A-influenssadiagnoosi tänään, kuumetta 38,5. Perunko joulun?
Nyt on maanantai. Soitanko kaikille, että joulu peruttu vai odotankin vielä?
Kaikki tulossa meille, muille ei mahdu tämä määrä ihmisiä (20+).
Kommentit (19)
Soita että varautuva peruutukseen. Kiva kun on aattona ilman mitään varautumista.
Rokotehullu kirjoitti:
Mikset ottanut rokotetta? ULI ULI! Mikset käyttänyt maskia? ULI ULI!
Otin rokotteen.
Ap
Älä peru. Olen jo ostanut matkaliput.
Peruisin. En jaksaisi mitään hässäkkää sairastamisen jälkeen.
Panadolia ja rommia, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei matkusta pitkän matkan päästä. 1-20km päästä tulevat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ja kolme aikuista lasta voivat hoitaa kaiken. Eniten nyt vaan mietin sitä, että tartuttaisinko lauantaina vielä kaikki?
Ap
Lähetä viestillä varoitus. Ehdit ehkä vielä parantua jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei matkusta pitkän matkan päästä. 1-20km päästä tulevat.
Ap
Olisi itsekästä perua vaikka et itse olisikaan juhlakuntoinen. Voithan jättää sen itse väliin.
Ehtiihän ne muut siellä kotona sairastua vielä ennen joulua, vaikka sinä toipuisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja kolme aikuista lasta voivat hoitaa kaiken. Eniten nyt vaan mietin sitä, että tartuttaisinko lauantaina vielä kaikki?
Ap
Eiköhän se ole miehellä ennen joulua?
ilmoitat kaikille, että olet influenssassa ja jätät kekkerit väliin. Muut voivat juhlia: sinun läsnäoloasi ei tarvita siellä.
Älä peru, mulla on lomaa ja olen odottanut joulua jo pitkään..
Varoita nyt ainakin, itse en ottaisi riskiä sairastua influenssan vaikka sulla olisikin parempi olo ennen aattoa. Ja ethän halua sairastuttaa muita? En tulisi aatoksi myöskään jos nyt ihan rehellisesti ilmottaisit sairastumisesta. Kävisimme sitten aattona tuomassa oven taakse lahjat ja jotain muuta mukavaa tuomista toipumiseen.
Itselläni meni viime joulu juurikin influssa, oli kyllä aattona jo vähän parempi olo muttei olisi tullut mieleenkään lähteä minnekään sairastuttamaan muita ja muutenkin oli veto ihan pois vielä seuraavan viikon. Oli silti ihan kiva joulu, sai ainakin levätä.
Lauantaina et ehkä itse enää tartuta ketään, mutta miehesi saattaa, mikäli on saanut kannettavakseen viruksen sinulta nyt vielä sairastumisesi jälkeen. Influenssaa voi seurata usein myös bakteeritulehdus, mikä saattaa joissain tapauksissa olla tarttuva myös.
Lähetä varoitus kaikille hyvissä ajoin. Jokainen saa siten päättää omalla tahollaan ottaako riskin sairastumisesta vai keksiikö jouluksi jotain muuta.
Ymmärrät varmaan kysymättäkin, että teille ei voi vieraat tulla aatoksi. On suuri vaara, että miehesi ja kotona asuvat lapset sairastuvat.
Vierailija kirjoitti:
ilmoitat kaikille, että olet influenssassa ja jätät kekkerit väliin. Muut voivat juhlia: sinun läsnäoloasi ei tarvita siellä.
No sukujoulu perutaan, jos meille ei voi tulla. Muut asuvat niin pienissä asunnoissa, ettei niihin mahdu tätä porukkaa.
Ap
Mikset ottanut rokotetta? ULI ULI! Mikset käyttänyt maskia? ULI ULI!