Jos nuoripari on ollut yhdessä 4 vuotta, voiko heitä enää mikään erottaa?
Perjantai illan ratoksi arvailuja. Mun sisko 25v on ollut itseään 5v vanhemman miehen kanssa nyt yli 4v ja ovat vieläpä asuneet yhdessä lähes koko ajan pienessä asunnossa. Tää mies on tenyt kaikenlaisia tempauksia suhteen aikana, mutta sisko vaan jatkaa hänen kanssaan. Sanotaan näin, että on paljon virkavallan kanssa asioita.
Mun on siskona hyvin vaikea ymmärtää, miten sisko antaa kerta toisensa jälkeen anteeksi.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Minut erotti aikoinaan avomiehestäni lastentarhanopettaja Paula T.
Eli kyllä voi.
Sori, mutta hörähdin 😂
Ihanan katkeraa ja todenmukaista 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kyllä voi.
Sori, mutta hörähdin 😂
Ihanan katkeraa ja todenmukaista 🤣
Minuakin naurattaa näin jälkeenpäin, kaikea sitä tuli exältä hyväksyttyä, joten onneksi tuo Paula ilmestyi hänen elämäänsä. Sittemmin Paula tuhosi ihan lapsiperheidenkin elämää, meillä ei exän kanssa ollut lapsia.
Kuuleeko Tuusula?
Esim. Tää mies on ahdistellut naisia kännissä heidän suhteen aikana, saanut tuomion ja silti sisko vaan jatkaa hänen kanssaan.
En ymmärrä, miten se rakkaus on noin vahnaa että annetaan kaikki anteeksi. Toisaalta tietysti upea asia, jos sisko ei väisty tämän miehen rinnalta, mutta tuntuu niin erikoiselta.
Ap
Tuskin on rakkautta vaan traumanbond ja sen purkaminen onkin sellainen työmaa, että tuskin eroavat koskaan, ellei toinen kuole tai joudu vankilaan.
Kaikki pettämiset ja muu hääräily vaan vahvistaa suhdetta.
T. Itsekin tällaisessa suhteessa
Aivan, voi siinä sellaisestakin olla kysymys, mutta ei siskolla mitään traumoja pitäisi olla. Itse en sietäisi kaikkea, mutta sisko sietää.
Eli kyllä voi.