Mikä määrä menneisyyden seksikumppaneita on jo paljon?
Jos seksikumppaniksi lasketaan nekin, joiden kanssa ei olla esim nuoruudessa menty ihan loppuun asti.
Minulla kymmenen. Itse pidän sitä isona lukuna.
N47
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästä ja myös siitä, minkä tyyppisiä suhteet ovat olleet. Jos kaikki kokemukset ovat parisuhteessa niin se on parempi, mutta toisaalta jos takana on vain 2 vuoden parisuhteita eikä yhtään pidempää, niin sekin on vähän huono juttu. Nelikymppisillä sanoisin että yli 10 kumppania on paljon.
Avaatko vähän, miksi henkilö, jolla on ollut 7 seksikumppania joista kaikki ovat olleet seurustelusuhteessa on parempi henkilö kuin hän, jolla on ollut 7 seksikumppania, joista 2 parisuhteissa ja 5 yhden illan juttuja?
En minä sanonut että olisi huonompi. En ottaisi henkilöä, joka on harrastanut yhden illan juttuja. Se kertoo että meillä on liian erilaiset arvot. En myöskään ottaisi nelikymppistä henkilöä, joka ei ole kyennyt yli 2 vuoden parisuhteeseen. Se kertoo ettei kyseinen henkilö kykene pit
Entä, jos olet ryhtynyt parisuhteeseen henkilön kanssa. Sitten, suhteen jo vakiinnuttua, sinulle selviäisi, että kumppanillasi on kuin ollutkin nuoruudessaan muutama yhden illan juttu. Vaikka sinulla oli suhteen alussa käsitys, että ei ole ollut. Muuttuisiko käaityksesi kumppanisi arvoista, olisiko se suhdekriisin paikka?
Perstuntumalta sanoisin, että nelikymppinen, jolla ei ole yhtään kokemusta parisuhteen ulkopuolisesta seksistä on harvinaisempi ilmestys kuin henkilö, jolla on ainakin yksi tällainen seksikerta menneisyydessään. Ei kai meillä kaikilla huonot arvot ole?
Tuota, se Georges Simenonin 10000 naista voisi olla vähän paljon, mutta onhan hän aika vanhakin.
N66, ehkä 80
Vierailija kirjoitti:
Oman vaimon luku on 2, joista toinen olen minä, ja pidän sitä sopivana lukuna.
Entä sinun luku? 300?
Vierailija kirjoitti:
Tuota, se Georges Simenonin 10000 naista voisi olla vähän paljon, mutta onhan hän aika vanhakin.
N66, ehkä 80
Oliko hällä niin paljon?
Alta kymmenen on. Mutta olenkin ollut kohta yhdeksän vuotta selibaatissa.
50+ kunnes päädyin nykyiseen suhteeseen yli 25v sitten
No täällä ainakin vain yli nelikymppinen ja meitä omassa kaveripiirissäkin useampi, joilla seksi on liittynyt ainoastaan pitkiin parisuhteisiin/avioliittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 16 ja olen 50 ja se on mielestäni paljon.
Mutta: parhaillaan olen ihastunut mieheen jolla on 250. Se on valtava määrä ja kipuilen sen kanssa voinko ikinä hyväksyä sitä.
Ikä ratkaisee. Nuorille naisille tämä on eri asia kuin minun ikäluokalle. Nuorilla voi olla se 250 ja se on normaalia vielä.
Me 50v elimme ihan eri ajassa ja maailmassa. Esim itselläni vielä 35v iässä määrä oli vain 4.
Siis ihan oikeasti olet 50-vuotias, laskeskelet tuollaisia ja keskustelet uuden miehen kanssa monenko kanssa olette panneet? :D
En ymmärrä mikä tuossa ihmetyttää. En siis ole tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja, mutta tietenkin vakavassa suhteessa käydään läpi ja kerrotaan aiemmastakin elämästä kumppanille. Jos toisen haluaa ihan oikeasti tuntea, ei mikään aihe ole sellainen etteikö siitä puhuttaisi. Kiinnostaa minua kumppanissa kaikki muukin, niin miksei tämäkin?
Minusta tuo, ettei muka olla kiinnostuneita ja vähätellään tämän osa-alueen tärkeyttä toisen henkilöhistoriassa, vaikuttaa lähinnä teeskentelyltä ja halulta osoittaa omaa trendikästä ja voimaantunutta vapaamielisyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N66, ehkä 80
Oliko hällä niin paljon?
Kuka sen tietää, itse hän niin on väittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ketä h*lvettiä kiinnostaa?
Incel ilmoittautui.
Ei kyllä kiinnosta toisen kumppanit, paitsi jos ne on jotain mitä tunnen ja joudun olemaan koko ajan tekemisissä. Silloin ehkä olisi hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Pari sataa. En edes muista kaikkien nimiä. Oli villi nuoruus.
Tautien määrä? Tuliko herpestä? Taatusti tuli vaikka kortsu olisi ollut käytössä. Papilloomaviruksia lukuisia. Oletko kuitenkin välttynyt kohdunkaulan syövältä tai sen esiasteilta?
Ei oo aavistustakaan puolison luvusta eikä hänkään ole ollut kiinnostunut mun luvusta.
Jaa-a. Itsellä reilu 50 ja varmaan se on melko paljon. Jos kumppaniehdokasta ajattelisin, niin mieluummin hänellä soisi olevan kokemusta, kuin että ei juuri lainkaan. Eipä sitten tarvi ainakaan pohtia että olisi jäänyt jotain kokematta. En kyllä ole ikinä kumppaneilta kysellyt. M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari sataa. En edes muista kaikkien nimiä. Oli villi nuoruus.
Tautien määrä? Tuliko herpestä? Taatusti tuli vaikka kortsu olisi ollut käytössä. Papilloomaviruksia lukuisia. Oletko kuitenkin välttynyt kohdunkaulan syövältä tai sen esiasteilta?
Kaikkea kanssa, miten alfalle nyt kohdunkaulan syöpä tulisi? Kaikki neidot, ne 200 ja rapiat päälle, olivat neitsyitä. Muut eivät mulle kelpaa, ovatten likaisia.
Viiden kanssa kakkospesälle ja kuuden kanssa loppuun asti. Neljä näistä on ollut pidempiä seurustelusuhteita.
N48
Ts. ohut persoona. Voihan tuollaisella panojaan laskeskelevalla ja partnerilukumäärästä keskusteluja käyvällä miehellä olla ihmisenä sinänsä vaikka kuinka monikerroksinen elämä täynnä jotain hurjia kokemuksia (joihin paennut sitä tyhjää persoonaansa, jota ei kestä itsekään ilman jatkuvaa stimulaatiota), mutta persoonana hyvin ohut.
Sellainen, että jumiuduttuasi hissiin ja elämäntarinakokemusten ohitettua ei vaan olisi yhtään mitään.