HS:n inhottava Oulu-pääkirjoitus
Olipa ilkeä kirjoitus. Lisäksi kirjoittaja ei tunnu oikeasti ymmärtävän Oulusta mitään. Todella kummallisia, virheellisiäkin väitteitä. En ole varmaan koskaan lukenut yhtä huonoa pääkirjoitusta.
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011725712.html
Kommentit (751)
Vierailija kirjoitti:
Tän ja eilisen päivän Hesari on kyllä ollut taas niin kummia ajatuksia täynnä ettei viitti otsikon perusteella lukea.
Kannattaa lukea. Avartaa ajatuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana asu Saara Aallolla
Muutenkin kaunista, kun sattui satamaan lunta avajaisten aikana
Ihana Saara Aalto, ylpeä hänestä! 🤗
T. (lestadiolainen) oululainen
Onpas hienoo, kun hyväksyt kun Saara on julkilesbo. Kaikki teikäläiset ei hyväksy ja kiittele.
Saara on teennäinen. Lesboudesta plussaa. Veeällät hyväksyy, mutta toteuttaa moista syntiä ei saa. Saa rakastaa, mutta ei koske ?! Jeesus kuitenkin hyväksyi kaikki ihmiset
Lukekaa Päivämiestä ! Lukekaa Päivämiestä !
Et usko? Mitä tästä keskustelusta on sitten hyötyä? Minun työpaikoillani ei ole varoiteltu ketään eikä kenestäkään. Ihmisten kanssa on juteltu tasavertaisesti ja kukin on kertonut itsestään sen, mitä on halunnut.
On teillä kyllä pöljiä käsityksiä siitä, miten aikuiset ihmiset toimivat. Tai käsityshän tulee siitä, miten te itse toimitte. Luulette, että muutkin tekevät niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana asu Saara Aallolla
Onpas hienoo, kun hyväksyt kun Saara on julkilesbo. Kaikki teikäläiset ei hyväksy ja kiittele.
Saara on teennäinen. Lesboudesta plussaa. Veeällät hyväksyy, mutta toteuttaa moista syntiä ei saa. Saa rakastaa, mutta ei koske ?! Jeesus kuitenkin hyväksyi kaikki ihmiset
Jeesus hyväksyi kaikki ihmiset, mutta ei hyväksynyt syntiä. Langenneen naisenkin hän armahti mutta myös ohjeisti: "älä enää syntiä tee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana asu Saara Aallolla
Minä en päätä siitä, mikä on syntiä ja mikä ei. Sen päättää Jumala ja Raamatusta voi etsiä sen, minkä Jumala hyväksyy ja minkä ei.
Ei vl:t keksi kantojaan omasta päästään vaan uskovat tietyn Raamatuntulkinnan mukaan.
-vl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana asu Saara Aallolla
Olen eri. Minusta Saara on hyvä Oulun ja oululaisuuden edustaja, taitava ja monilahjakkuus. Luulen, että sinun on vaikeampi hyväksyä minua/meitä ja minun tapaani elää, kiitoksesta puhumattakaan (kuin minun Saaraa).
Eräs tuttuni sanoi että kun on puhe Saarasta tai näkee hänet jossakin tulee ekaksi mieleen lesbous. Se on liimattu kiinni häneen.
Onpa Oulusta mitä mieltä tahansa tämä oli hesalaisilta/ hesalaiselta hesarin toimittajalta alhainen teko.
Toivon, että kaikki muissa kaupungeissa asuvat jo vihdoin lopettavat Hesarin tilaamisen. Lukekaa oman seutunne uutisia. Tukekaa omaa kaupunkianne kaikissa hankkeissa.
Muutenkin saa katsoa aamu-tv:t ja säätiedotukset ja uutiset aina raivon partaalla, kun kaikki keskittyy etelä-Suomeen. Millä oikeudella Yle tekee ohjelmia eteläsuomalaisen näkökulmasta
ja sen ainoan kerran kun kulttuuripääkaupunkivuosi osuu Pohjois-Suomeen, HS:n PÄÄKIRJOITUS (PÄÄTOIMITTAJAN SUOSTUMUKSELLA) M I T Ä T Ö I sen jo ennenkuin vuosi alkoikaan?
Tämä oli sitten viimeinen tippa. Teen jatkossa kaikkeni tuhotakseni sen paskalehden leviämisen Oulussa. Hesarin tuputtajapoikia seisoo joka kadun kulmalla. Kaataa vaan myyntitiskit, kiusaa ne pois kävelykadulta. Muut mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörät ovat oululaisille olleet suuri kateuden aihe siitä lähtien, kun niitä alkoi ilmestymään katukuvaan. "Kun sähköpyöräilijät menevät ylämäessä ohi..."
