Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (1019)
Söin kaksi munkkia ja kohta avaan karkkipussin.
Ostin lattiakaivosuodattimen. En usko, että Chuck Norris ajattelee suihkussa käydessään, että tarvitsisi kyllä hankkia lattiakaivosuodatin. Norris elää rohkeammin.
Nostin maasta styroksin palan.
Kuuntelin Motörheadia
t. isoäiti
Kekkuloin 7 metriä lattiaa korkeammalla olevalla laudoituksella ja yritin laittaa putkea paikoilleen laudoituksen alle laudoituksessa olevan ison reiän (siis sellainen josta mahtuisin itse tippumaan alas) kautta.
Hyi hitto oli kamalaa. Enkä edes onnistunut saamaan sitä paikalleen.
Unissani painoin tv-kaukosäätimellä volumet täysille. Asun vieläpä kerrostalossa. Ihme että en itse herännyt samantein aiheuttamaani meteliin.
Söin muutaman haarukallisen kylmää lihakaalilaatikkoa.
Katsoin telkkarista remonttiohjelmaa ja kirosin kuin merimies, kun näin lopputuloksen. On suorastaan rikollista pilata sata vuotta vanha asunto täysin eri tyylisellä, ultramodernilla keittiöllä ja muilla sisustusratkaisuilla.
Kysyin kaupassa vanhalta pappajoukolta että voisivatkohan he hieman siirtyä että saan heidän takanaan olevalta hyllyltä tarvitsemani asian, olivat pysähtyneet siihen hyllyn eteen turisemaan ja muistelemaan menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin kauppareissulla 7 km.
Saitko myymäläetsivän kannoillesi
Olen ylittänyt kadun tänään suojatietä pitkin, kahdesti.
Menin omalle pihalle naapurin ollessa omallaan. Kuulinkin heti millainen minun pitäisi olla. En ymmärrä miksi minun pitäisi olla hän. Ihan onnellinen olen itsenäni.
Vierailija kirjoitti:
Ostin lattiakaivosuodattimen. En usko, että Chuck Norris ajattelee suihkussa käydessään, että tarvitsisi kyllä hankkia lattiakaivosuodatin. Norris elää rohkeammin.
Norris kuoli jo.
Aamupäivällä kävin hammaslääkärissä.