Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö muita tolkuttoman pitkät mainokset Youtubessa?

Vierailija
16.01.2026 |

Siis nämä 10-15 s on ihan ok mutta sitten on tyyliin joku saakelin tyynymainos joka jatkuu minuutti tolkulla... mikä järki? Joo voihan ne ohittaa tietyn ajan jälkeen mutta silti

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MTV80s ja MTV90s lakkasivat toimimasta vuodenvaiheessa, joita olin käyttänyt radion korvikkeena 30 vuotta. Kun vastaavia kanavia ei ole, niin ostin vastaavan palvelun.

Hinta oli halpa, mutta sehän tietysti johtui joka biisin välissä tulevista mainoksista. Huomenna käyn tilaamassa saman palvelun ilman mainoksia ja maksan muutaman kympin kuussa ylimääräistä.

Kuuntele Yleä jonka maksat jokatapauksessa, halusit tai et. Plussana se kuuluu myös radiosta.

Vierailija
22/27 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän youtubea kännykän appista. Saako siihen jonkun blokkerin? Veikkaan, että ei. 

Brave selain esim. Siinä on sisäänrakennettu mainosten esto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toimiva mutta turvallisuudesta ei tiedä kukaan. Mutta ei mitään revancediakaan tarvi jos on se sentti älyä.

Minulla ei sit näköjään ole koska en tiedä millä muulla mainokset saa pois.

Juu. Elämä on kehittymistä, eikä kaikki ole aina helppoa.

Vierailija
24/27 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän youtubea kännykän appista. Saako siihen jonkun blokkerin? Veikkaan, että ei. 

Katso DuckDuckGo-appin kautta DuckPlayerilla. Ei näy mainoksia. 

Vierailija
25/27 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä selaimella niin saat.

Vierailija
26/27 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis ylisjonnet, joiden piti olla niitä diginatiiveja, itkee siitä että niiden youtubessa on mainoksia vaikka jopa tällainen 55v tietää miten niistä pääsee eroon?

Vierailija
27/27 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MTV80s ja MTV90s lakkasivat toimimasta vuodenvaiheessa, joita olin käyttänyt radion korvikkeena 30 vuotta. Kun vastaavia kanavia ei ole, niin ostin vastaavan palvelun.

Hinta oli halpa, mutta sehän tietysti johtui joka biisin välissä tulevista mainoksista. Huomenna käyn tilaamassa saman palvelun ilman mainoksia ja maksan muutaman kympin kuussa ylimääräistä.

Kuuntele Yleä jonka maksat jokatapauksessa, halusit tai et. Plussana se kuuluu myös radiosta.

Sekö soittaa minulle kasaria aamusta iltaan?