Mikä määrä menneisyyden seksikumppaneita on jo paljon?
Jos seksikumppaniksi lasketaan nekin, joiden kanssa ei olla esim nuoruudessa menty ihan loppuun asti.
Minulla kymmenen. Itse pidän sitä isona lukuna.
N47
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 16 ja olen 50 ja se on mielestäni paljon.
Mutta: parhaillaan olen ihastunut mieheen jolla on 250. Se on valtava määrä ja kipuilen sen kanssa voinko ikinä hyväksyä sitä.
Ikä ratkaisee. Nuorille naisille tämä on eri asia kuin minun ikäluokalle. Nuorilla voi olla se 250 ja se on normaalia vielä.
Me 50v elimme ihan eri ajassa ja maailmassa. Esim itselläni vielä 35v iässä määrä oli vain 4.
Olen saman ikäinen. Me viisikymppiset olimme nuoria aikuisia ysärillä ja nollarin alussa. Silloin oli mm. yökerhokulttuuri kuumimmillaan ja irtoseksin harrastaminen ihan yhtä hyväksyttyä kuin tänäänkin.
Teitkö aikamatkan 50 -luvun agraariyhteiskunnasta tähän päivään, vai oletko sittenkin jo ysikymppinen?
Yli viis on itsestä paljon, enkä haluaisi olla naisen kanssa jolla olisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästä ja myös siitä, minkä tyyppisiä suhteet ovat olleet. Jos kaikki kokemukset ovat parisuhteessa niin se on parempi, mutta toisaalta jos takana on vain 2 vuoden parisuhteita eikä yhtään pidempää, niin sekin on vähän huono juttu. Nelikymppisillä sanoisin että yli 10 kumppania on paljon.
Avaatko vähän, miksi henkilö, jolla on ollut 7 seksikumppania joista kaikki ovat olleet seurustelusuhteessa on parempi henkilö kuin hän, jolla on ollut 7 seksikumppania, joista 2 parisuhteissa ja 5 yhden illan juttuja?
En minä sanonut että olisi huonompi. En ottaisi henkilöä, joka on harrastanut yhden illan juttuja. Se kertoo että meillä on liian erilaiset arvot. En myöskään ottaisi nelikymppistä henkilöä, joka ei ole kyennyt yli 2 vuoden parisuhteeseen. Se kertoo ettei kyseinen henkilö kykene pitkäaikaiseen parisuhteeseen (ei voi olla niin, että vika olisi joka kerta vain siinä toisessa).
Joku 2000 laittaa miettimään että onkohan tyyppi ihan terve
Ei se määrä vaan periaate... Kunhan jokaisen kumppanin, jonka kanssa on sänkyyn menty, on oltu yhdessä periaatteella kunnes kuolema meidät eroittaa. Voihan niitä olla kunhan on aito leski jokaisesta ennen kuin uuden ottaa.
Nämä naiset joiden kammarissa lappaa jos jonkinlaista kulkijaa ovatkin sitten aivan eri asia.. Heitä en kunnioita yhtään enkä usko että he itseäänkään kovin korkealle noteeraavat.
En osaa sanoa tähän mitään. Nuorempana hurvittelin, mutta sitten oli pitkiä suhteita, joiden aikana en käynyt vieraissa. Pitkiin suhteisiin kyllästyneenä olen taas villiintynyt ja on kaikenlaisia juttuja kertynyt yhdenkerranjutuista vakipanoihin. Myös kolmenkimppaa. Olen 5-kymppinen nainen.
Jos seksikumppaneita on kovin vähän, niin sehän tarkoittaa vain suurempaa todennäköisyyttä sille, että määrä tulee vielä kasvamaan.
Se tunne, ettet ole vielä kokenut tarpeeksi, voi tulla minkä ikäisenä vain.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa tähän mitään. Nuorempana hurvittelin, mutta sitten oli pitkiä suhteita, joiden aikana en käynyt vieraissa. Pitkiin suhteisiin kyllästyneenä olen taas villiintynyt ja on kaikenlaisia juttuja kertynyt yhdenkerranjutuista vakipanoihin. Myös kolmenkimppaa. Olen 5-kymppinen nainen.
Juuri tuollaisia en kunnioita yhtään, mutta etpä sinä itsekään itseäsi oikeasti kunnioita kun aivan rehellinen olet
Vierailija kirjoitti:
Jos seksikumppaneita on kovin vähän, niin sehän tarkoittaa vain suurempaa todennäköisyyttä sille, että määrä tulee vielä kasvamaan.
Eli jos joku on luonteeltaan varovainen ja rauhallinen, on suurempi todennäköisyys että hän tulee tekemään hulluja, uhkarohkeita ja villejä juttuja. Vai olisiko kuitenkin todennäköisempää, että hän pysyy jatkossakin varovaisena ja rauhallisena?
