Paras tapa aloittaa päivä?
Kommentit (206)
Hyvät kahvit heti aamulla ja jotain syötävää sen kanssa, siitähän se päivä alkaa, HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA ITSE KULLEKIN!
Tunti jumitusta kahvikupin kanssa, siitä se alkaa pikku hiljaa sitten rullata.
Miettimällä taas tuhannen kerran eri its"ri keinoja, jospa tänään....
Olen kuullut: "vedä käteen aamuin varhain, siitä syntyy päivä parhain"
Vierailija kirjoitti:
Juice lauloi että aamu alkaa A:lla. Itselläni se on, kiitos viimeisimpien alkoholilain muutosten, ruvennut usein alkamaan B:llä.
Nyt kajahti muisto jostain kaukaa menneisyydestä. Oli A olutta ja hädin tuskin muistan B -olutta, eikö?
Kunnon ihmiset joivat vain aA-olutta, se B oli jotain keskikaljaa, ja jotenkin halveksuttua. Pitihän oluessakin olla prosentteja, paljon.
Lähdin opiskelemaan J.kylään vuonna 1981, ja niissä piireissä keskiolut olikin se the oikea olut. Tämmöinen savolaisjuntti oli ihmeissään, kun vetivä miedompia.
Minulla ei ole mitään synkkiä ajatuksia.
Viikonloppuisin on ihana nukkua niin pitkään kuin unta riittää ja sitten kahvimukin kanssa lojua vielä herättyä jonkin aikaa lisää.
Hyvä aamiainen, kahvia, munakasta, paahtista, sohvalla köllötellen ja joku kiva sarja telkusta myös. Joo ja kynttilän valossa. Tulee hyvä fiilis.
Kahvinkeitin porisemaan ja muutama minuutti paljain jaloin kävelyä isolla takapihalla joka aamu oli sitten lunta tai ei. Sitten huuhtelemaan jalat ja kahville. Asuntokin tuulettuu siinä samalla kun takaovi on auki.
Paras mahdollinen tapa on mulle aamuvarhainen lenkki. Sen jälkeen suihkuun ja sitten se vasta mahtava fiilis tulee.
Kesällä oli aivan mahtavaa polkea 10km frisbeegolfaa ja sen jälkeen pulahtaa sen läheisyydessä olevaan järveen ja sitten taas 10km pyöräilymatka himaan. Ennen puoltapäivää olin himassa.
Liikunta on ainakin itselleni hemmottelutapa.
Venyttely rauhassa 10 minuuttia kahvit päälle, sitten pesut ym ulos.
Aamu alkaa A:lla, illan päättää A.
Karaoke siitä saa buustia päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petaa sänky.
Ei. Sen pitää ensin kuivua ja tuulettua. Ihminen hikoilee siihen litran yön aikana. Fiksumpi pedata kun tulee töistä.
Olihan tämä nyt kirjoitettu samaan tapaan kuin esim "Tämä laukku painaa ainakin tonnin!" ?
Sitruunavettä, kevyttä filosofista keskustelua aiheista doorialaisessa pylväikössä
Vierailija kirjoitti:
Suihinoton saaminen.
Katkarapua poskeen.
Lyhennetty versio Asahin ykkös sarjasta. Sillä aikaa kahvi lämpenee mikrossa.
Kirjoitan vauva palstalle normaali kommentit työttömistä ja muista kela eläteistä