En koskaan laittaisi sähköpyörää. Pyöräilyn idea ja jujuhan siinä häviää. Mulle on aivan sama, jos joku ikäisekseen huonokuntoinen mukeltaa läskeineen ohi, säälittää vaan, kun ei tajua miten kuntoa oikeesti kohotetaan.
Sitten 40 v syödään verenpainelääkkeitä ja sydämen ikä on 59.
Odota vaan lykrapöksyorava, sinäkin tulet joskus vanhaksi, sairaaksi ja huonokuntoiseksi. Silloin sähköpyörän hankkiminen on kuin uudelleen syntyminen.
Kyllä on säälittävää taas Hesarilta! Nettiversioissa ri sanaakaan mainintaa Oulun eilisestä avajaistapahtumasta. Voi kateuden määrää! Sen sijaan etusivulla kirjoitetaan suuseksistä ja Lidlin muovikassien hinnankorotuksesta ja muista tärkeistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Onpa Oulusta mitä mieltä tahansa tämä oli hesalaisilta/ hesalaiselta hesarin toimittajalta alhainen teko.
Toivon, että kaikki muissa kaupungeissa asuvat jo vihdoin lopettavat Hesarin tilaamisen. Lukekaa oman seutunne uutisia. Tukekaa omaa kaupunkianne kaikissa hankkeissa.
Muutenkin saa katsoa aamu-tv:t ja säätiedotukset ja uutiset aina raivon partaalla, kun kaikki keskittyy etelä-Suomeen. Millä oikeudella Yle tekee ohjelmia eteläsuomalaisen näkökulmasta
ja sen ainoan kerran kun kulttuuripääkaupunkivuosi osuu Pohjois-Suomeen, HS:n PÄÄKIRJOITUS (PÄÄTOIMITTAJAN SUOSTUMUKSELLA) M I T Ä T Ö I sen jo ennenkuin vuosi alkoikaan?
Tämä oli sitten viimeinen tippa. Teen jatkossa kaikkeni tuhotakseni sen paskalehden leviämisen Oulussa. Hesarin tuputtajapoikia seisoo joka kadun kulmalla. Kaataa vaan myyntitiskit, kiusaa ne pois kävelykadulta. Muut mukaan!
Minä lopetin Kalevan tilaamisen tälle vuosikymmenellä, kun sen jutut koski yhä enemmän lähinnä maakunnan tuppukyliä. Hesari on tullut 1990- luvulta lähtien. Sen tilaaminen ei lopu, koska sen jutut kattavat kansallisesti ja globaalisti tapahtumia ja uutisia ja siinä on hyviä analyyseja ja henkilöhaastatteluita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on säälittävää taas Hesarilta! Nettiversioissa ri sanaakaan mainintaa Oulun eilisestä avajaistapahtumasta. Voi kateuden määrää! Sen sijaan etusivulla kirjoitetaan suuseksistä ja Lidlin muovikassien hinnankorotuksesta ja muista tärkeistä asioista.
Hesari julkaisi tänään yhdestä oululaisesta pitkän haastattelun
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011303290.html
Vierailija kirjoitti:
Oulu on Keski-Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli sitten viimeinen tippa. Teen jatkossa kaikkeni tuhotakseni sen paskalehden leviämisen Oulussa. Hesarin tuputtajapoikia seisoo joka kadun kulmalla. Kaataa vaan myyntitiskit, kiusaa ne pois kävelykadulta.
Julkinen, laiton uhkaus, siis? Vain Oulussa tämä onnistuu, kuten myös ulkomaalaisten puukottaminen ydinkeskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Srk päättää synneistä
Totta. Netistä saa katsoa kaikkea väkivaltasontaa jne. mutta television uutiset on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Et usko? Mitä tästä keskustelusta on sitten hyötyä? Minun työpaikoillani ei ole varoiteltu ketään eikä kenestäkään. Ihmisten kanssa on juteltu tasavertaisesti ja kukin on kertonut itsestään sen, mitä on halunnut.
On teillä kyllä pöljiä käsityksiä siitä, miten aikuiset ihmiset toimivat. Tai käsityshän tulee siitä, miten te itse toimitte. Luulette, että muutkin tekevät niin.
Sinusta varoitettiin : maanisena huutava lesta
Minun paras työkaverini oli lestadiolainen, itse en ole. Hänellä oli 9 lasta. Niin ahkeraa ja kilttiä ihmistä en ole missään muussa työpaikassa tavannut. Opetti kärsivällisesti minua, kun menin työpaikkaan uutena työntekijänä. Uskonnosta emme puhuneet sanaakaan, muut työtoverit kertoivat hänen lestadiolaisuudestaan. Vieläkin tulee hyvä mieli, kun muistan häntä.
Vain yksi ? Tuota en usko. Muut kuitenkin varoittivat sinua, että " Martta " on uskovainen. Et vain loukkaa häntä