Tekemistä Lontooseen
Keksikää jotain uutta tekemistä kokeneelle Lontoon kävijälle pariksi päiväksi. Kaupunki on jo tuttu, kaikki päänähtävyydet on jo moneen kertaan nähty, joten nyt jotain uutta ja erilaista kehiin, jonka parissa saisin pari päivää kulumaan siellä. Illoiksi löytyy jo ohjelmaa, joten jotain tekemistä klo 8-18 väliltä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sitten menet?😂
No miljoonakaupungissa on aika paljon muutakin nähtävää kuin ne päänähtävyydet. Olen asunut 15 vuotta Lontoossa ja aina löytyy uutta tekemistä ja kokemista.
Oletko AP käynyt jo Sky Gardenissa? Maksuton, mutta liput pitää varata etukäteen. Komppaan myös tuota Richmondia ja siinä samassa voi käydä Kew Gardensin kasvitieteellisessä puutarhassa siinä vieressä. Ehkä jopa päiväretki Cambridgeen tai Oxfordiin.
T. Ei-AP
Kew Garden on nähty, mutta Sky Gardenissa voisin käydä. Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sitten menet?😂
Parin päivän stopover. Näen samalla ystäviäni.
Miksi sitten pitää keksiä jotain erityistä parin päivän piipahdukselle?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sitten menet?😂
stopover😂
Sky Gardenin lisäksi voi varata ilmaisen pääsylipun Horizon22-pilvenpiirtäjään aika lähellä Sky Gardenia. Se on paljon korkeampi kuin SG, mutta itse pidin Sky Gardenista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sitten menet?😂
Miksi sitten pitää keksiä jotain erityistä parin päivän piipahdukselle?😂
Jotta saisi ajan kulumaan mielekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sitten menet?😂
No miljoonakaupungissa on aika paljon muutakin nähtävää kuin ne päänähtävyydet. Olen asunut 15 vuotta Lontoossa ja aina löytyy uutta tekemistä ja kokemista.
Oletko AP käynyt jo Sky Gardenissa? Maksuton, mutta liput pitää varata etukäteen. Komppaan myös tuota Richmondia ja siinä samassa voi käydä Kew Gardensin kasvitieteellisessä puutarhassa siinä vieressä. Ehkä jopa päiväretki Cambridgeen tai Oxfordiin.
T. Ei-AP
Ei taida enää saada Sky näin lähellä gardeniin lippuja? Tai no, me ei reilun viikon varoitusajalla saatu 4-henkisenä perheenä lokakuussa. Tietty ehkä yhden lipun saa näin tammikuussa...
Itse menisin ehkä katsomaan David Bowie-kokoelmia, jotka olivat muistaakseni V&A- museossa (sijaitsee ehkä jossain muissa tiloissa).
FB ssä on kiva ja hyvähenkinen Lontoo ryhmä, kysyisin siellä.