Miksi aina epäviehättäville annetaan samat neuvot
Kasvata pitkät hiukset.. Vaikka kaikille ei edes sovi pitkät... Onko se joku virstanpylväs pois jos ei vain yksinkertaisesti ole kiinnostunut jatkuvasta hiustenhoidosta koska pitkät hiukset ovat ainakin itselleni hankalat.. Koettu on.
Pudota normipainoon . . Eli vain normipainoiset on hyvännäköisiä.. Ja kaikki näyttävät hyvältä normipainossa. Mua pidettiin silloinkin rumana ja kyllä tämä on totta ei mikään mun mielipide.
Kyllähän kirpparilta saa vaatteita.. Niin öö kyllä mutta ne on toisten vanhoja.. Eikä kovin hyvässä kunnossakaan välttämättä.
Kommentit (42)
Kyllähän nuo ovat ihan hyviä neuvoja. Naisella lyhyt tukka ja ylipaino ovat useimpien miesten mielestä (oletan sinun hakevan miestä) aivan varmasti huonompi yhdistelmä kuin pitkä tukka ja normaalipaino, ihan ulkonäköön katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on antanut epäviehättävälle vinkin käydä kirpparilta vaatteet? Onko epäviehättävyys synonyymi köyhyydelle?
Sillä on kyllä oikeasti aika paljon merkitystä, pukeutuuko kivasti vai ei.
Ei kai niistä vaatteista nyt päältä näy ovatko kirpparilta? Nykyäänhän kirppareilla on sitäpaitsi todella hyväkuntoista ja jopa uudenveroista kamaa verrattuna vanhoihin aikoihin, jolloin sinne rahdattiin kaikki vanhat ja rikkinäiset rääsyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo ovat ihan hyviä neuvoja. Naisella lyhyt tukka ja ylipaino ovat useimpien miesten mielestä (oletan sinun hakevan miestä) aivan varmasti huonompi yhdistelmä kuin pitkä tukka ja normaalipaino, ihan ulkonäköön katsomatta.
.mulla oli pitkähiukset nuorena ja olin suunnilleen normipainoinen sain kuulla olevani ruma.. Jopa rumimmista rumin. Vaikka siitä on 20 vuotta se vaikuttaa helvetisti.. Sitten kun ikää tuli olin ihan kivan näköinen mutta kelpasin vain kerta panoksi....
Silloin kun on ollut se normi eikä siltäkään ollut mikään.. Niin ei se lisää motivaatiota pudottaa painoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ajatreke, josboket pituusrajoitteinen mies, kuten vaikka ninä alle 166 cm pituisena, niin kaikki, mitä olen yrittänyt tehdä kropalkeninon aina pilkan ja vit..lun kohde.
Esimerkiksi hoikkana olin hukkapötkä
Kun treenasin näkyvät vatsalihakset olin pullistelija.
Kun olin vähön normaalipainoinen niin olinnpuutarhatonttu.
Ja totta kai koska olennlyhytbkasvuinen niin totta kai oken myös huonoitsetuntoinen ja koska oken alke 13 vuotiaan mittainen varmasti myös psyykkeeni ja ymmärryskykyni on alke 11 vuotiaan lapsen tasoa. Mitenkähän tässä tekisibitsestään fiksumman oloisen? Pitäisikö aloittaa hiusten siurrosta niin saanbkaljuuntuvan nuppini komeamman vai pitäisikö hankkiableuka implantti? Vai riittäkö, että teetän uudennpurukaluston, niin saan pepsodent irvistyksen?
Jos et osaa kirjoittaa, ehkä ymmärrystäsi epäillään aihe
Totta turiset. Tulin edellä tuotuneena tehneeksi ihan liian monta kirjoitusvirhettä kun kiukuttaa välillä kun en oikeati tiedä miten sitä osaisin olla, että voisin olla ihan niin kuin suurin osa meistä mutta silti oma itseni. No uhriutumisella en voita mitään. Aina voi myös vertailla mutta tuskin sekään johtaa oikein mihinkään. Koen vain vahvasti, että itse minun on yritettävä mitä nyt ikinä sen sijaan, että odottaisin vain muiden muuttuvan mieleisekseni.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ajatreke, josboket pituusrajoitteinen mies, kuten vaikka ninä alle 166 cm pituisena, niin kaikki, mitä olen yrittänyt tehdä kropalkeninon aina pilkan ja vit..lun kohde.