30. Mukana myös pari naista ja kimppajuttuja, viimesen 4 vuoden aikana olen pariutunut ja lisääntynyt niin ei oo tullu enää lisää, mutta nuoruus oli hurja :D
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos joku on luonteeltaan varovainen ja rauhallinen, on suurempi todennäköisyys että hän tulee tekemään hulluja, uhkarohkeita ja villejä juttuja. Vai olisiko kuitenkin todennäköisempää, että hän pysyy jatkossakin varovaisena ja rauhallisena?
No itse ainakin olin nuorena ujo, syrjäänvetäytyvä ja vähään tyytyväinen. Noin 45-vuotiaana minusta tuli jännityshakuinen riskinottaja ja luultavasti sellaiseksi jään. En palaa varovaiseen olemiseen enää koskaan.
On niitä nyt ainakin sata ollut, mutta onhan tässä jo 62 vuotta elettykin. Enää ei seksi edes kiinnosta, joten hyvä, että aikoinaan tuli se noin "hyvin taputeltua".
Minulla on ollut satoja naisia eikä ketään kumppania ole haitannut. Itse en tosin huolisi vakavaan suhteeseen naista, jolla on ollut enemmän kuin viisi kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta: parhaillaan olen ihastunut mieheen jolla on 250. Se on valtava määrä ja kipuilen sen kanssa voinko ikinä hyväksyä sitä.
Ikä ratkaisee. Nuorille naisille tämä on eri asia kuin minun ikäluokalle. Nuorilla voi olla se 250 ja se on normaalia vielä.
Me 50v elimme ihan eri ajassa ja maailmassa. Esim itselläni vielä 35v iässä määrä oli vain 4.Olen saman ikäinen. Me viisikymppiset olimme nuoria aikuisia ysärillä ja nollarin alussa. Silloin oli mm. yökerhokulttuuri kuumimmillaan ja irtoseksin harrastaminen ihan yhtä hyväksyttyä kuin tänäänkin.
Teitkö aikamatkan 50 -luvun agraariyhteiskunnasta tähän päivään, vai oletko sittenkin jo ysikymppinen?
Jakorasioita pantiin mutta ei niiden kanssa alettu suhteeseen. Muistan kyllä olen samaa ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me 50v elimme ihan eri ajassa ja maailmassa. Esim itselläni vielä 35v iässä määrä oli vain 4.
Siis ihan oikeasti olet 50-vuotias, laskeskelet tuollaisia ja keskustelet uuden miehen kanssa monenko kanssa olette panneet? :D
Vastuulliset ihmiset keskustelevat seksuaaliterveyteen liittyvistä asioista ennen seksisuhteen aloittamista. Esimerkiksi jos aiempia kumppaneita on 250, niin henkilöllä on 99,9 %:n todennäköisyydellä väh
No eiköhän tuohon riitä ihan perus kondomi ja molemmat käy testeissä, jos huolestuttaa? Aivan todella kummallista pelleilyä tuollaiset keskustelut, ja huvittavaa verhota se joksikin "vastuullisen ihmisen toiminnaksi". Toki jokainen saa toimia kuten haluaa, ei siinä :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotain 15 luokkaa ja miesystävästä en oikeastaan tiedä. Mikä tässä olikaan ongelma? N50
Ei varmasti ole ongelma jos ihmiset sopivat toisilleen, mutta kertoo ihmisen arvomaailmasta, ja kaikki eivät arvosta lepsua suhtautumista seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotain 15 luokkaa ja miesystävästä en oikeastaan tiedä. Mikä tässä olikaan ongelma? N50
Ei varmasti ole ongelma jos ihmiset sopivat toisilleen, mutta kertoo ihmisen arvomaailmasta, ja kaikki eivät arvosta lepsua suhtautumista seksiin.
Joo, varmasti nuo on sellaisia asioita jotka indikoi nimenomaan toisilleen sopivuutta.
Minulle jo se, että mies laskeskelisi panojaan ja haluaisi keskustella niistä, olisi turn off. Mies, joka ajattelee seksiä partnerimäärän kautta, ei yksinkertaisesti voi olla hyvä rakastaja eikä minua kiinnostava ihminen. Ei sellaisen kanssa seksuaalisuuskaan varmasti natsaa yhtään. Hyvin ohut ihminen.
Vastuulliset ihmiset keskustelevat seksuaaliterveyteen liittyvistä asioista ennen seksisuhteen aloittamista. Esimerkiksi jos aiempia kumppaneita on 250, niin henkilöllä on 99,9 %:n todennäköisyydellä vähintään herpes. Sitten pitää miettiä, haluaako sen itselleen vai ei.