa myös minun kulmastani ja myöntyisi edes hieman. Olenko oikeassa vai väärässä, vai suojelenko vaan itseäni liian itsekkäästi?
Auttakaa kanssasisarta..
Kommentit (95)
Se on sitten kakkonen aktiivikäytössä paljaalla jos ei ykköseen pääse kuin vakuumiin pakattuna.
Vierailija kirjoitti:
Kondomia käytetään tilapäisissä suhteissa, vakisuhteessa mällit sisään. Jos tämä ei käy, eikun uutta kohti.
Jep jep. Ne mällit voi lopuksi sitten pyyhkiä miehen alushousuihin. Mies voi niitä mällipöksyjä pitää
Ihan hyvin loppupäivän. Se lemu ja lima on vain rakkauden tuoksuja, joita mieskin haluaa haistella muistona ihanista hetkistä. Kun niiden eritteiden kanssa sählääminen ei naisiakaan haittaa, niin ei kai miestäkään?
Kumin kanssa hygienian ylläpitäminen on helpompaa. Miksi ei käytäisi tätä mahdollisuutta, jos sellainen on? Ei se spermajäminen valuminen pitkin päivää ole mitenkään erityisen kivaa - eikä ne pikkarisuojat ole muoveineen naisen terveydelle hyväksi ym.
Kumeja löytyy moneen malliin ja kokoon. Kannattaa etsi sopiva, eikä sieltä lähikaupasta halvinta mallia. Kumi on kummallekin parempi vaihtoehto, jos kerran on tarve ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut käytössä Jaydess-kierukka (toinen menossa). Ei minkäänlaisia mielialahäiriöitä, lihominen on johtunut ihan omasta laiskuudesta eli liikunta on vähentynyt ja ruokavalio on ollut vinksallaan. Ennen niin runsaat kuukautiset ovat muisto vain, pientä veristä tuhrua todella harvoin. On kyllä ollut hyvä. Pitkä parisuhde.
Ei käy kaikille.
Niin kuin mikä tahansa asia eli ei käy kaikille, mutta siitä huolimatta saa varmastikin kertoa myös positiivisen kokemuksen?
Et saa, täällä pitää nyt haukkua miehet ja ryhtyä osaksi miesvihaa. Et voi kertoa mitään positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kondomia käytetään tilapäisissä suhteissa, vakisuhteessa mällit sisään. Jos tämä ei käy, eikun uutta kohti.
Eli haluat liudan lapsia elätettäväksesi.
En todellakaan. Jos mikään muu ehkäisy ei käy, kondomi ei myöskään käy. Molemmilla on oikeus kieltäytyä käyttämästä itselleen ei sopivaa ehkäisyä. Se on tasa-arvoa se.
Jos et ole kondomille allerginen niin silloin se on sulle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten kakkonen aktiivikäytössä paljaalla jos ei ykköseen pääse kuin vakuumiin pakattuna.
Perse on paskantamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Ne mällit voi lopuksi sitten pyyhkiä miehen alushousuihin. Mies voi niitä mällipöksyjä pitääIhan hyvin loppupäivän. Se lemu ja lima on vain rakkauden tuoksuja, joita mieskin haluaa haistella muistona ihanista hetkistä. Kun niiden eritteiden kanssa sählääminen ei naisiakaan haittaa, niin ei kai miestäkään?
Kumin kanssa hygienian ylläpitäminen on helpompaa. Miksi ei käytäisi tätä mahdollisuutta, jos sellainen on? Ei se spermajäminen valuminen pitkin päivää ole mitenkään erityisen kivaa - eikä ne pikkarisuojat ole muoveineen naisen terveydelle hyväksi ym.
Kumeja löytyy moneen malliin ja kokoon. Kannattaa etsi sopiva, eikä sieltä lähikaupasta halvinta mallia. Kumi on kummallekin parempi vaihtoehto, jos kerran on
No voi voi sentään. Molemmilla on oikeus kieltäytyä itselleen ei sopivasta ehkäisystä. Mikä sinä olet sanelemaan ehtoja yhtään mihinkään. Siispä väilttömästi ero ja uutta kohti. Helppoa ja yksinkertaista toteuttaa.
