Miksi aina epäviehättäville annetaan samat neuvot
Kasvata pitkät hiukset.. Vaikka kaikille ei edes sovi pitkät... Onko se joku virstanpylväs pois jos ei vain yksinkertaisesti ole kiinnostunut jatkuvasta hiustenhoidosta koska pitkät hiukset ovat ainakin itselleni hankalat.. Koettu on.
Pudota normipainoon . . Eli vain normipainoiset on hyvännäköisiä.. Ja kaikki näyttävät hyvältä normipainossa. Mua pidettiin silloinkin rumana ja kyllä tämä on totta ei mikään mun mielipide.
Kyllähän kirpparilta saa vaatteita.. Niin öö kyllä mutta ne on toisten vanhoja.. Eikä kovin hyvässä kunnossakaan välttämättä.
Kommentit (42)
Koska ne ovat hyviä neuvoja.
Yksi todella ylipainoinen kaverini joskus surkutteli, kuinka hänen ulkonäköään oli verrattu erääseen todella ylipainoiseen julkkikseen - eihän heissä ollut muuta samaa kuin ylipaino. En kehdannut sanoa, että ylipaino hukuttaa kasvojen persoonalliset piirteet niin, että kaikki todella lihavat ihmiset näyttävät aika samalta keskenään.
Minä olen melkoisen karun näköinen sekä naamasta että kropasta mutta normaalipainoisena ja pitempihiuksisena jopa ihan mukiinmenevän näköinen. Läpikuultavat, kirkkaanpunertavat/oranssit sävyt meikissä kirkastavat ja pehmentävät ilmettä. Jos jo geenien puolesta ei ole hyvä kroppa (kuten minulla Y-vartaloisella naisella), kannattaa suosia ryhdikkäitä materiaaleja ja pitkiä, kapeita hameita ja mekkoja.