Ja totta kai koska olennlyhytbkasvuinen niin totta kai oken myös huonoitsetuntoinen ja koska oken alke 13 vuotiaan mittainen varmasti myös psyykkeeni ja ymmärryskykyni on alke 11 vuotiaan lapsen tasoa. Mitenkähän tässä tekisibitsestään fiksumman oloisen? Pitäisikö aloittaa hiusten siurrosta niin saanbkaljuuntuvan nuppini komeamman vai pitäisikö hankkiableuka implantti? Vai riittäkö, että teetän uudennpurukaluston, niin saan pepsodent irvistyksen?
Voisit aloittaa vaikkapa opettelemalla kirjoittamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit aloittaa vaikkapa opettelemalla kirjoittamaan
&nb
Kyllä, kyllä olet sinäkin aivan oikeassa. Mulla vaan taisinäsken mennä kuppi nurin kun taas tuntui sille, että mitänikinä teenkin, niin ei se mitään hyödytä kuitenkaan.
No olen yrittänyt pitääbkorvavälini kunnossa.
Tuo yksi kommentti ekalla sivulla paljasti että antaessaan kaunis ns hyviä neuvoja epäviehättäville ne on vain naamioituja.. Ei ne hyvännäköiset ole yhtään sen kohteliaampia vaan vielä julmempia kuin epäviehättävät mutta heille se sallitaan.
Samalla sitten selitetään kuin sisäinen kauneus on se juttu ja ohittaa ulkoisen.. Tai että muka ruma käytös tekis ihmisestä ruman.. Jep jep.
Naamalleen ei kukaan voi mitään vaikka yrittäisi meikata ja laittaa. Luisevat kasvot eivät viehätä ihmisiä vaikka muutoin olisi mukava tyyppi. Vanhemmiten vielä korostuvat jos kasvojen luusto on sen mallinen että näyttää noita-akalta. Ei siihen auta pitkät hiuksetkaan, jos katsoo esim Macronin vaimoa.
Hyvä trinmattu kroppa, pitkät hiukset ja opettele meikkaamaan. Ja tietysti hymyile.
Ei riitä normipaino ja ripsiväri, jos naama on kuin paistinpannulla lyöty.
Miksiköhän ihmiset avioituu ja hankkii lapsia rumien kanssa kun tietävät että lapsistakin tulee rumia ja joutuvat kärsimään? Hanki lapset komean ja kauniin kanssa, ruman kanssa voit sitten viettää loppuelämän rauhassa ilman seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä trinmattu kroppa, pitkät hiukset ja opettele meikkaamaan. Ja tietysti hymyile.
Eli kiduta itsesi normipainoon ja vedä feikki hymy. Opettele moikkaamaan niin että ei näytä meikiltä että pystyt huijaamaan ettei muka olis meikkiä
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sun suurin ongelma ole sun alkoholin käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Rupea lepakoksi. Flaxi käy.
Vit tu mikä ääliömäinen kommentti. Mullekin on tuota ehdotettu. Et sitten stanan pieniaivoinen paska tajua, että jotkut ovat heteroita eikä kiinnosta pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kiduta itsesi normipainoon ja vedä feikki hymy. Opettele moikkaamaan niin että ei näytä meikiltä että pystyt huijaamaan ettei muka olis meikkiä
Sulla taitaa kuitenkin suurin ongelma olla persoonallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten pitäisi sopia kasvoihin. Kaikkein paras ratkaisu on löytää kampaaja, jolla on silmää ehdottaa kasvoille parhaiten sopivaa leikkausta.
Nykyisin taitaa netissäkin olla työkaluja, joilla voi kokeilla, millainen hiustyyli sopii parhaiten. Kaikille ei pitkä tukka sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa kuitenkin suurin ongelma olla persoonallisuus.
Jaa mentiin taas tähän.. Eli kaikki pielessä. Pitääkin kuolla. Hyvä idea.
Mä neuvoisin keskittymään muuhun kuin ulkonäköön. Ei kai se ole tärkein asia kun haetaan partneria?
Kyllä nuo ainakin minulla nuorena toimivat. Ei ketään haitannut mun kirveellä veistetty naama, kun mulla oli pitkät hiukset, hyvä vartalo ja kirpparilta ostetut persoonalliset vaatteet.
Ei miehet kiinnitä huomiota siihen, ovatko hiukset ohuet vai paksut, mullakin oli ohuet, mutta se pituus on se juttu. Ja ei kai nyt kukaan kirppariltakaan huonokuntoista vaatetta osta.