Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (1338)
Annoin teinityttären leikata hiukseni. Tuli aika kivat, vaikka leikkasi ensimmäistä kertaa. Säästin neljäkymppiä.
Otin pyöräni raakkuvan variksen viereltä. Painostava tilanne oli.
Kävin suihkussa. Kohta nukkumaan, aamulla kello soi 6:30.
Soitin Postin asiakaspalveluun, koska Tori paketti ei ole tullut perille. Ei pystynyt kertomaan missä paketti on. Sanoi vaan että selvittelevät.
Poistin Veikkaus äpin puhelimesta. En aio enää laittaa vähiä rahojani turhuuteen.
Kävin bänditreeneissä soittamassa ja laulamassa. Musiikki tekee ihmiselle hyvää,
Silitin kissan mahaa, vaikka tiedän että se iskee kyntensä ja hampaansa minun käteeni. Oli sen arvoista, sillä on ihanan pehmeät mahakarvat.
Seisoin maisemakonttorissa työpisteessäni työyhteisön nähdessä ja vaihdoin päältäni hikisen t-paidan toiseen mutta kuivaan. Käytän rintaliivejä. Olen mies.
Aivastin riskillä ilman pikkuhousuja. Kärsin virtsankarkailusta.
Tein kurpitsavohvelitaikinan ilman reseptiä. Hyviä tuli. Harmi, etten kirjoittanut ohjetta ylös...
Päästin tuhnun töissä raportilla. Onneksi oli hajuton.
Toivotin kuuluvalla äänellä bussikuskille hyvät huomenet.
Varasin ajan hammaslääkärille.
Uskalsin mennä töihin. Aikaisemmat päivät ovat olleet ihan järjetöntä huutamista ja solvaamista, joten töihin meno oli stressaavaa. Samanlainen ilmapiiri jatkui, mutta ei onneksi huutamiset tällä kertaa kohdistunut itseeni.
Olin puuvillainen kevätpipo päässä kävelyllä päivällä. Olin ainoa, jolla oli pipo. Eilen oli niin kylmä tuuli ja tein virhearvion.
Aion puhdistaa tänään kylppärin lattiakaivon.
Sekstailin aamulla vaimon kanssa.