Iha kohtuu hyvin menee mut en kiinnosta naisia.
Siis elämässä menee kohtuu hyvin asiat mallillaan mut ei kiinnosta naisia. Vakituinen työpaikka kohtuu ok palkka. Toki miinuksia on mut kukaan ei meistä ole täydellinen ehkä ikä tekee kun yli 40.mies ja rupsahtanut ei halua perhettä ja lapsiam
Kommentit (40)
Kai tasoni on sitten laskenut kun sitä alkoholia tulee juotua.
30 kymppinen ku oli nii kyl naiset kiinnostu. 40v ei enää ketää
No jotkut haluaa parisuhteen ja jotkut ei. Onneksi parisuhde ei ole mikään ihmisen perustarve eikä edellytys millekään. Itse jo 8 vuotta ollut omasta tahdostani yksin enkä ole kaivannut naista kertaakaan. Ei ole huonoa kokemusta naisista mutta tajusin vain aikoinaan etten tarvitse naista mihinkään ja että haluan olla yksin. Seksin suhteen käsi ajaa saman asian. Yksin olen onnellisempi.
Ehkä nykyään sitten pitää olla ns tasokas mies että saa naisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista kannattaakin pysyä kaukana.
Miksi? Kyllä minä kaipaan naisen kosketusta ja olla lähellä
Orgasmi on epäterveellistä ihmiselle. Etenkin mieheltä se poistaa elinvoiman, siemensyöksyn takia. Kokeilkaapa joskus olla edes 2 viikkoa laukeamatta, energiataso on aivan eri.
Seksitön suhde olisi harkinnan arvoinen juttu. Toki sitä voisi kokeilla erittäin hidasta seksiä, jossa ei laukea, mutta noinkohan onnistuu vuodesta toiseen.
M
No minä en kuitenkaa ole niin ruma ja olen pitkäkin et sit mättää kai muut asiat ja alkoholi varmasti.
Itsellä enempi että suurimmaksi osaksi ei väliä onko parisuhdetta vai ei, mutta välillä käy rakkauden ja lähemmyyden puutos tila päällä. Mutta se menee aina ohi.
Mitä tarkoittaa, ettet halua perhettä? Et halua sitä naista kanssasi asumaan? Tämä voi olla se ratkaiseva ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista kannattaakin pysyä kaukana.
Miksi? Kyllä minä kaipaan naisen kosketusta ja olla lähellä
Orgasmi on epäterveellistä ihmiselle. Etenkin mieheltä se poistaa elinvoiman, siemensyöksyn takia. Kokeilkaapa joskus olla edes 2 viikkoa laukeamatta, energiataso on aivan eri.
Seksitön suhde olisi harkinnan arvoinen juttu. Toki sitä voisi kokeilla erittäin hidasta seksiä, jossa ei laukea, mutta noinkohan onnistuu vuodesta toiseen.M
Täähän on kuin suoraan Tohtori Outolemmestä.
Sanotaa vientiä oli paljon vielä yli 30 v miehenä. Tuntuu et taso on nyt tosi alhainen
Lähde nyt ensiksi ihmisten ilmoille, kukaan ei tule kotoa hakemaan. Opiskeluvuosien jälkeen ei luonnollisesti tapaa päivittäin suurta määrää naisia, asian eteen on nähtävä vaivaa. Tinderissä suurin osa on miehiä ja kova kilpailu huomiosta.
Jos ei lapsia halua niin osa naisista ainakin heti jättää sinut huomiotta se on varma. Ja naimisiin monet naiset tulevaisuudessa haluaa (se perhe on vaimokin). Ihan sama vaikka lapsia ei olisi. Itse miehenä toivon että vaimon jokupäivä löydän mutta se on tuurissa kiini.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaa vientiä oli paljon vielä yli 30 v miehenä. Tuntuu et taso on nyt tosi alhainen
Miksi et silloin huolinut ketään kumppaniksesi? Nelikymppisillä on jo parisuhde, jos ovat sellaisen halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et silloin huolinut ketään kumppaniksesi? Nelikymppisillä on jo parisuhde, jos ovat sellaisen halunneet.
Tilanne on vähän erilainen nyt. On ollut lukuisia naisia kyllä
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nykyään sitten pitää olla ns tasokas mies että saa naisen
Niin no se kuka on tasokas kenenkin mielestä niin on täysin yksilöllistä. Naisissa sama juttu esim. kauneuden osalta sillein että on kauniita naisia jotka ovat mun makuun myös haluttavan näköisiä ja sitten on kauniita naisia jotka eivät ole haluja herättävällä tavalla kauniita ja yleensä missit/mallit kuuluu tuohon jälkimmäiseen kategoriaan mun kohdalla.
Se on vähän monimutkaista mun kohdalla että myös vähemmän kaunis nainen voi olla pantavan näköinen. Siihen vaikuttaa muutkin asiat kuin naama pelkästään ja naisen pitää olla mun makuun pantavan näköinen jotta mulla olisi pienintäkään mielenkiintoa alkaa parisuhteeseen.
Kenenkään ulkonäkö ei ole sellainen joka miellyttäisi kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on vähän erilainen nyt. On ollut lukuisia naisia kyllä
Olet jälkijunassa. Ikäisissäsi ei ole varmaan hyviä jäljellä. Joudut odottamaan vuosia, että hyviä vapautuu avioeroissa. Ota vanhempi puuma?
Vierailija kirjoitti:
30 kymppinen ku oli nii kyl naiset kiinnostu. 40v ei enää ketää
Kertoo susta miehenä. Kolmekymppisenä riittää että oli jännä-jani. Nelikymppisenä se ei riitä. Joo edelleen pitää olla jännä, mutta sen lisäksi hyvässä duunissa, osata puhua jo semifiksuja juttuja ja olla myös jokseenkin kondiksessa. Kolmekymppisenä iso osa oli iän takia vielä kondiksessa ja harva oli edenny päällikkörooliin. Mut nelikymppisenä tilanne on jo täysin toinen. Kolmekymppisenä naisille ehkä riitti myös juttelut hyvin kevyistä aiheita. Nelikymppisenä halutaan mieheltä myös älykkyyttä. Ihan perus maanrakenraja-make ei ole se ykkösvalinta keskusteluihin.
Eivät kaikki naiset ole syvällisiä tai älykkäitä keskustelijoita. Suurin osa tavallisia tallaajia, keskinkertaisine kevyine ajatuksineen ja mielipiteineen. Ap:n pitäisi osata erottautua tapetista edukseen, niin helppo esim. päivittää vaatekaappia, pysyä normaalipainossa, puhdistuttaa hampaat (ettei henki haise, hymyssä näkyvät hampaat myös oltava kunnossa) ja huolehtia hygieniastaan.
Nuorempana naisrt itsekkin juoksi baareissa ja oli villimpiä. Ei toimi samat ns villin pojan kikat naisiin näin vanhemmalla iällä. :D pitää olla oma elämän hallinta kohdillaan ja kyetä todistamaan teoilla sille naiselle että on muutakin kuin viikonloppu juoja. Harrastukset on plussaa.