Miksi aina epäviehättäville annetaan samat neuvot
Kasvata pitkät hiukset.. Vaikka kaikille ei edes sovi pitkät... Onko se joku virstanpylväs pois jos ei vain yksinkertaisesti ole kiinnostunut jatkuvasta hiustenhoidosta koska pitkät hiukset ovat ainakin itselleni hankalat.. Koettu on.
Pudota normipainoon . . Eli vain normipainoiset on hyvännäköisiä.. Ja kaikki näyttävät hyvältä normipainossa. Mua pidettiin silloinkin rumana ja kyllä tämä on totta ei mikään mun mielipide.
Kyllähän kirpparilta saa vaatteita.. Niin öö kyllä mutta ne on toisten vanhoja.. Eikä kovin hyvässä kunnossakaan välttämättä.
Kommentit (42)
Totta. Lisäksi epäviehättävät lokeroidaan aina samanlaisiksi ajatusmaailmaltaan eli ei pidä olla pinnallinen eikä saa tykätä sellaisesta eikä oikeastaan tuollaisestakaan. Viehättävämpi saa sen sijaan valita itse ja olla just sellainen kuin haluaa oli se sitten järkevää tai ei.
Aina epäviehättäville?
Entäs niille, jotka ei ole aina epäviehättäviä?
Muuhun en ota kantaa kuin siihen, että minusta pitkät hiukset on kaikista helpoimmat koska niiden takia ei tarvitse mennä kampaajalle muutaman viikon välein kuten lyhyemmän leikkauksen takia. Lisäksi pitkissä hiuksissa on näppärä siistiä latvat vaikka itse eli ne on helppo pitää hyväkuntoisina hyvinkin edullisesti. Bonusta myös siitä, että ne saa helposti niin nutturalle kuin ponnarille ja palmikollekin sekä joskus voi pitää suorina ja joskus pistää kiharoille.
Mitä sulle sitten pitäisi sanoa? Jos puhutaan miesten viehättämisestä, niin fakta nyt vaan on, että ne tykkää pitkistä hiuksista ja yleensä hoikista tai normaalipainoisista. Tuskinpa kukaan on kuitenkaan väittänyt, että hoikka, pitkätukkainen nainen on automaattisesti kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle sitten pitäisi sanoa? Jos puhutaan miesten viehättämisestä, niin fakta nyt vaan on, että ne tykkää pitkistä hiuksista ja yleensä hoikista tai normaalipainoisista. Tuskinpa kukaan on kuitenkaan väittänyt, että hoikka, pitkätukkainen nainen on automaattisesti kaunis.
Ei pidä sanoa mitään. Puhuin tässä vain yleisistä ohjeista. Aivan kuin nää olis kaikille hyviä tai varteenotettavia automaattisesti.. Eikö kaikkea pitäis saada miettiä eri näkökulmista
Mutta ajatreke, josboket pituusrajoitteinen mies, kuten vaikka ninä alle 166 cm pituisena, niin kaikki, mitä olen yrittänyt tehdä kropalkeninon aina pilkan ja vit..lun kohde.
Esimerkiksi hoikkana olin hukkapötkä
Kun treenasin näkyvät vatsalihakset olin pullistelija.
Kun olin vähön normaalipainoinen niin olinnpuutarhatonttu.
Ja totta kai koska olennlyhytbkasvuinen niin totta kai oken myös huonoitsetuntoinen ja koska oken alke 13 vuotiaan mittainen varmasti myös psyykkeeni ja ymmärryskykyni on alke 11 vuotiaan lapsen tasoa. Mitenkähän tässä tekisibitsestään fiksumman oloisen? Pitäisikö aloittaa hiusten siurrosta niin saanbkaljuuntuvan nuppini komeamman vai pitäisikö hankkiableuka implantti? Vai riittäkö, että teetän uudennpurukaluston, niin saan pepsodent irvistyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä sanoa mitään. Puhuin tässä vain yleisistä ohjeista. Aivan kuin nää olis kaikille hyviä tai varteenotettavia automaattisesti.. Eikö kaikkea pitäis saada miettiä eri näkökulmista
Jos vaikka en halua pitää kovin pitkänä hiuksia koska ne on vaivalloiset hoitaa.. Itselläni melko paksut. Menen tällä niska sivusiili hieman mullet tyylillä koska ei ole mulle liian vaivalloinen ilman että hiuksista tulis liian lyhyet ..
