Paras tapa aloittaa päivä?
Kommentit (206)
Pienet päivätorkut heti aamupalan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Seksi.
Ei ole mukavaa yksin.
Jääkylmä energiajuoma ja iso aamiainen.
Heti ensimmäinen vastaaja osui oikeaan, eli seksi, kunnon nainti heti aamulla saa päivän käynnistymään ihan erilaiseksi.
Minulle paras tapa on nukkua pitkään ja herätä sitten kun luonnostaan herää. Inhoan sitä kun pitää herätä kesken unien, kännnykän herätysääni on maailman ärsyttävimpiä ääniä. Tänäänkin aamu lähti loistavasti käyntiin. Heräilin noin klo 08, venyttelin vähän sängyssä ja kuulostelin, jaksanko nousta vielä. Tuntui siltä, että jaksaa, ja siitä vessaan ja kahvinkeittoon ja koiria ulkoiluttamaan. Huomisaamuna se on vaan taas herättävä klo 05.45, vaikkei huvittaisi. Lähden ajamaan töihin klo 07, työt alkaa klo 08. En ole virkeä yhtenäkään arkiaamuna herätessäni, jos on töihin lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Heti ensimmäinen vastaaja osui oikeaan, eli seksi, kunnon nainti heti aamulla saa päivän käynnistymään ihan erilaiseksi.
Joo, minulla ei toimi. Ei ole minkäänlaisia haluja aamuisin, ei ole ikinä ollut. Iltaisin haluttaa kyllä, ja iltaisin jää myös sellainen rento oli, on helppo nukahtaa sen jälkeen.
Istun Havaijilla kotimme parvekkeella ja katselen merta. Paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun kissa tulee työntämään kuononsa nenään kiinni ja tarkistamaan että jokohan tuo eukko olisi herännyt että saisi jo ruokaa
Mun kissa tekee tuon saman ja jos en nouse niin ottaa nenäkoukun, tunkee käpälän nenään kiinni ja kynnen nenän sisään ja vetää. Siihen nousen aina ja tietää sen :D ei varmaan tarvitse erikseen mainita et on oranssi uros. Toinen musta värinen vain odottaa kiltisti ja puskee.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä suihku noin 10.min.
30-60 sekuntiakin riittää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kissa tulee työntämään kuononsa nenään kiinni ja tarkistamaan että jokohan tuo eukko olisi herännyt että saisi jo ruokaa
Mun kissa tekee tuon saman ja jos en nouse niin ottaa nenäkoukun, tunkee käpälän nenään kiinni ja kynnen nenän sisään ja vetää. Siihen nousen aina ja tietää sen :D ei varmaan tarvitse erikseen mainita et on oranssi uros. Toinen musta värinen vain odottaa kiltisti ja puskee.
Kissasi on Karvisten sukua. Tunnistaa erikoisesta huumorintajusta kynsien käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Miks kylmä suihku? Itsellä kuuma suihku, jos käyn aamulla, ja ihanan rentona saa herätä!
Arki: aamukakka, jumppailua, kaurapuuro, ruisleipä, appelsiinimehu ja kahvi, meikit ja musaa kuunnellen hyvillä mielin töihin.
Viikonloppu: herään yksin, villasukat jalkaan ja lämpimästi päälle, vähän isompi aamupala hämärässä jotain sarjaa katsellen, aamukakka. Sitten vaatteet pois ja takas tuplapeiton alle miestä herättelemään. Usein siitä pääsee vasta tunnin päästä suihkun kautta ylös. ;) Toki arkenakin joskus ehditään aamuseksiä.
N52
Hyi hitto eli meet paskaisellla perseellä just paskantaneena miehesi viereen panemaan ja sen jälkeen vasta suihkuun tunnin panon jälkeen. Hyhhyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasi vettä, kuppi appelsiinimehua, kulhollinen ruiskaurapuuroa, pala ruisleipää, lasi piimää, kuppi kahvia ja kaurakeksi. Tuolla kävalla olen aloittanut päiväni viimeiset 20 vuotta.
Hirvee määrä ruokaa ja juomaa.
Aamulla pitää syödä kuin kuningas. Päivällä kuin keskiverto kansalainen. Ja illalla kuin kerjäläinen.
Pieraista jättipierut ja nauraa röhöttää päälle kun kumppanin aamu alkaa paskanhajulla.
Herätä aikaisin. Kääntyä. Möyhiä tyynyä. Nukkua uudestaan.
Se tunne, kun on arkivapaa, vapaapäivä
Lasillinen raikasta vettä! Herättää aivot ja virkistää. <3
Mikä himputin tarve on osoittaa mulle mieltä, kun sanoin liikunnan aiheuttavan itselleni parhaan tunteen aamulla?
Aika monet ihmiset saavat pirteämmän olon päivään aamuliikunnoilla. Ei tietenkään kaikille, mutta aika monelle.