Yritä itse pestä hiuksesi muovipussi päässä niin ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat liudan lapsia elätettäväksesi.
En todellakaan. Jos mikään muu ehkäisy ei käy, kondomi ei myöskään käy. Molemmilla on oikeus kieltäytyä käyttämästä itselleen ei sopivaa ehkäisyä. Se on tasa-arvoa se.
Jos et ole kondomille allerginen niin silloin se on sulle sopiva.
Mikä olet sanelemaan mikä minulle sopii. Jos kerron, tämä ei sovi minulle niin siihen ei ole mitään sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä tarvitse mitään vertauskuvia!
3,29€ ja tiedät.
https://www.kondomiverkkokauppa.fi/kondomit/Naisten-kondomit
Kumin käyttö on tuntumaltaan kuin lukisi pistekirjoitusta ohuet hanskat kädessä.
Jos terveytesi on miehelle noin yhdentekevä asia, on vain yksi ratkaisu...
Miksi naiset ei tykkää peppupanoista?
Siinä ei ole kuin hyviä puolia: Hormonaalista ehkäisyä ei tarvitse käyttää eikä kondomeita tarvita. Se oli myös tärkein ehkäisykeino Kiinassa kun perheeseen ei saanut syntyä kuin yksi lapsi, eikä miljardi kiinalaista voi olla väärässä.
Tämä on aihe joka itseänikin naisena ärsyttää, kun tiedän että mies ei tykkää kondomista ja itse en voi hormonaalista ehkäisyä käyttää terveyssyistä niin oikein mitään ei jää jäljelle... No sinkkuna olen nyt niin eipä tarvitse miettiä, paitsi sen verran vähän stressata et jos kivan miehen löydän niin mitä käy tämän asian kanssa... Edelliselle oli ok ettei tule sisään ja mentiin 5v ilman kondomia, menkkojen aikaan ja heti sen jälkeen eri, mutta olihan siinäkin toisaalta aina pieni stressi itsellä et mitä jos sittenkin raskautuu vaikka itsekin siis mielummin olin ilman kondomisäätöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä tarvitse mitään vertauskuvia!
3,29€ ja tiedät.
😂😂😂
Eiköhän joka taloudesta löydy elmukelmua tuon verran.
Parisuhteeseen ryhdytään yleensä lasten saamisen toivossa.
Harkitsisin vakavasti suhteeseen jäämistä. Kun vertaa pillereiden kaikkia mahdollisia haittavaikutuksia anaaliseksin vaikutuksiin (= että ei tunnu kivalta) niin eipä kovin paljon tunnu vaimosi välittävän sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos terveytesi on miehelle noin yhdentekevä asia, on vain yksi ratkaisu...
Mies ostaa kortsut ja nainen hoitaa käytön eikö niin?
Hyvin reilu ratkaisu, kun tässä hoidetaan nimenomaan naisen ongelmia eli raskauspelkoa ja lääkkeiden sopimattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Ne mällit voi lopuksi sitten pyyhkiä miehen alushousuihin. Mies voi niitä mällipöksyjä pitääIhan hyvin loppupäivän. Se lemu ja lima on vain rakkauden tuoksuja, joita mieskin haluaa haistella muistona ihanista hetkistä. Kun niiden eritteiden kanssa sählääminen ei naisiakaan haittaa, niin ei kai miestäkään?
Kumeja löytyy moneen malliin ja kokoon. Kannattaa etsi sopiva, eikä sieltä lähikaupasta halvinta mallia. Kumi on kummallekin parempi vaihtoehto, jos kerran on
Oliko jotain syytä, että miksi seksin jälkeen ei voi käydä edes alapesulla, vaan pitää jäädä limaan ja lemuun pyörimään?
Niin kuin mikä tahansa asia eli ei käy kaikille, mutta siitä huolimatta saa varmastikin kertoa myös positiivisen kokemuksen?