Hajustamattomilla huuhteluaineilla pesty pyykki HAISEE PAHALLE,sama vaikka olisi upo-uusi kone,raikas ja hyvä tuoksu jää uupumaan
Ne haisee vain märälle kankaalle. Kuudessakympissä pesty ja viikon vanha kone.
Kommentit (86)
Enemmän mä olisin kyllä huolissani niistä omista vaatteistani, jos niiden hajun peittämiseen tarvitaan hajustettuja pesuaineita. Joko se pesukone ei pese riittävän puhtaaksi, pyykkiä on liikaa tai pyykkiin jää pesuainejäämiä, jos se pesun jälkeen vielä haisee.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun tuntuu että kaikissa vaatteissa on vähän savun hajua kun lämmitämme puilla. Huomaan sen itsekin kun olen jossain muualla kuin kotona. Takka ei siis savuta tai mitään, mutta silti jotenkin haisen mielestäni aina joltain palvikinkulta!😅
Todennäköisemmin se on teidän talon ominaishaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niillä hajusteilla pyykkiin saa tuoksun mutta RAIKAS se ei ole. Raikkaan tuoksun saa pyykkiin kuivattamalla sen ulkona.
Rumpukuivaus on toiseksi paras vaihtoehto. Jos pesuhuoneesi lämpiää sähköllä tai muuten maksat lämmityksestä, niin se ei myöskään lisää lämmityslaskua, koska haihdutusenergia jää huonetilaan. Samoin tietysti kuivurin lämmitys ja moottorin käyttämä sähkö.
Kuivausrumpu kuluttaa vaatteita, minun mielestäni kuivausrumpu sopii vain silloin kun on kiire saada vaatteet kuivaksi
Ei kuluta kunnollisia vaatteita. Ne sinun pikamuotiryysysi kuluvat jo pesukoneessa. Osta parempia vaatteita ja hämmästy, miten hyvin ne kestävätkin sekä pesua että kuivausta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät huuhteluainetta? Eihän sitä edes tarvitse.
Kyllä sitä on syytä käyttää tietyille vaatekappaleille ja materiaaleille, esim. farkut, villa, talviasusteet kuten pipot, kaulahuivit, lapaset jne.
Lainaukset eivät näköjään onnistu joten kirjoitan näin. Miula on herkkä atoopinen iho ja ilman huuhteluainetta pyykistä tulee "peltiä,kovaa ja sattuu. Käytän jotain miedosti tuoksuvaa, pullo sininen ja siinä vauvan kuva,en nyt jaksa kävellä tuonne alas kellariin tarkistamaan mikä merkki.. mutta siis hyvin mieto tuoksu.
Ei se sinun korvienväliäsi parantaisi. Sen jälkeen haistaisit kaikkien saippuat, dödöt ja hiuslakat. Sitten alkaisi valitus tupakan tai erilaisten ruokien hajuista jne. Kun mieli on sairas, ei loppua näy.