Sitten tästä yleinen miehen mieleen juttu.. Eikö yleensä haluta myös että ihmiset viihtyvät siinä omassa tyylissä eikä vain toisten mieltymyksien mukaan mene.. Luulis ihmisistä näkyvän jos nää tyyli jutut on muita varten ja itse ei koe että olis oma juttu.. Viihtyis niissä
Monet kokevat velvollisuudekseen neuvoa epäviehättäviä, 'kasvattaisit edes pitkät hiukset', 'käyttäisit edes ripsiväriä'. Sitten kun yrittää laittautua naisellisesti, sitä kuitenkin naureskellaan.
Lyhythiuksinen, lihava ja rumissa vaatteissa kulkeva ei helposti löydä miestä, näin se vain valitettavasti menee
Vierailija kirjoitti:
Mutta ajatreke, josboket pituusrajoitteinen mies, kuten vaikka ninä alle 166 cm pituisena, niin kaikki, mitä olen yrittänyt tehdä kropalkeninon aina pilkan ja vit..lun kohde.
Ja totta kai koska olennlyhytbkasvuinen niin totta kai oken myös huonoitsetuntoinen ja koska oken alke 13 vuotiaan mittainen varmasti myös psyykkeeni ja ymmärryskykyni on alke 11 vuotiaan lapsen tasoa. Mitenkähän tässä tekisibitsestään fiksumman oloisen? Pitäisikö aloittaa hiusten siurrosta niin saanbkaljuuntuvan nuppini komeamman vai pitäisikö hankkiableuka implantti? Vai riittäkö, että teetän uudennpurukaluston, niin saan pepsodent irvistyksen?
Jos et osaa kirjoittaa, ehkä ymmärrystäsi epäillään aiheellisesti.
Pitkät hiukset multa löytyy, normaalipainoinen olen, ja silti hyvin ruma.
Monet neuvoo hymyilemään ja olemaan positiivinen muiden seurassa, olen ja hymyilen mutta ei se muuta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Koetko että haluat aidosti hiuksia.. Onko se kalju sun juttu.. Olettaminen siitä että joku on tietynlainen jonkun ominaisuuden takia on henkisesti uuvuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhythiuksinen, lihava ja rumissa vaatteissa kulkeva ei helposti löydä miestä, näin se vain valitettavasti menee
Kyllä löytää, jos on kasvoiltaan kaunis ja luonteeltaan iloinen.
Koska ei viitsitä sanoa, että tulet olemaan lopun ikääsi syrjitty ja hyljeksitty. Yritään pitää epätoivoiset rumiluksetkin elossa.
En mä tätä kellekään neuvoisi päin naamaa, mutta itselleni teki hyvää edesmenneen Outi Nyytäjän keino: jos et ole kaunis, rupea rumaksi kaunottareksi. Outi taisi muistaakseni ostaa kirkkaan huulipunan, itse oikaisin ryhtini ja aloin käyttää värikkäitä vaatteita. Siihen loppuivat negatiiviset kommentit ulkonäöstä. Ihminen on viehättävä, kun hän kantaa itsensä kauniisti eikä pyytele anteeksi mahdollisia esteettisiä vajeitaan. Niistä tulee osa ihmisen charmia.
Kuka on antanut epäviehättävälle vinkin käydä kirpparilta vaatteet? Onko epäviehättävyys synonyymi köyhyydelle?
Sillä on kyllä oikeasti aika paljon merkitystä, pukeutuuko kivasti vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä,
jos hän on realistinen eikä etsi kaunista, hoikkaa ja kaikkien suosimaa miestä, hänkin löytää miehen.
Ja joskus jopa nopeammin kuin kauniit naiset.
Joo, no pitkät ohuet hiukset ne vasta korostavat rumuutta, eivätkä kaikki rumat todellakaan ole ylipainoisia. Jos on kirveellä veistetty naama, koristeluyritykset näyttävät vain koomisilta. Parempi että on omintakeinen tyyli.