Hajustamattomilla huuhteluaineilla pesty pyykki HAISEE PAHALLE,sama vaikka olisi upo-uusi kone,raikas ja hyvä tuoksu jää uupumaan
Ne haisee vain märälle kankaalle. Kuudessakympissä pesty ja viikon vanha kone.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Huuhteluaineet haisevat pahalle. Puhdas pyykki ei haise millekään.
Usein sen tunkkaisen hajun aiheuttaa liian hidas kuivuminen.
Ota se paita koneesta ja laita nenä kiinni. Kyllä se haisee märältä rätiltä. Ap
Säilytätkö märät pyykkisi siis koneessa? Normaalit lyö ne suoraksi ja ripustaa ilmavasti kuivumaan.
Jos puhtaat pyykkisi haisevat, niihin on kertynyt vanhoja pesuainejäämiä. Se on rasvaa ja eltaantunutta hajustetta, pösilö.
On sulla tyhjä elämä kun noin vietät viikonloppua.
Apllä taas jotain aikuistumiskipuja.
Huuhteluaineen käyttö on turhaa.
Sanoisin, että joku hikinen salipaita tulee jossain vaiheessa tiensä päähän. Haju ei enää lähde pesemällä!
Roskiin vaan.
En ymmärrä tuota pyykkietikan hehkutusta.
Kerran pesin ja pyykki lemusi aivan kamalalta,piti pestä uudestaan ja siltikään se löyhkä ei meinannut lähteä. Hyönteismyrkky on ehkä osuvin ilmaisu kuvaamaan hajua!
Mieluummin huuhteluaine kuin etikka.
Hajustamattomissakin on tietty haju. Todella harva hajusteeton on sellainen ettei mitään tuoksua tai hajua olisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos huuhteluaineen tuoksu häiritsee, sen annostusta voi kokeilla vähentää. Huuhteluainetta käytetään yleensä sähköisyyden poistoon. Muuten puhtaaksi pesty ja ilmavasti kuivatettu pyykki ei tarviytse mitään viimeistelyaineita. Itse käytän huuhteluaineen sijaan itse tekemään pyykkietikkaa. Etikan tuoksu oistuu kuivauksessa, kuivaan pyykkini taloyhtiön kuivaushuoneessa, jossa on kattopuhallin ja ilmankuivaaja.
Nenä voi tottua erilaisiin tuoksuihin ja hajuihin., josta syystä parfyymia säännöllisesti käyttävät lisäävät annostusta, koska heidän nenänsä mielestä parfyymi ei enää tuoksu; muiden nenät ovat eri mieltä. En nuuski pyykkiäni märkänä. On mulla huuhteluainettakin kotona, koitan käyttää sen loppuun ja sitten menen pelkän etikan kanssa.
Kyllä se etikkakin jää sinne kankaaseen haisemaan, vänkyttänet sinä mitä hyvänsä. Oma nenäsi on tottunut sen hajuun myös, eli et itse sitä haista. Muut etikkaa käyttämättömät ihmiset kyllä haistavat sen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Polyesteriä sisältävät vaatteet alkavat haista aivan kuolemalle muutaman käyttökerran jälkeen. Polyesteri imee hien rasvaliukoisia, haisevia komponentteja
Sinne kuituihin on jäänyt ihorasva haisemaan, kun oletettavasti olet pessyt vaatteesi 40 asteessa. Polyester kestää kuudenkympin, eli nuo vaatteet kannattaa ainakin aika ajoin pestä siinä.
En käytä huuhteluainetta ollenkaan. Pesukoneessa on pesuainekasetit, pesuaineessa mieto raikastus joka ei kuivassa pyykissä tuoksu ollenkaan.
Jos haju on paha, se on paha vaikka pesisi hajusteisilla, se hajuste vain peittää sitä hajua.
Uuden koneen käyttöönotossa pitäisi ensin pestä se kone tyhjänä. Lisäksi pyykkejä ei saisi laittaa kuivaan liian tiheästi.
Huuhteluaineet on ylipäätään turhia.
Mulla ei ole pesukonetta lainkaan. Pesen vaatteet pesuhuoneen altaassa haaleassa vedessä hajustamattomalla saippualla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota pyykkietikan hehkutusta.
Kerran pesin ja pyykki lemusi aivan kamalalta,piti pestä uudestaan ja siltikään se löyhkä ei meinannut lähteä. Hyönteismyrkky on ehkä osuvin ilmaisu kuvaamaan hajua!
Mieluummin huuhteluaine kuin etikka.
Pyykkietikkaahan on kymmeniä erilaisia, vahvuisia ja eri tuoksuisia, varmasti löytyy mieleinen kaikille.
Pese ne pyykit kunnolla, korkeampi lämpötila ja lisähuuhtelu. 20 astetta ja pikapesu niin varmasti haisee.
Fakta jota ei haluta myöntää on että hajustamattomat huuhteluaineet,shampoo ja kosteusvoiteet jn haisevat. Niissä on sellainen vastenmielinen sairaalan haju. Kliininen. Tulee mieleen kuolemaa tekevä vanhus.
Mieluummin vaatteeni saavat tuoksua kookokselta kuin kuolemalta..