Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 26 ja pehmentynyt

Vierailija
09.05.2008 |

ei yläpää vaan alapää.

Lääkärineuvolassa ei oltu ollenkaan huolissaan mun pehmenemisestä ja kaulaa jäljellä entiseen malliin ja kiinnikin olin. Enkä ole missään seurannassa tms. Mutta pitäisikö tästä itse olla jotenkin huolissaan? Supistuksia tulee välillä tiheäänkin ja ovat alkaneet vähän sattuakin välillä, sellaista menkkamaista. Ehkä näillä viikoilla (nyt jo 32. viikko) alkaa jo olemaan ihan normaaliakin tuollaiset supistukset vai? En ole saikulla enkä mitään. Olen huono valittamaan omasta terveydestäni. Yritän aina sinnillä pärjätä, mikä ei ehkä aina ole paras vaihtoehto.. Touhuilen ihan normaalisti, mutta vähän olen kävelyä hidastanut ja meen ratikalla enemmän kuin ennen.

Pitäisikö yrittää päästä lääkärille uudestaan vai otanko rennosti vain ja lakkaan murehtimasta turhaa. Neuvolassa ei olla oltu huolissaan, mutta en tiedä, valittavatko muut äidit yleensä vaivojaan enemmän kuin mä. Olen siis ensisynnyttäjä eikä tietenkään mitään kokemusta mistään... Oletteko valittaneet "pienestä" vai vain sitten, kun on jo pää kainalossa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi